انجمن


تهیه خودکار فایل پشتیبان از وردپرس  (۱ نوشته)

  • 8theme

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۹۵
    تشکر شده: ۳۷ بار
    # نوشته شده: ۹ سال پیش
    ۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰

    شتیبان گیری منظم از وردپرس و ذخیره آن در یک جای مناسب یکی از مهمترین وظایف یک مدیر وب سایت است . این کار باعث می شود که در مواقع هک شدن و یا دچار مشکل شدن سرور ، به راحتی قادر باشید سایت را دوباره و بدون کم و کاست راه اندازی کنید . شخصا به عنوان فردی که چند سال است در فضای مجازی فعالیت کرده چندین بار مورد عنایت دوستان هکر قرار گرفته ام و در این گونه موارد با بازگردانی مجدد اطلاعات از طریق فایل پشتیبان به راحتی به فعالیت سایت ادامه داده و دچار کمترین مشکل در این باره شده ام .

    یک استراتژی خوب برای بک آپ گرفتن از اطلاعات سایت این است که فول بک آپ سایت در دوره های زمانی مشخص مثلا هر هفته به صورت خودکار تهیه شود و روی یکی از فضاهای ذخیره سازی (Dropbox، Google Drive، Amazon، FTP) آپلود شود . این کار سبب می شود که اگر مشکلی برای اطلاعات وب سایت شما پیش آمد به راحتی قادر باشید فایل پشتیبان را از مکانی مطمئن دریافت کرده و اطلاعات آن را دوباره بازگردانی کنید .

    افزونه های بیشماری در مخزن افزونه های وردپرس برای بک اپ گرفتن وجود دارد که هر یک قابلیت های مفید و منحصر به فرد خود را دارند . در این مطلب یکی از بهترین افزونه های پشتیبان گیری با قابلیت های خارق العاده را به شما معرفی می کنیم . در ادامه مطلب همراه ما باشید .

    ادامه مطلب : تهیه خودکار فایل پشتیبان از وردپرس

درباره‌ی این موضوع