انجمن


دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 99  (۱ نوشته)

  • irantahsil

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۱۰
    # نوشته شده: ۳ سال پیش
    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸

    ایران تحصیل > دانشگاه > انتخاب رشته دانشگاه آزاد > دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 99

    دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 99 منتشر شد. داوطلبان می توانند پس از دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اقدام به انتخاب رشته در این دانشگاه کنند. دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزاد هر ساله از طرف سایت دانشگاه آزاد اسلامی در دسترس داوطلبان و متقاضیان شرکت در انتخاب رشته آزاد قرار می گیرد.

    در صورتی که شما نیز قصد انتخاب رشته در این دانشگاه را دارید مطالعه نوشته حاضر می تواند اطلاعات دقیقی را در رابطه با زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد، نحوه دانلود دفترچه انتخاب رشته آزاد و مندرجات این دفترچه در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

    زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد
    باید عرض کنیم که دفترچه انتخاب رشته کنکور آزاد معمولاً چند روزی بعد از انتخاب رشته آزمون سراسری در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.
    با در نظر گرفتن این مسئله که نتایج آزمون سراسری به طور معمول در ماه مرداد به عرض داوطلبان می رسد در نتیجه، دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزاد نیز در همان ماه انتشار پیدا می کند.
    البته این زمان انتشار دفترچه هنوز برای داوطلبان سال جاری یعنی سال 99 مشخص نشده و باید تا اعلام سایت مربوطه در این زمینه صبر کرد.

    دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد در چه سایتی منتشر می شود؟
    باید خدمت شما دوستان عزیز داوطلب عرض کنیم که دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزاد در سایت دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس azmoon.org منتشر و در دسترس متقاضیان قرار داده می شود.
    در نتیجه، داوطلبان می توانند در زمان تعیین شده به سایت مذکور مراجعه و دست به دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد بزنند.

    سوالات متداول

    1- آیا دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری و دانشگاه آزاد با هم دیگر یکی است ؟
    خیر . دفترچه انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد مجزا از یک دیگر هستند . لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد در این مقاله قرار گرفته است .

    2- برای مشاهده لیست رشته محل های دانشگاه آزاد کجا مراجعه کنیم ؟
    لیست رشته محل های دانشگاه آزاد توسط سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر می شود که ما در این مقاله لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد را قرار داده ایم .

    3- داوطلبان انتخاب رشته دانشگاه آزاد امکان انتخاب چند کدرشته محل را دارند ؟
    100 کد رشته محل ، که شما می توانید برای مطالعه توضیحات تکمیلی در خصوص نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد مقاله را مطالعه نمایید .
    Source: دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

درباره‌ی این موضوع



برچسب‌ها

هیچ برچسبی نیست.