انجمن


برندسازی به روش 101 در طراحی سایت  (۱ نوشته)

  • sarinweb

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۷۲
    تشکر شده: ۳۳ بار
    # نوشته شده: ۵ سال پیش
    ۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶

    برند سازی بعد از طراحی سایت به کسب وکار شما کمک میکند که فروش بیشتر و بهتری را تجربه کنید. در این زمان است که تازه میتوانید هزینه های بیشتری برای کسب وکار و خدمات خود دریافت کنید . در ادامه همراه با طراحی سایت باشید.

    واقعیت این شرایط اندکی متفاوت می باشد، و همه مشتریان زود و یا دیر این موضوع را می فهمند. آن ها تمام نا امیدی و خستگی خود را به طراح سایت نسبت می دهند و دلیل شکست خود را طراحی سایت می دانند. اما باید این را بدانید که در این جا طراحی و یا طراح وب مقصر نیست، بلکه این صاحب وب سایت که برای سایت خود چه به صورت آنلاین و چه به صورت آفلاین تبلیغی نکرده است.

    در این مقاله طراحی سایت ، ما نگاهی می اندازیم به این که طراحان و بازاریابان چگونه می توانند برخی شرایط را بهبود دهند تا مشتریان شان به موفقیت دست یابند، و یا حداقل چه توصیه ها و پیشنهاداتی را باید به مشتریان ارائه دارید تا از ارسال ایمیل های نامناسب به مخاطبان خود خودداری کنند تا نتایج ناامید کننده خود را به شما نسبت ندهند.

    تنها طراحی سایت کافی نمی باشد، مگر این که تجارت منحصر به فردی را در اختیار داشته باشید.

    ساخت حضور آنلاین موفق بدون هیچ تبلیغاتی تقریبا غیر ممکن می باشد. تنها راه برای انجام این کار واقعا این می باشد که مواردی را بسازید که کاملا حیرت انگیز باشند به گونه ای که خود به تنهایی به بازاریابی و تبلیغ بپردازد. احتمال وقوع چنین اتفاقی بسیار اندک است، از این رو استراتژی هوشمندانه ای به نظر نمی رسد. شما باید وب سایت خود را به هر صورت تبلیغ کنید. این امر ضرورتا به این معنا نمی باشد که باید پول های زیادی را خرج کنید، بله که به معنی کارهایی است که باید انجام دهید. تنها ساخت و طراحی یک سایت نمی تواند موفقیت را تضمین نماید.

    یک نام انتخاب کنید و از همان جا پیش روید.

    همان طور که در هر برندی آشکار است، یک نام تجاری می تواند شروع خوبی در این زمینه محسوب شود. به اثبات و مدارکی نیاز دارید؟ زمانی که یک شاهزاده نیاز دارد تا نام خود را به یک سمبل تغییر دهد و مردم به عنوان "هنرمند اسبق شناخته شده" به او مراجعه کنند، در جامعه بسیار همه گیر و فراگیر می شود، زیرا روز های زیادی درباره آن صحبت می شود، مسخره می کنند و یا تقلید هایی را در می آورند. همه این مواردی که به صوررت ناگهانی باعث شناخته شدن شاهزاده می شود، از آن پس مورد توجه مردم قرار می گیرد.

    یک نام خوبی را انتخاب کنید، نامی که شما را پایدار نگه دارد. یک نام ایده آلی که می تواند ارتباطات مثبتی را باعث شود، برای یادآوری آسان باشد، برای تلفظ کردن راحت باشد و به صورت جهانی بتوانند آن نام را ذکر نمایند. انتخاب یک اسم سخت تر از آن است که تا به حال فکرش را می کرده اید.

    زمانی که درباره یک اسم خوب تصمیم گرفته اید، قدم اول باید خرید نام دامنه باشد. سپس می توانید درباره مواردی مانند ساخت و طراحی لوگو و یا رنگ هایی که باعث ماندگاری و پایدار ماندن آن ها می شود، صحبت به میان بیاورید. نام شما مهم ترین سند و مدرک تجاری شما می باشد، از این رو احترام و ارزش زیادی برای آن قائل شوید.

    لوگو خود را برای ارزیابی، هم چنین در زمینه رنگ و یا تک رنگ بودن و قابل شناسایی بودن ساده بسازید.

