انجمن


برتری مرورگر اپرا در نمایش تغییرات سایت  (۲ نوشته)

  • eshahnazi

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۴۴
    تشکر شده: ۹ بار
    # نوشته شده: ۱۲ سال پیش
    ۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۷

    سلام
    یه مسئله ای برام پیش اومده بود گفتم بیام بگم ببینم فقط مرورگرهایی که تو کامپیوتر من نصب هستند این مشکل رو دارند یا از شماهام این طوری هستند؛
    بریم سر اصل مطلب:
    زمانی که یه تغییری تو سایت می دم (برای مثال: در قسمت ابزارک ها ابزارک متن رو انتخاب می کنم و یه متن توش می نویسم وبعد اون رو فعال می کنم )
    حالا وقتی که تو مرورگر اپرا کلید f5 رو می زنم می بینم که در ستون سایت یک قسمت اضافه شده و متن مورد نظر توش نوشته شده ولی در مرورگر های فایرفکس و اینترنت اکسپلورر هر چی f5 می زنم تغییرات اعمال نمیشه و حتی در بعضی مواقع با پاک کردن کوکی ها هم این مشکل رفع نمیشه.
    حالا بعد از این که بالاخره نشون دادند بیاییم و یه تغییر تو اون متنی که تو ابزارک نویشتیم بدیم. بازهم با یه بار F5 زدن تو مرورگر اپرا تغییرات اعمال میشه ولی تو اینترنت اکسپلورر و فایر فکس اعمال نمیشه. (البته بعضی وقت ها بعد از دو سه بار F5 زدن درست میشند.)

    یه مورد دیگه ای که هست اینه که بعضی وقت ها با تغییر توی قسمت ابزارک ها یا فایل های استایل تو مرورگرهای فایرفکس و اینترنت اکسپلورر ستون های سایت پایین می افتند و سایت بهم میریزه اما تو مرورگر اپرا همه چیز درسته.

    با تشکر

  • omid0098

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۱۳۵۳
    تشکر شده: ۱۱۹۴ بار
    # نوشته شده: ۱۲ سال پیش
    ۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۹

    سلام دوست عزیز
    در مرورگر فایرفاکس و ایکسپلورر من هم ؛ همین مشکل هست ؛ که فک کنم بخاطر کش مرورگر باشه!

درباره‌ی این موضوع