انجمن


سوال در مورد افزونه All in One SEO Pack  (۱ نوشته)

  • upnull50

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۲
    # نوشته شده: ۸ سال پیش
    ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۷

    سلام دوستان
    من چند تا سوال در مورد این افزونه دارم ممنون می شم یک نفر منو راهنمایی کنه

    1 - آیا بین سایت مپ هایی که all in one seo وgoogle xml site map می سازن تفاوتی هست؟ چون فرمتشون دقیقا" به نظر یکیه.. ولی فرمت سایت مپی که این دو تا می سازن با سایت مپی که افزونه yaost می سازه به نظر می یاد فرق می کنه کدوم یکی از این سایت مپ ها بهتره؟
    2- من جدیدا" قالب سایتمو عوض کردم... بعد از اون بالافاصله تعداد زیادی ارور 500 گرفتم ( internal error server) .... با چند نفر که صحبت کردم گفتن احتملا" باید یک مشکلی بین عملکرد پلاگین ها و قالبت باشه برای همین همه پلاگین ها را غیر فعال کردم و تک تک امتحان کردم الان متوجه شدم مشکل از پلاگین yoast هست .. من نزدیک یک ساله از این پلاگین استفاده می کردم برای سئو و برای نقشه سایت هم از google xml site map استفاده می کردم ولی الان به خاطر این ارور ها مجبورم غیر فعالش کنم و all in one seo را استفاده کنم...چون خود این افزونه نقشه سایت می سازه دیگهgoogle xml site map را هم غیر فعال کردم... الان که نقشه سایت افزونه all in one seo را تو گوگل وب مستر ثبت کردم به جای 2500 url قبلی تعداد rul های ثبت شده را 7000 تا ثبت کرده ( در صورتی که قبل از عوض کردن افزونه تعداد سابمیت شده ها 2000 تا بود ) در صورتی که سایت مپ همون سایت مپه و تنظمیاتش هم همونه ولی تعداد url های ایندکس شده همون تعداد سابقه یعنی 1800 تا ... یعنی فاصله بین این دو تا خیلی زیاد شده... این طبیعیه؟
    و سوال آخرم... موقع ارسال پست روی سایت آیا لازمه که قسمت عنوان و توصیفات افزونه را به طور دستی پر کنیم یا این که افزونه خودش اتوماتیک اینها را پر می کنه؟
    واقعا" ببخشید که متن طولانی شد و تعداد سوالات زیاد شد...

درباره‌ی این موضوع



برچسب‌ها

هیچ برچسبی نیست.