انجمن


روش های ارتباط صمیمانه با کاربران سایت کسب و کار اینترن  (۱ نوشته)

  • آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی و بازاریابی اینترنتی

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۲۱
    تشکر شده: ۲ بار
    # نوشته شده: ۱ هفته پیش
    ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۹

    مدیران کسب و کارهای اینترنتی موفق و پولساز همیشه با کاربران و بازدید کنندگان وب سایت شان ارتباط و تعامل صمیمانه ای دارند و بر روی ارتباطات شان زیاد کار می کنند و وقت شان را صرف پاسخگویی به سوالات و نظرات و مشکلات کاربران اختصاص می دهند.

    برای اینکه در کسب و کار اینترنتی تان ارتباط صمیمانه ای با کاربران سایت کسب و کار اینترنتی داشته باشید باید از یک سری روش هایی پیروی کنید که اثر بخشی و کارایی بسیار زیادی برای شما داشته باشد و من امروز در این مقاله مدیران وب دات کام قصد دارم مهمترین روش های ارتباط صمیمانه با کاربران سایت کسب و کار اینترنتی را خدمت تان توضیح بدم.
    چگونه ارتباط صمیمانه با کاربران سایت کسب و کار اینترنتی داشته باشیم ؟

    بسیاری از کاربران همیشه از من سوال می کنند که ما چگونه می توانیم ارتباط صمیمانه ای با کاربران و بازدید کنندگان سایت مان داشته باشیم و از چه راهی رابطه صمیمانه باید ایجاد شود و به طور کلی روش های ارتباط صمیمانه با کاربران سایت کسب و کار اینترنتی چه روش هایی هستند ؟

    من هم بارها روش هایی را متناسب با سایت کسب و کار اینترنتی و نوع خدماتی که ارائه می دهند را به آنها گفته ام تا بتوانند رابطه صمیمانه ای را با کاربران سایت شان داشته باشند.
    مهمترین روش های ارتباط صمیمانه با کاربران سایت کسب و کار اینترنتی
    ۱ – نوشتن و تولید محتوای اثر بخش برای کاربران و رفع نیاز آنها در قالب آموزش رایگان
    ۲ – خواستار شدن نظرات کاربران درمورد مقالات سایت کسب و کار اینترنتی تان
    ۳ – پاسخگویی به سوالات و مشکلات کاربران و بازدید کنندگان سایت
    ۴ – ارائه راهکارهای رایگان به کاربران و بازدید کنندگان سایت
    ۵ – ایجاد مسابقه وقرعه کشی برای کاربران و بازدید کنندگان سایت
    ۶ – ارائه کد های تخفیف ویژه برای اعضا و کاربران سایت
    ۷ – فعالیت در شبکه های اجتماعی و خواستار نظرات کاربران
    ۸ – تولید ویدیو های آموزشی رایگان برای کاربران کسب و کار اینترنتی
    ۹ – تولید پادکست های صوتی برای کاربران سایت
    ۱۰ – بروز رسانی منظم مقالات و اخبار سایت

    دوست عزیزم برای ایجادو حفظ رابطه صمیمانه با کاربران کسب و کار اینترنتی تان هرگز عجله نکنید و به مرور زمان روش های ایجاد ارتباط صمیمانه با کاربران را در سایت کسب و کار اینترنتی تان رعایت کنید و به مرور بر میزان ارتباطات شما افزوده می شود.

    پیشنهاد میکنم مقاله برای موفق شدن در کسب و کار اینترنتی هرگز عجله نکنید را مطالعه کنید.
    مزایای ایجاد ارتباط صمیمانه با کاربران سایت کسب و کار اینترنتی
    ۱ – کمک به برند سازی کسب و کار اینترنتی
    ۲ – افزایش اعتماد سازی در کاربران سایت
    ۳ – معرفی شدن به افراد توسط بازدکنندگان سایت
    ۴ – افزایش بازدید کنندگان سایت
    ۵ – افزایش فروش محصولات و خدمات سایت
    ۶ – کمک به حفظ مشتریان سایت کسب و کار اینترنتی
    ۷ – رشد و توسعه کسب و کار اینترنتی
    ۸ – معروف شدن در بین رقبای کسب و کار اینترنتی
    ۹ – کسب سود آوری برای کسب و کار اینترنتی
    ۱۰ – بالا رفتن عملکرد کسب و کار اینترنتی

    آموزش راه اندازي کسب و کار اينترنتي ، آموزش بازاريابي اينترنتي ، کسب درآمد از طريق اينترنت ، مشاوره راه اندازي کسب و کار اينترنتي

درباره‌ی این موضوع