انجمن


با پر بازدید ترین وب سایت ایرانی آشنا شوید  (۱ نوشته)

  • sanazkarimi

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۲۹
    تشکر شده: ۲ بار
    # نوشته شده: ۶ سال پیش
    ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳

    قطعا وبسایت های زیادی روزانه در سراسر دنیا و حتی ایران ،مورد جستجو و بازدید قرار میگیرند. در ایران نیز وبسایت های بسیار زیادی ازجمله طراحی سایت اصفهان در روز مورد جستجو توسط کاربران ایرانی قرار میگرند . اگر فکر میکنید در این میان ، دیجی کالا، ورزش 3 ، گوگل بیشترین بازدید را دارند در اشتباه هستید !

    جستجو کلمات و موضوعات مختلف در موتور جستجو گوگل و بینگ ، میلیون ها سایت مختلف از سراسر دنیا را برای کاربران به نمایش میگذارد . از این میان کاربران ایرانی صفحه پیوندها و فیلترینگ را فراوان و به دفعات متعدد در روز مشاهده میکنند . peyvandha.com جزو 4 سایت پربازدید در روز ایران است که ایرانیان هرروزه با آن سروکله میزنند .
    اگر بخواهیم کمی برروی این قضیه ریز شده و دلیل آن را بدانیم ، در اولین تحلیل میتوان به این اشاره نمود که کاربران ایرانی در جستجو های خود به نتایجی که میخواهند ، نمیرسند .
    این میزان بازدید اجباری از این وبسایت نشان میدهد که بیشتر کاربران ایرانی به سمت صفحات و اهداف خود هدایت نمیشوند و این صفحه به آنها نمایش داده میشود . بسیاری از کاربران به دنبال صفحات غیر اخلاقی نیستند و چه بسا ، بسیاری از این جستجو ها با موضوعات مختلف مانند : پزشکی ، تاریخی ، اجتماعی ، فرهنگی درحال انجام است .

    حال این سوال پیش می آید که چرا هرروزه با این صفحه معروف برخورد میکنیم ؟

    در بررسی های اولیه ، دو دسته از افراد جستجوگر مخاطب اصلی این سایت هستند :

    1- افرادیکه به دنبال مطالب غیر اخلاقی هستند که درنهایت به این صفحه منتقل میشوند .
    2 - افراد علمی و سطح بالایی که به دنبال مقالات و تحقیقات گوناگون هستند که درنهایت پس از نرسیدن به نتیجه به این صفحه منتقل میشود .

    گردانندگان وبسایت پیوندها در صدد ایجاد محتوای فرهنگی و غنی هستند تا کاربران ایرانی کمتر به وبسایت های خارجی مراجعه کند و از وبسایت های ایرانی وطراحی سایت اصفهان حمایت بشود . اما با این اوصاف هر دودسته از افراد بالا چگونه میتوانند با مطالب و محتوای این وبسایت که طبق نیاز آن ها نیست و به صورت اجبار به آن هدایت میشوند ارتباط برقرار کنند ؟

    نظر شما چیست ؟ فکر میکنید تا چه حد میتواند مفید باشد .

درباره‌ی این موضوع