انجمن


افزونه‌‌‌ی صدور پیش‌فاکتور سفارش ترجمه متن  (۱ نوشته)

  • genesis_8534

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۱
    # نوشته شده: ۸ سال پیش
    ۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۸

    سلام،
    بنده یکی از دست‌اندرکاران وب‌سایت ترجمانو هستم. ترجمانو در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات ترجمه‌ی تخصصی مقاله فعالیت می‌کند. برای این سایت نیازمند افزونه‌ای هستیم که بتواند تعداد کلمات فایل‌هایی که جهت ترجمه آپلود شده‌اند را بشماریم و هزینه و زمان تخمینی را به کاربران اعلام کنیم. البته این هزینه و زمان به‌صورت تخمینی است و جدا از آن‌چه در سیستم کاربری، به‌عنوان سفارش ترجمه ثبت می‌شود و پیش از آن به مشتری نمایش داده می‌شود.
    از آن‌جایی که در ترجمه‌های انگلیسی به‌فارسی یا فارسی به انگلیسی معیار قیمت‌گذاری، تعداد کلمات در زبان مبداء است، افزونه‌ی موردنیاز باید بتواند تعداد کلمات فایل آپلود شده جهت ترجمه را به‌صورت خودکار شمارش کند و بسته به زبان انتخابی (انگلیسی به فارسی یا فراسی به انگلیسی) و نیز قیمت‌های مختلف، هزینه را محاسبه کند (برای مشاهده‌ی نحوه‌ی قیمت‌گذاری سفارش‌های ترجمه به این لینک مراجعه کنید). علاوه‌براین، با شمارش تعداد کلماتِ سفارش ترجمه، زمان تقریبی آماده‌سازی سفارش نیز (براساس تایم شیت مشخص) محاسبه شده به کاربر اعلام می‌گردد.
    با توجه به‌این‌که پایه‌ی سایت ما وردپرس است، از خبرگان این حوزه تقاضا دارم نظر خود را در مورد امکان پیاده‌سازی افزونه‌ی قیمت‌گذاری خودکار سفارشات ترجمه، با قابلیت‌هایی که ذکر شد نظر خود را به‌همراه هزینه‌ها و تبعات احتمالی که درپی خواهد داشت اعلام کنند.

    با تشکر فراوان

درباره‌ی این موضوع