انجمن


طراحی سایت فروشگاه های فروش شارژ  (۱ نوشته)

  • sanazkarimi

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۲۹
    تشکر شده: ۲ بار
    # نوشته شده: ۶ سال پیش
    ۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰

    با همه گیر شدن فروشگاه های اینترنتی ، سرویس های ارائه شارژ اینترنتی هم بازار گرمی را به خود اختصاص داده اند . در این مقاله به بررسی طراحی سایت فروشگاه های فروش شارژ و اهمیت راه اندازی آنها خواهیم پرداخت .

    یکی از پردرآمدترین کسب و کارها همواره برای مخابرات و دستگاه ها و سازمان ارتباطات رادیویی میباشد ، چرا که امروزه افراد نوجوان تا کهن سالان هم یک تلفن همراه یا اصطلاحا موبایل دارند و در حال استفاده از آن میباشند. حتی فروش گوشی های هوشمند هم در کنار آن یکی از کسب و کارهای موفق نیز محسوب میگردد. بنابراین به نظر می آید که فروش شارژهای اپراتورهایی مانند همراه اول و ایرانسل و تالیا و رایتل میتواند در کنار شغل اول شما در ابتدا سود بسیار زیادی را نصیب شما نماید.
    حتی این نوع از طراحی سایت ها را در کنار وب سایت های توصیه میکنیم که بازدید کنندگان بالایی دارند ! چرا که شما میتوانید به راحتی در وب سایت پر بازدید خود فروش شارژ را راه اندازی نمایید و بخشی از سود خود در وب سایت را افزایش دهید. درست است که از نگاه نخست این مدل کسب و کار زیاد به چشم نیاید ولی در دراز مدت میتواند در بین افراد آنلاین جا بیافتد و همین باعث گردد که بازدید کنندگان زیادی به سراغ وب سایت شما بیایند.

    یکی از کارهای بسیار مهمی که عموما به دلیل بازدید کنندگان بالا در وب سایتهای فروش شارژ میتوان انجام داد گرفتن تبلیغات در قالب بنرهای تبلیغاتی میباشد. چرا که بسیاری از شرکتهای بزرگ و متوسط و حتی کوچک به دنبال وب سایت هایی هستند که بازدید کنندگان بالایی دارند و برای آنها اصلا اهمیتی ندارد که سایت مورد نظر در چه زمینه ای مشغول به فعالیت میباشد. بنابراین میتوانید از همین الان که حتی وب سایت خود را سفارش نداده اید و پیش فاکتور آنلاین را نگرفته اید به فکر تعرفه بندی بخشهای مختلف وب سایت در جهت گرفتن تبلیغات باشید و حتی با این نگرش بسیار بزرگ وارد مراحل طراحی سایت خود شوید.

    طراحی سایت زیبا و منحصر به فرد میتواند باعث جذب و جلب کاربران حتی با رنج سنی بسیار کم گردد.
    در طراحی سایت سیستم تخفیف هم میتواند کاربران را ترغیب نماید که تعداد شارژ بیشتری را سفارش دهند. حتی میتوانید با استخدام بازاریاب هایی برای مغازه های خواربار فروشی و سوپر مارکتها تعداد فروش شارژ آنلاین را افزایش دهید و پورسانت بیشتری را از اپراتورهای تلفن همراه دریافت نمایید.

    سرویس هایی که در طراحی سایت فروشگاه شارژ باید باشد :

    فروش شارژ از طریق درگاه های بانکی
    ثبت نام کاربران جهت ارائه کد تخفیف به آنها
    ارائه کد تخفیف به کاربران ویژه با تعداد خرید های بالا
    ارسال اس ام اس به کاربران

درباره‌ی این موضوع