انجمن

  • sarinweb

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۷۲
    تشکر شده: ۳۳ بار
    # نوشته شده: ۷ سال پیش
    ۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱

    با چهارمین قسمت از سئو 2017 از سارین وب در خدمت شما هستیم . در دو قسمت قبلی به شرح کامل فاکتور های مهم در سئو اشاره کردیم . توصیه میکنیم قبل از مطالعه این بخش ، سه قسمت قبلی را مطالعه کرده باشید :

    1 - نکات سئو در سال 2017 را از زبان آدام کلارک یاد بگیرید ! - قسمت اول

    2 - نکات سئو در 2017 از زبان آدام کلارک - قسمت دوم

    3 - سئو از زبان آدام کلارک : سیگنال در سئو چیست ؟ - قسمت سوم

    اما در این قسمت میخواهیم ببنیم چه فاکتور هایی هستند که کمک به رنک سایت میکنند ؟ و چه فاکتور هایی در گرفتن رنک بالاتر موثر هستند ؟

    گوگل برای اینکه وبسایتی را درنتایج بالاتر از بقیه نشان دهد ، حدود 200 فاکتور را در نظر میگیرد ! حالا فکر میکنید اما مهم ترین فاکتور هایی که به کار میبرد :

    چند سایت به شما لینک شده؟

    چقدر از شبکه های اجتماعی لینک دارید؟

    چند نفر شما را توصیه کرده اند در شبکه های اجتماعی؟

    چقدر مطالب صفحات شما مرتبط است؟

    عمر سایت شما چقدر است ؟ و…

    در زیر سه مشخصه مهم برای بهتر ظاهر شدن در نتایج را بررسی میکنیم :

    Trust: اگر سایت شما دارای محتوای با کیفیت و بک لینک از سایت های معتبر است احتمال اینکه سایت شما جزو منابع قابل اعتماد قرار گیرید بالاست و همچنین احتمال اینکه در نتایج در رتبه های بالاتری دیده شود.

    Authority: قبلا محبوب ترین استراتژی سئو بوده و همچنان قدرتمند است . آتوریتی قدرت کلی سایت شما در بازار را نشان می دهد . آتوریتی می گوید شما در کجای بازی قرار گرفته اید برای مثال اگر سایت شما در شبکه های اجتمای دارای هزار فالوور و بک لینک است و رقیب شما دارای 50 فالوور و بک لینک در شبکه های اجتماعی است احتمالا شما رنک بالاتری دریافت می کنید.

    Relevance: گوگل به ارتباطات متنی سایت شما توجه می کند و رنکینگ بالاتری در نظر می گیرد این در واقع نشان می دهد چرا یک تیچ مارکت یا نیش مارکت گاهی در رنک بالاتری قرار می گیرد منظرو ما در کسب و کارهای محلی است که تنها روی یک موضوع به خصوصی فعالیت می کنند این سایت های معمولا از وی کی پدیا نیز بالاتر ظاهر می شوند. از این تکنیک ها در سئو On-page می توان استفاده کرد شما می توانید با تمرکز بر روی لینک سازی از سایت های مرتبط رنک بالاتری دریافت کنید. افزایش مرتبط کردن لینک ها استراتژی قدرتمندی است که جایگاه های رقابتی می تواند شما را موفق کند.

    اما در ادامه لیست کوتاهی از قوی ترین فاکتورهایی که می تواند در نتایج بالاتری ظاهر کند :

    کلمات کلیدی مرتبط در یک صفحه

    کلمات کلیدی در لینک سازی داخلی

    سیگنال هایی که کاربران می دهند مانند Bounce rate- CTR- Time on site و …

    قدرتمند بودن دامنه سایت به لحاظ تعداد لینک و آتوریتی

    حجم جستجویی هایی که با نام دامنه انجام می شود

    مجموع تعداد بک لینک ها

    مجموع تعداد سایت های منحصر به فردی که به سایت شما لینک زده اند

    فعالیت در شبکه گوگل پلاس

    فعالیت در شبکه اجتماعی فیس بوگ

    چگونه از اپدیت های گوگل جلوتر باشیم ؟

    گوگل هر چند وقت آپدیت جدیدی ارائه می دهد و تاثیر زیادی بر روی کسب و کارها و صنایع مختلف می گذارد برای اینکه اخطار نگیرید و پنالتی نشوید خیلی مهم است که به روز باشید خوشبختانه چند منبع ارزشمند مانند seroundtable و بلگ Moz وجود دارند که می توانید از طریق آن ها به اطلاعات مربوط به آپدیت های گوگل و آخرین مقالات و اخبار دسترسی داشته باشید.

    http://www.seroundtable.com/category/google-updates

    نویسنده این کتاب بارها به سایت Moz در نوشته ها اشاره می کند و دلیل آن هم دارای بودن آتوریتی بسیار بالای این سایت واهمیت آن است.https://moz.com/blog

    منبع:طراحی سایت

درباره‌ی این موضوع