    لوگو ها نیز بسیار با اهمیت می باشند، زیرا شما می خواهید تا آن را در طراحی سایت خود قرار دهید، از این رو طراحی لوگو باید به گونه ای باشد که در طراحی سایت به خوبی نمایان شود. به طور مثال بسیار آشکار است که لوگو هایی که به سادگی در یک فضای مستطیلی جای می گیرند بهتر از لوگو هایی می باشند که به شکل یک دایره بزرگ هستند، زیرا دایره ها به خوبی مقیاس نمی شوند. شما فضای بسیاری را در حاشیه یک دایره از دست می دهید، زیرا سایت ها به گونه ای می باشند که هر چیزی را درون یک فضای مستطیلی جای می دهند. اندازه دایره مشخص می کند که چه اندازه فضای مستطیلی باید در طراحی برای آن در نظر گرفته شود.

    یک لوگو خوب هم چنین باید به سادگی قابل شناخت باشد حتی زمانی که در رنگ همیشگی و معمولی خود نشان داده نشود. این یک اشتباه رایج برای طراحان گرافیکی بی تجربه می باشد که لوگو هایی را می سازند که بر اساس رنگ ها طراحی شده است و این است شناحت آن ها از رنگ هایی که باید در طراحی استفاده کنند. این اشتباه را تکرار کنید و به پایداری طراحی لوگو خود فکر کنید، حتی اگر تغییر رنگ یافت.

    قبل از این که طراحی سایت را بسازید، صفحات رسانه اجتماعی را برای آن به وجود بیاورید.

    شاید این مورد اندکی غیر عادی به نظر برسد، اما دلیل خوبی برای این امر وجود دارد. شما می توانید از رسانه های اجتماعی قبل از راه اندازی وب سایت تان برای وابسته کردن و جذب کردن مردم و طرفداران استفاده کنید.

    طرفداران زیادی را در رسانه های اجتماعی جذب کنید و روی این مورد تا جایی که می توانید سرمایه گذاری نمایید.

    فرقی ندارد که دیگر چه کارهایی انجام می دهید، مهم ترین چیزی که قبل از راه اندازی وب سایت برند خود باید در وهله اول انجام دهید، جذب طرفداران نسبت به برند و تجارت تان است. و یا حداقل باید اطمینان حاصل کنید که آن ها نام شما را می دانند و همیشه آن را به یاد خواهند داشت.

    JOHN WEST (تولید کننده محصولات کنسرو ماهی) این امر را در اواخر دهه 1990 و ابتدای دهه 2000 زمانی که ویدئو تبلیغاتی خود را منتشر کرد و مردم را تشویق به اشتراک گذاری آن نمود، با موفقیت انجام داد. دیگر برند ها نیز این روند را پیروی کردند، مانند صنایع لبنیات PANDA.

    زمان خود را روی موارد کوچک و ناچیزی هدر ندهید. هر کاری که می خواهید انجام دهید فرقی ندارد، آن را بزرگ و برجسته بسازید. اطمینان حاصل کنید که هر کسی درباره آن صحبت می کند. این تبلیغات که درباره آن صحبت نمودم مربوط به سال های پیش است و هنوز هم درباره آن ها در این مقاله صحبت می کنم، این امر می تواند میزان فراگیر بودن آن ها را مشخص کند. این مورد یک نوع مشهوریتی است که باید به آن دست یابید.

    چه باور کنید یا خیر، به راحتی می توانید برای بازاریابی و تبلیغات تجارت و طراحی وب سایت خود، با مردم در تعامل و ارتباط باشید. می توانید داده های شخصی در وب سایت های نظیر FACEBOOK و LINKEDIN از مردم بیابید و از این طریق می توانید کاربران و مخاطبین تجارت و طراحی وب سایت خود را مشخص کنید. اختصاص دادن زمانی برای ارسال پیام شخصی به طرفداران و فالورها و حتی ارسال پیام در گروه ها، نشان دهنده ویژگی های بسیاری می باشد: استفاده از نام ها نیز می تواند بسیار کمک کننده باشد.

    صفحه "به زودی خواهد آمد" را به صورت شگفت انگیز بسازید.

    برخی کارشناسان به شما می گویند که از این مرحله صرفه نظر کنید، و شاید هم بگویند که معرفی و بیان کردن این که صفحه و یا سایت شما در حال ساخته شدن می باشد، ایده بسیار بدی است.

    اما آیا واقعا این طور می باشد؟ شانسی در این جا وجود دارد که توسط کمپین بازاریابی که در مرحله 5 توضیح دادیم به میان آمده است، مردم زیادی سعی می کنند تا قبل از آماده بودن وب سایت تان برای راه اندزی شدن، آن را بررسی نمایند.

