انجمن


معرفی و دانلود ۳۵ افزونه برتر وردپرس  (۱ نوشته)

  • 8theme

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۹۵
    تشکر شده: ۳۷ بار
    # نوشته شده: ۱۰ سال پیش
    ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۲

    وردپرس یکی از بهترین ابزار ساخت وب سایت در سطح جهان می باشد ، نصب آسان ، کاربری راحت ، پتانسیل بالا برای شخصی سازی و … از جمله قابلیت های کلیدی این نرم افزار تحت وب متن باز است . وردپرس کلیه ابزار لازم را برای ساخت هر نوع وب سایت از نوع شخصی گرفته تا وب سایت های فوق حرفه ای را کنار هم قرار داده و مدیریت وب سایت را به امری بسیار ساده و دلپذیر تبدیل کرده است . به هر حال ، یک واقعیت غیر قابل انکار وجود دارد و آن اینکه : بخش بزرگی از موفقیت وردپرس ، متعلق به افزونه های بی شمار و کاربردی آن است . تعداد بسیار زیادی از این افزونه ها به صورت رایگان عرضه شده اند و در مخزن وردپرس برای استفاده عموم قرار گرفته اند .

    در عمل ، می توان از وردپرس بدون فعال کردن هیچ افزونه ای استفاده نمود ، اما نتیجه آن وب سایتی ساده و بدون قابلیت های نوین می باشد . تحقیقات جدید نشان می دهد که کاربران قبل از خواندن محتوای وبلاگ یا وب سایت شما ، باید تحت تاثیر ظاهر آن قرار بگیرند . رنگ های استفاده شده در قالب ، طرز چینش المان های سایت و … اولین بخش هایی است که بازدید کننده با آن ها رو به رو می شود . تاثیر بیشتر روی بازدید کننده برابر است با شانس بیشتر برای ماندن کاربر در وب سایت و خواندن صفحات دیگر .

    پس از طراحی کاربر پسند وب سایت ، افزونه ها می توانند ویژگی های ظاهری بیشتر و امکانات خارق العاده ای را به آن اضافه کنند . به عنوان مثال ، شما می توانید یک صفحه دلخواه با افزونه ایجاد کرده و ان را به عنوان پاپ آپ در صفحات خود نمایش دهید . یا باکس دانلود ، فهرست جدید و قابلیت های دیگری را به وب سایت تان بیافزایید .
    لیست حاضر شامل ۵۰ افزونه برتر وردپرس می باشد که وجود هر کدام از آن ها برای اضافه کردن قابلیت جدید به وب سایت شما ضروری است . البته لازم به ذکر است که نباید تعداد بسیار زیادی افزونه روی وب سایت شما فعال باشد ، تنها افزونه هایی را که لازم دارید فعال کنید . افزونه های لیست شده در این مطلب جز افزونه های محبوب مخزن وردپرس می باشند ، در گرد آوری آن سعی شده است در هر دسته بهترین ها را انتخاب کنیم . اگر در محتویات این لیست مشکلی وجود دارد و یا افزونه ای از قلم افتاده است آن را در قسمت دیدگاه های همین پست با ما در میان بگذارید .

    معرفی و دانلود ۳۵ افزونه برتر وردپرس

    کاربران زیر به‌خاطر این نوشته تشکر کرده‌اند:

درباره‌ی این موضوع