انجمن

  • محسن دایی

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۷
    # نوشته شده: ۵ سال پیش
    ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷

    توضیحات پروژه
    با سلام خدمت شما دوستان عزیز
    1- فاز اول پروژه : ساخت درگاه بانکی مستقیم که فعلا در حال اخذ از سداد - به پرداخت ملت - آسان پرداخت هستیم ولی تمایل داریم دوستانی که در زمینه درگاهن کار میکنن اگر از نظر فنی قابل اجرا هست افزونه ها رو بصورت جدا برای افزونه Learndahs بنویسند که ما وقتی درگاه گرفتیم فقط افزونه رو در وردپرس نصب کنیم و اطلاعات متصل به بانک رو وارد افزونه درگاه بانکی کنیم . افزونه غیر مستقیم زرین پال مد نظرمون هست که برای سیستم Learndash ساخته بشه - صفحه ای برای انتخاب درگاه بانک باشد که کاربر انتخاب کند از کدام درگاه مثلا سداد بانک ملی - به پرداخت ملت یا آسان پرداخت و در نهایت از زرین پال بتونه پرداخت انجام بده - این بخش قابل توسعه باشد که مثلا پرداخت با QR و USSD یا روش های نوین در آینده قابل انجام شود.

    2- فاز دوم پروژه : ساخت بخش کپن تخفیف که کادری برای اضافه کردن کپن تخفیف باشد و از قیمت اصلی بر اساس کپن تخفیف کسر کند.

    3- فاز سوم پروژه : افزونه Learndash برای ساخت آزمون و کورس های آنلاین هست - در حال حاضر درگاه بانکی برای سایت Pay موجود دارد ولی به دلیل قطع شدن سایت پی تمایل داریم عوض کنیم - یک بخش مد نظرم هست که به افزونه Learndash اضافه بشه که قابلیت این رو داشته باشه که وقتی یک کورس تعریف می کنیم وقتی کاربر در یک آزمون شرکت میکنه و مثلا 5000 هزار تومان بار اول پرداخت می کنه و مثلا در آزمون موفق نمیشه برای سری بار دوم 2 این مبلغ بتونیم بصورت تخفیف بزنیم 3000 هزار تومان و تعداد تخفیف رو بتونیم وارد کنیم و قیمت های هر بار دست خودمون باشه و بتونیم درج کنیم.

    3-1 - چک و بررسی کردن یک قابلیتی که در افزونه موجود هست و اینکه این قابلیت چگونه فعال می شود (قابلیت انقضای یک دوره بر اساس تاریخ و زمان )
    3-2 - چک و بررسی یک قابلیت دیگر که در افزونه موجود هست و باید برنامه نویس بررسی کند که چگونه عمل می کند - برای یکسری آزمون پیش نیاز فعال می کنیم و کاربر باید در این آزمون های پیش نیاز امتیاز 70 کسب کند تا بتواند به آزمون های دیگر دسترسی داشته باشد این گزینه در افزونه موجود هست و باید بررسی کنید که چگونه عمل می کند.

    4- افزونه های شما قابل توسعه با مستندات قابل توسعه برای دیگران باشد و برنامه نویسان دیگر متوجه بشوند . افزونه بگونه ای طراحی شود که با نسخه اصلی افزونه Learndash قابلیت بروزرسانی داشته باشد و در بروزرسانی افزونه Learndash مشکلی ایجاد نشود.

درباره‌ی این موضوع