انجمن


چه فاکتور هایی را باید در سئو رعایت کرد ؟!  (۱ نوشته)

  • sarinweb

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۷۲
    تشکر شده: ۳۳ بار
    # نوشته شده: ۶ سال پیش
    ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

    گوگل موتور جستجو محبوب ایران و دنیاست که با استفاده از الگوریتم های پیشرفته سئو و بهینه سازی هرروز سعی در بهتر کردن سرچ و ارائه محتوای غنی به کاربران در تلاش است .
    در اینجا قصد داریم تا فاکتور های مهم و ضروری در سئو که زیاد به ان توجهی نمیشود اما تاثیر شگرف دارد را برای شما بیان کنیم : به اشتراک گذاری محتوا به صورت مداوم :
    این را در نظر داشته باشید که تنها راه دیده شدن مطالب وبسایتتان ، به اشتراک گذاری ان در وبسایت های دیگر خصوصا شبکه های اجتماعی است . تا وقتیکه این کار را انجام ندهید انتظار دیده شدن را نداشته باشید .
    هدف گذاری موثر و درست برروی کلمات کلیدی غیرهدف :
    وبسایت شما به یک موضوع خاص محدود شده پس باید بدانید که کلمات کلیدی که در آن به کار میرود نیز محدود است و تمام کلمه کلیدی های موجود را در سئو دربر نمیگیرد . پس باید سعی کنید تا روی کلمات کلیدی مشخص ، سرمایه گذاری کنید و برروی انها وقت بیشتری بگذارید . اما گاهی اوقات نیز پیش می اید که کاربر به دنبال سوالی در گوگل است که اگر زرنگ باشید و برروی کلمات کلیدی غیر هدف هم کار کنید قطعا گوی سبقت را از رقبای خود در سئو و بهینه سازی ربوده اید .
    شروع کار خود را با کم اهمیت ترین موارد ممکن انجام دهید :
    مقدمات سئو فراهم شده است. در اول راه مهم نیست استراتژی های مهم برای تولید محتوا داشته باشید . سعی کنید با مواردی شروع کنید که زیاد اهمیتی ندارند و از دید رقیبان خود مخفی می ماند .
    برای طراحی سایت و سئو و بهینه سازی با سارین وب در تماس باشید .

    منبع:طراحي سايت

درباره‌ی این موضوع