انجمن


درخواست افزونه subscribe2 فارسی  (۳ نوشته)

  • mohammad177

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۳۱
    تشکر شده: ۲ بار
    # نوشته شده: ۸ سال پیش
    ۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳

    من آخرین نسخه افزونه subscribe2 رو به عنوان خبرنامه دانلود و نصب کردم و به نظر افزونه خوبی میاد ( https://wordpress.org/plugins/subscribe2 ). مشکل این هستش که زبانش انگلیسیه و فارسی نشده. کسی هست که فارسی شده نسخه آخر این افزونه رو داشته باشه یا کسی قصد فارسی کردن این افزونه رو داره؟

    من این پست رو پیدا کردم در مورد فارسی شده افزونه subscribe2 ولی لینک دانلودش خرابه: http://forum.wp-persian.com/topic/3745#post-29202

    انگلیسی این افزونه این مشکل رو داره که مثلا ً پیغام هایی که به کاربر نشون میده و نوشته دکمه ها و ... انگلیسیه در حالی که سایت من فارسی هستش و برای همین دنبال فارسی شده این افزونه می گردم.

  • mohammad177

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۳۱
    تشکر شده: ۲ بار
    # نوشته شده: ۸ سال پیش
    ۲۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳

    من تا الان هیچ افزونه یا قالبی رو ترجمه نکردم. از با سابقه های وردپرس فارسی کسی قصد نداره این افزونه ( https://wordpress.org/plugins/subscribe2 ) رو فارسی کنه؟ اگر وقت داشته باشید افزونه ی خوب و کاربری هستش.

  • mohammad177

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۳۱
    تشکر شده: ۲ بار
    # نوشته شده: ۸ سال پیش
    ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۲

    اینجا که کسی جواب سوالات و مشکلات من رو نمیده. به هر صورت من فارسی شده این افزونه رو در یک سایت دیگه پیدا کردم و برای دوستانی که به دنبال فارسی شده این افزونه هستند، اینجا قرار می دهم. برای دانلود فارسی شده افزونه می توانید به سایت زیر بروید:

    http://www.itstar.ir/افزونه-خبرنامه-وردپرس-subscribe2-فارسی-نسخه-8-9-1/

    امیدوارم دوستان عزیز در این انجمن، بهتر و بیشتر به سوالات کاربران پاسخ بدهند.

درباره‌ی این موضوع