انجمن


azmoon.org – سیستم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 97  (۱ نوشته)

  • irantahsil

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۱۰
    # نوشته شده: ۵ سال پیش
    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸

    azmoon.org

    azmoon.org

    azmoon.org – سیستم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی 97-98

    سیستم اعلام نتایج و مشاهده نتایج ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد

    ثبت نام کاردانی پیوسته 97-98

    ثبت نام کاردانی ناپیوسته 97-98

    ثبت نام کارشناسی پیوسته 97-98

    ثبت نام کارشناسی ناپیوسته 97-98

    کلیه داوطلبان گرامی می توانند جهت اطلاع از شرایط جدید ثبت نام بدون آزمون یا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد در نیمسال اول 97-98 و نحوه تکمیل مراحل ثبت نام از درگاه http://www.azmoon.org با شماره های زیر تماس حاصل نمایند

    تماس از سراسر کشور فقط از طریق تلفن ثابت با شماره : 02170707028 و در صورت شلوغی خطوط 02170707024

    پاسخگویی 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل.

    azmoon.org – سیستم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

    به اطلاع کلیه داوطلبان ورود بدون آزمون به دانشگاه آزاد سراسر کشور می رساند به منظور تسهیل در روند ثبت نام داوطلبان کلیه امور ثبت نام به صورت الکترونیکی بوده و صرفا از طریق سامانه azmoon.org انجام خواهد گرفت و نیاز به مراجعه حضوری به هیچ یک از مراکز دانشگاه آزاد نخواهد بود.

    ثبت نام به صورت 24 ساعته از طریق سامانه azmoon.org انجام می گیرد و تا پایان مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ادامه خواهد داشت لذا داوطلبان گرامی نسبت به ثبت نام به موقع اقدام کنند تا ظرفیت رشته مورد نظر تکمیل نشود.

    برای ثبت نام از درگاه azmoon.org داوطلبان ملزم به خرید کارت اعتباری می باشند و تا آخرین لحظه ثبت نام رمز و شناسه کارت را همراه خود نگهدارید.

    به علت شلوغی سایت ثبت نام امکان بروز مشکل در سیستم ثبت نام وجود خواهد داشت که در این صورت داوطلبان میتوانند با مشاورین مرکز ایران تحصیل تماس گرفته و ادامه مراحل ثبت نام خود را طی کنند.
    جهت اطلاع از شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی کلیک کنید
    azmoon.org – شرایط جدید پذیرش بدون کنکور برای نیمسال اول 97-98

    به اطلاع کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم مهر 97-98 می رسانیم پذیرش داوطلبان محترم از سامانه azmoon.org برای ترم مهر 97-98 به صورت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی خواهد بود و ملاک قبولی داوطلبان در رشته های مورد نظرشان معدل کتبی و کل دیپلم و پیش دانشگاهی ایشان خواهد بود.

    مطابق شرایط جدید نحوه ثبت نام داوطلبان گرامی از سامانه http://www.azmoon.org با شرایط جدید فقط با تاثیر سوابق تحصیلی خواهد بود و روند ثبت نام به صورتی است که داوطلبان می توانند از بین رشته محل های ارائه شده در سامانه azmoon.org به صورت دلخواه بیست رشته محل به ترتیب اولویت انتخاب نمایند که با تاثیر سوابق تحصیلی در یکی از رشته محل های انتخابی پذیرش خواهند شد.

    به اطلاع کلیه داوطلبان محترم می رساند سیستم ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد azmoon.org به صورت شبانه روزی فعال بوده تا روند ثبت نام دانشجویان تسهیل یابد ضمنا دانشجویان محترمی که قصد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را دارند می توانند پس اطلاع از شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و آگاهی از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد از طریق سیستم ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد azmoon.org نسبت به امور ثبت نامی خود اقدام نمایند.

    شرایط ثبت نام برای هر مقطع دانشجویی متفاوت می باشد و دانشجویان گرامی حتما پس از احراز شرایط خود از طریق تماس با مرکز مشاوره نسبت به ثبت نام اقدام کنند در صورتی که داوطلبی دارای شرایط ثبت نام بدون کنکور نبوده و ثبت نام کند ثبت نام وی مردود و مبلغ ثبت نام وی استرداد داده نخواهد شد.

