انجمن


صفحه سفید مدیریت و سایر صفحات/ راهکار  (۱ نوشته)

  • raimand

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۴
    تشکر شده: ۲ بار
    # نوشته شده: ۱۰ سال پیش
    ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۰

    سلام دوستان.
    اگر چندین سال است که از وردپرس استفاده می کنید، حتما حداقل یک بار با صفحه سفید مرگ (!) مواجه شده اید. صفحه سفید مرگ در وردپرس، از آن مشکلاتی است که واقعا آزاردهنده است. یکی از دلایل آن این است که این صفحه پنل ادمین وردپرس را بر روی شما قفل می کند. در این حالت دست شما از همه جا کوتاه است. بدترین نکته در مورد صفحه سفید مرگ وردپرس این است که گاهی تنها یک قسمت خاصی از بسایت شما را درگیر می کند. برای مثال بعضی اوقات در حالی که تمام بخش های وبسایت به خوبی نمایش داده میشوند، شما تنها وقتی این صفحه را می بینید که به قسمت ادمین وارد می شوید. در موارد دیگر نیز گاهی فقط در برخی از پست ها این صفحه را مشاهده می کنید.

    دلیل نمایش صفحه سفید چیست؟

    بیشتر مواقع، زمانی که با صفحه سفید مرگ در وردپرس روبرو می شوید، دلیل آن استفاده بیش از حد از حافظه است. این اتفاق ممکن است به سه دلیل رخ داده باشد: اول اینکه ممکن است به خاطر نصب یا اعمال تغییرات درافزونه هایی خاص باشد. دوم، از پوسته باشد. دلیل سوم نیز می تواند مشکلی باشد که در هاست شما ایجاد شده. به هر حال با توجه به اینکه ممکن است هر کدام از این موارد مشکل ساز باشند، راه حل های زیادی نیز می توان در نظر گرفت که ما به مهم ترین و آسان ترین هایش اشاره ای خواهیم کرد.
    آیا این مشکل در سایت های دیگر شما نیز ایجاد شده؟

    اگر چندین سایت وردپرسی دارید و یکی از آنها دچار چنین مشکلی شد، به سرعت سایت های دیگر خود را نیز چک کنید تا مطمئن شوید که این مشکل تنها در همین یک دامین است یا سایت های دیگر نیز درگیر چنین مشکلی هستند. اگر تمام سایت های شما با این خطا مواجه شده اند، پس به احتمال قوی مشکلی برای فراهم آورنده هاست شما ایجاد شده است. و همچنین در صورتی که فقط یکی از سایت های شما این مشکل را دارد، احتمالا پوسته یا افزونه باعث ایجاد آن شده است.
    افزایش مقدار مموری

    همانطور که پیش تر گفته شد، بیش تر اوقات صفحه سفید مرگ به دلیل استفاده بیش از حد از حافظه به وجود می آید. در این صورت راه حلی که می توان از آن استفاده کرد، به شرح زیر است:

    ابتدا فایل wp-config.php را که در فولدر اصلی وردپرس قرار دارد باز کنید. سپس کد زیر را داخل تگ اصلی php وارد نمایید.
    define('WP_MEMORY_LIMIT', '64M');
    با این کار، مقدار حافظه را به ۶۴ مگابایت افزایش داده اید.

    جایگزینی پوسته پیش فرض با پوسته فعلی
    ----------------------------------------------------------
    اگر مطمئن شدید که مشکل نه از حافظه است و نه از افزونه ها، باید جایگزین کردن پوسته فعلی با یکی از پوسته های پیش فرض وردپرس یعنی TwentyEleven یا TwentyTen را امتحان کنید. برای انجام این عمل ابتدا از فولدر پوسته بکاپ بگیرید و سپس فولدر پوسته فعلی تان را پاک کنید و یا آنرا تغییرنام دهید. پس از انجام این عمل خود وردپرس به صورت خودکار پوسته پیش فرض را فعال می کند.
    بدین ترتیب میتوانید وارد مدیریت وردپرس شوید.
    پس از ورود به قسمت تنظیم قالب رفته و قالبی که اسمش را تغییر داده اید را فعال کنید

    من خودم به این مشکل برخوردم و 3روز تمام تو اینترنت گشتم.بلاخره یه جا خوندم که اینطوری نوشته بود.
    شما هم امتحال کنید.

    موفق باشید

    کاربران زیر به‌خاطر این نوشته تشکر کرده‌اند:
    - ثاني عشر

درباره‌ی این موضوع