انجمن


روش مطالعه دروس عمومی کنکور سراسری  (۱ نوشته)

  • irantahsil

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۱۰
    # نوشته شده: ۶ سال پیش
    ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۴

    روش مطالعه دروس عمومی کنکور سراسری

    در رابطه با مطالعه دروس عمومی کنکور یا روش مطالعه دروس عمومی کنکور ، می بایست با مشاوره و برنامه ریزی و استراتژی اصولی پیش رفت. هم دروس عمومی و هم دروس اختصاصی از اهمیت ویژه ای برخوردارند و هریک به تنهایی در موفقیت در کنکور مهم و حیاتی می باشند.

    در حالی که تنها سه ماه مانده به کنکور 97، در این مقاله سعی داریم روش مطالعه دروس عمومی کنکور را نکته وار برای شما شرح دهیم.

    داوطلبان گرامی در صورتی که مایل به دریافت روش های مطالعه کنکور -روش مطالعه دروس عمومی کنکور و تکنیک های تست زنی کنکور و همچنین افزایش سرعت تست زنی کنکور می باشید با مرکز تماس بگیرید.

    تماس از سراسر کشور با ایران تحصیل از طریق تلفن ثابت با شماره تماس : 02170707028 و در صورت شلوغی خطوط 02170707024 پاسخگویی : 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

    روش مطالعه دروس عمومی کنکور سراسری و روش های تست زنی دروس عمومی
    روش مطالعه دروس عمومی کنکور – درس زبان و ادبیات فارسی

    اولین مورد روش مطالعه دروس عمومی کنکور را به درس ادبیات اختصاص می دهیم. بهترین روش مطالعه درس زبان و ادبیات فارسی هر چه که باشد، امکان دارد برای یک سری افراد مفید باشد و برای برخی ناکارآمد. پس هر شخص بنا به نیاز خود، روش خاصی برای مطالعه این درس نیاز دارد. با مشخص کردن تکنیک مطالعه کنکور خود در این درس به خودتان کمک بزرگی می کنید.

    خوب روی سخنمان با کسانی است که در این درس قوی هستند. پیشنهاد ما به شما دوستان علاقمند به ادبیات این است که از این درس تنها این مباحث را بخوانند : تاریخ ادبیات – لغات آخر کتاب و اعلام _ معنای اشعار – معنای لغات – پرسش ها و آرایه ها

    بعد از مطالعه این مباحث تست های درس ادبیات کنکور را بزنید. داوطلبانی که در این درس پایه قوی دارند می توانند بدون تمرین تست زنی در حدود 30 درصد بزنند. علاقه به درس ادبیات و قوی بودن پایه ادبیاتی در افراد موجب می شود که بتوانند درس ادبیات را 100 درصد نیز بزنند. پس پیشنهاد می کنیم که مباحث تکراری این درس را مرور نکنید تنها تست های ادبیات را مدام تمرین نمایید. امیدواریم روش مطالعه دروس عمومی کنکور مربوط به ادبیات را دقیق متوجه شده باشید.

    روش مطالعه دروس عمومی کنکور – درس زبان انگلیسی

    خوب دومین مورد روش مطالعه دروس عمومی کنکور : درس زبان انگلیسی را می بایست درس به درس خواند بصورت تفکیکی. به این صورت که یک درس را بطور کامل (حفظ کردن لغات درس-یاد گرفتن گرامر و جزئیات آن درس) بخوانید و سپس بروید سراغ درس بعدی. نکته ای را که باید در نظر بگیرید این است که وقت زیادی را صرف تسلط بر ریدینگ کنید. ریدینگ مهارت خاصی می خواهد زیرا زمانبر است و باید در مدیریت زمان تسلط پیدا کنید تا بتوانید در کوتاهترین زمان از پس ریدینگ کنکور برآیید.

    داوطلبانی که در زبان پایه قوی دارند و درس زبان برایشان کاملا قابل فهم است می بایست بیشترین وقت خود را صرف تست زدن کنند. تنها دروس زبان را یک مرور کنند و سپس به سراغ تمرین تست زنی بروند و مخصوصا در ریدینگ سرعت عمل و مهارت خود را افزایش دهند. این افراد می توانند درصدهای بالای زبان را از آن خود کنند. پس با یادگیری روش های مطالعه دروس عمومی به این نقطه از موفقیت خواهید رسید.

    کنکوری های عزیز جهت مشاوره روش های تست زنی دروس عمومی – نحوه خواندن درس های عمومی کنکور سراسری با کلیکسیون روش های مطالعه کنکور تا روز آزمون همراه شما هستیم

    منبع : روش مطالعه دروس عمومی کنکور

    روش مطالعه دروس عمومی کنکور – درس دین و زندگی

    به سومین مورد روش مطالعه دروس عمومی کنکور می رسیم. همین ابتدا باید به شما داوطلبان خاطر نشان کنیم که سعی نکنید دین و زندگی را مفهومی بخوانید. دین و زندگی را صرفا باید حفظی و تحت اللفظی خواند. کسانی که قدرت حافظه خوبی داشته باشند و دین و زندگی را خط به خط حفظ نمایند می توانند امیدوار باشند که این درس را 100 درصد خواهند زد.

    دین و زندگی کلا مفهومی نیست و در کنکور کسانی در این درس برنده می شوند که در مسابقه حفظ کردن از همه جلو بزنند. پس خط به خط این درس را درون حافظه خود جای دهید. کلیه تست های درس را از دم بزنید. روش مطالعه درس دین و زندگی این است که ابتدا مطالب و ترجمه آیات را حفظ نمایید. سپس تست بزنید. مجدد با سرعت بیشتری مرور نمایید و باز تست بزنید و در آخر سعی کنید مباحث درس را که با هم مربوط می شوند بفهمید. اگر این ارتباطاتی که بین مفاهیم درس وجود دارد را بفهمید دیگر کار تمام است. در آخر خلاصه نویسی نمایید و فقط تست بزنید.

    جزئیات دقیق تر روش مطالعه دروس عمومی کنکور را از مشاوران ما بخواهید.

درباره‌ی این موضوع