    اشکالی ندارد، تا جایی که می توانید آن ها را نسبت به سایت و تجارت خود مشتاق نگاه دارید. اجازه دهید تا این صفحه شما را بوک مارک کنند و از آن ها بخواهید تا در RSS FEDD شما اشتراک یابند، اجازه دهید تا توسط آدرس ایمیل شان با شما در تماس باشند و غیره. هر کاری که می کنید فرقی ندارد، در هر صورت اینکه به آن ها بگویید که وب سایت شما چه زمانی برای مشاهده شدن و بازدید کردن آماده می باشد را ساده سازید.

    تنها اطمینان حاصل کنید که شما این کار را نصفه و نیمه انجام نمی دهید. شما باید در این مرحله مانند مراحل دیگر تمام سعی خود را بکنید و صفحه ای را بسازید که جمعیت زیادی را به خود جلب نماید. به طور ایده آل مردم با یکدیگر درباره اینکه چقدر وب سایت در حال ساخت شما حیرت انگیز می باشد، صحبت می کنند و این امر می تواند در ذهن آن ها پیش بینی هایی را به وجود آورد که امکان دارد که سایت واقعی آن چنان که می گوید، عمل نکند. از این رو آن ها واقعا می خواهند وارد سایت تان شوند تا همه چیز بر آن ها اثبات شود.

    وب سایتی را بسازید که همان طور که قول داده بودید، عمل نماید.

    اگر در حالی که وب سایت تان در حال ساخته و طراحی شدن می باشد، قول های فراوانی درباره آن بدهید، باید در آینده و زمانی که کار ساخت سایت به اتمام رسید، انتظارات مردم و کاربران را برطرف سازید. هر چه که می سازید فرقی ندارد، در هر صورت باید به اندازه ای بزرگ، متناسب، مربوطه و بهتر از هر چیزی که از قبل وجود داشته است، نمایان شود.

    تمامی این موارد گفته شده برای این که به موفقیت دست یابید و در دید مردم متمایز دیده شوید و در میان رقیبان تان سربلند بیرون بیایید، صدق می کند. وب سایت شما باید به طور آشکاری خوب کار کند، اما به این معنا نیست که همه موارد را در سایت قرار دهید به گونه ای که نتوانید هدف سایت را برای کاربران و مخاطبان مشخص نمایید. شما دقیقا باید بدانید که چرا هر چیزی که در صفحه شما ظاهر می شود، در آن جا وجود دارد. این وب سایت باید برای جستجویابی آسان بوده و به خوبی برنامه ریزی شده باشد. محتوا ها مخصوصا متن ها در طراحی وب سایت حرف اول را می زنند.

    تجربه ارتباط با شما را برای کاربران خود دلپذیر بسازید.

    کاربران وب سایت برای رفتارهای نامناسب شان عذر و بهانه ای ندارند. شما باید یک میزبان خوب باشید و از بازدید کنندگان خود مراقبت کنید. خدمات سرویس دهی شما باید واقعا استاندارد باشد و هر کسی باید برای ارتباط برقرار کردن با شما مسیر راحتی را طی نماید. باید حضور در رسانه های اجتماعی خود را حفظ کنید و از کارمندان و پرسنل متخصص و با تجربه ای کمک بگیرید تا بتوانید وظایف و عملکرد های خوب و کاربردی را در وب سایت خود به نمایش بگذرید.

    صراحت در گفتار در طراحی سایت و تجارت، چیزی است که برای استراتژی بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی اهمیت دارد.

    پیروی کردن از توصیه های بالا به شما کمک می کند تا یک برند آنلاین بسیار قدرتمندی را بسازید که مخاطبین بسیاری را جذب می کند و از آن ها می خواهد تا شما را دوست بدارند و همراه شما باقی بمانند. کلید اصلی این می باشد که ماهیت و اصلیت خود را به درستی نگاه دارید و آن چه که مردم می خواهند را به آن ها ارائه کنید و با بهترین بودن خود، بتوانید توجه بسیاری از مردم را جلب نمایید.

    یک برند مردمی، برندی است که می تواند مردم را بیشتر با تجارت و طراحی وب سایت همراه کند. این همراهی و به اشتراک گذاری و بسط این همیاری و همراهی بسیار ضروری است، مخصوصا برای برندهای کوچک تر. اجازه دادن به مردم برای مشاهده کردن بخش تجاری و مردمی برند و طراحی سایت تان، می تواند بسیار شگفت انگیز باشد.

    در نهایت باید گفت که هر چقدر هم که طراحی سایت جذاب و زیبایی داشته باشید، باید به فکر حضور آنلاین خود در قالب یک برند و یا یک لوگو باشید. تنها در این صورت است که می توانید به اهداف اقتصادی و تجاری خود دست یابید و به موفقیت برسید.

    کاربران زیر به‌خاطر این نوشته تشکر کرده‌اند:
    اندروید

درباره‌ی این موضوع