انجمن


هاست و دامین چیست؟  (۱ نوشته)

  • parswebserver

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۱
    # نوشته شده: ۶ سال پیش
    ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰

    برای راه اندازی سایت نیاز به دو تا سرویس هاست و دامین دارید با تهیه این دو سرویس بستری برای شما فراهم خواهد شد که می توانید اطلاعات یا فایل های سایت خود را به صورت 24 ساعته در دسترس کاربران یا بازدید کنندگان قرا بدهید.!

    اگر بخواهیم به زبانی ساده توضیح کوتاهی در مورد این سرویس ارائه کنیم این دو سرویس را می توان به صورت زیر تعریف کرد:

    هاست: فضایی هست روی هارد سرور ها که اطلاعات سایت شما از قبیل عکس ها و متن ها و موارد دیگر در آن ذخیره می شود تا به صورت 24 ساعته در دسترس باشد.
    دامنه یا دامین: همان آدرس سایت شما است کاربر با آدرس دامین می تواند به سایت شما دسترسی داشته باشد و محتویات داخل هاست را مشاهده کند.

    بهتر است بدانید هاست ها روی سرور هایی قرار میگیرند که روی آن نرم افزار های لازم نصب می باشد که می تواند سایت شما را تفسیر کرده و به کاربر نمایش بدهد! به صورت مثال اگر سایت شما به زبان php نوشته شده است نرم افزار های سرور این زبان را تفسیر کرده و حالت نمایشی آن را به کاربر ارائه خواهند کرد.

    شما می توانید هم اکنون با خرید هاست و دامین فعالیتتان را به صورت حرفه ای در فضای مجازی آغاز کنید اما اگر اطلاعاتی در زمینه راه اندازی وب سایت ندارید می توانید با کلیک روی لینک زیر وارد صفحه آموزش رایگان راه اندازی وب سایت همراه با فیلم های ویدیویی شوید.
    برای ورود به آموزش راه اندازی سایت اینجا کلیک کنید.

درباره‌ی این موضوع



برچسب‌ها