    ثبت نام هر داوطلب فقط در یک کد رشته محل از طریق درگاه ثبت نام azmoon.org امکان پذیر خواهد بود و در صورت مشاهده ثبت نام داوطلبی در دو کد رشته محل هر دو ثبت نام وی مردود می باشد و هیچ عذری پذیرفته نخواهد بود.

    متقاضیان محترم ثبت نام موظفند تا قبل از پایان مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نسبت به تکمیل مراحل و روند ثبت نام خود از طریق درگاه azmoon.org اقدام کنند آخرین مهلت احتمالی برای نیمسال اول مهر 97-98 تا پایان مهر ماه خواهد بود.

    ثبت نام متقاضیان در حال تحصیل نیز طبق قوانین و شرایط دانشگاه آزاد انجام می شود در صورتی که متقاضی ثبت نام نیمسال اول تا آخر شهریور موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی شود و یا متقاضی ورودی ترم بهمن تا اخر بهمن ماه موفق به اخذ مدارک لازم شود.

    به اطلاع کلیه داوطلبان محترم می رسانیم اعلام نتایج ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان فقط از طریق سامانه AZMOON.NET اطلاع رسانی خواهد شد.
    جهت اطلاع از رشته های پیراپزشکی شامل هوشبری – پرستاری و… بر اساس سوابق تحصیلی اینجا کلیک کنید
    نحوه ثبت نام داوطلبان از طریق سیستم ثبت نام بدون آزمون azmoon.org

    به اطلاع کلیه داوطلبان محترم می رسانیم سیستم ثبت نام و پذیرش دانشگاه آزاد با تغییراتی در نحوه پذیرش و ثبت نام داوطلبان همراه بوده که از جمله مهم ترین این تغییرات را می توان تغییر در روند ثبت نام و پذیرش بدون آزمون داوطلبان از سامانه azmoon.org در نظر گرفت که با تغییرات جدید ثبت نام داوطلبان گرامی با تاثیر مستقیم سوابق تحصیلی ایشان همراه خواهد بود.

    ثبت نام داوطلبان مطابق سنوات گذشته فقط از طریق سامانه ثبت نام http://www.azmoon.org انجام خواهد گرفت و داوطلبان محترم می توانند پس از ورود به سامانه azmoon.org وارد قسمت خرید کارت ثبت نام شوند و پس از خرید کارت ، کد رهگیری و رمز عبور ثبت نام دریافت نمایند ، پس از دریافت رمز و شناسه ثبت نام داوطلبان می بایست از بین ثبت نام مقاطع کاردانی و کارشناسی به لینک مربوط به مقطع تحصیلی خود با توجه به آخرین مدرک تحصیلی خود مراجعه نمایند و مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

    به اطلاع می رسانیم در صورتی که داوطلبان محترم در روند تکمیل ثبت نام به مشکلی برخورد کنند می توانند جهت راهنمایی تکمیل ثبت نام و یا اطلاع از رشته محل های موجود به صورت شبانه روزی با سیستم راهنمای تلفنی سامانه azmoon.org تماس حاصل نمایند.

    برای اطلاع از شرایط و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد از درگاه azmoon.org و اطلاع از رشته های بدون کنکور با شماره های زیر تماس بگیرید

    تماس فقط از طریق تلفن ثابت با شماره 02170707028 و یا در صورت شلوغی خطوط با 02170707024

    پاسخگویی 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل.

    مطالب مفید :

    ثبت نام دانشگاه آزاد مهر 97
    ثبت نام کنکور سراسری 97
    دانشگاه های آزاد دارای رشته پزشکی – azmoon.org
    پزشکی بدون کنکور
    شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون مدرک پیش دانشگاهی
    مامایی بدون کنکور
    رشته پرستاری بدون کنکور
    ثبت نام رشته ی پرستاری بدون کنکور
    ثبت نام مدارس تیزهوشان
    لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد
    ثبت نام دانشگاه آزاد
    اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد
    سازمان سنجش آموزش کشور
    منبع : azmoon.org

درباره‌ی این موضوع



برچسب‌ها