انجمن


باربری و حمل ونقل دریایی  (۶ نوشته)

  • radmehrr

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۱
    # نوشته شده: ۶ سال پیش
    ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶

    حمل و نقل و اتوبار و باربری تفاوتهایی دارند اتوبارتهران و دیگر شهرستانها معمولا برای حمل اثاثیه منزل بکار می رود کافیست به نسبت بودجه ای که برای خود در نظر گرفته اید با شرکت حمل اثاثیه تماس بگیرید .شرکت های حمل و نقل اثاثیه حتی سرویس بسته بندی وسایل نیز به شما ارائه می دهند و اما در مورد حمل و نقل دریایی موضوع کاملا فرق می کند.
    حمل و نقل دریایی
    حمل و نقل دریایی بخشی جدا نشدني از تجارت است به طوریکه ارائه خدمات كارآمد در حمل و نقل دریایی از پارامتر های لازم و تاثير گذار در انجام تجارت موفق بين المللی است. حمل و نقل كارآمد بطور يقين باعث افزايش تجارت بين المللي خواهد شد. موضوع حمل و نقل دریایی به دلیل تاثیر گذاری بر قیمت تمام شده کالا در کشورها جایگاه والایی یافته و توجه به آن در عرصه فعلی تجارت آزاد و محیط کاملا رقابتی موجود در میان صاحبان صنایع و مواد اولیه، نقشی حیاتی یافته است. امروزه موضوع حمل و نقل دریایی و جابجایی کالا از طریق دریا حلقه ای ویژه در زنجیره اقتصاد بازار است و به واسطه داشتن مزیت هائی از جمله هزینه پایین حمل کالا، پرداخت وجه در مقابل اسناد معتبر و سرعت عمل در حمل حجم بالائی از کالا، از مناسب ترین روش های حمل و نقل به شمار می آید کما اینکه سهم حمل و نقل دریایی در جابجايی كالا ها در تجارت بين المللي حدودا 90 درصد كل اين تجارت را تشكيل مي دهد. بدون حمل و نقل دریایی تجارت و داد و ستد، مفهوم جهانی نمی یابد. به عبارت دیگر، تجارت زمانی جهانی است که حمل و نقل نیز در بعدی جهانی معنادار شود. آن چه که امروز و در هر فرایند اجتماعی، نماد توسعه و پیشرفت تلقی می گردد، موضوع جهانی شدن، جهانی بودن، جهانی فکر کردن و جهانی عمل کردن است. ارتباط مثلث گونه تجارت، حمل و نقل دریایی و بنادر، به عنوان یک اصل درون حوزه ای، در رفتار اقتصادی تمامی کشورها قابل ملاحظه است. چه کشورهائی که به دریا راه دارندو چه کشورهائی که به واسطه مقوله ترانزیت، تجارتشان با دریا و حمل و نقل دریایی پیوند می خورد. کارآمدی اقتصاد مبادله (تجارت)، به الگوهای حمل و نقل و بازارها مرتبط است. مزیت‏های جغرافیایی کشورمان ایران در حوزه دریایی بسیار زیاد می‌باشد. دارا بودن حدود 3000 کیلومتر خطوط ساحلی، دسترسی به دریا در شمال و جنوب کشور، دسترسی به آب‏های آزاد (اقیانوس هند)، قرارگیری کشور بر سر مسیر کریدورهای ترانزیتی شمالی- جنوبی و عملکرد ارتباط دهنده کشورهای آسیای میانه با آب‏های جنوب کشور از جمله مزیت‌های مهم جغرافیایی کشور در حوزه دریایی بشمار می رود.
    مروارید بندرپل روابط تجاری قوی با اکثر کریرهای اصلی اقیانوس های بین المللی و منطقه ای، پرورش داده است. ما کارشناس بازارهای داخلی ایران هستیم و به لطف شبکه گسترده بین المللی میتوانیم در فراهم آوردن بهترین راه حل، مشاوره و قیمت رقابتی و مطلوب برای تمام مقصدها، جهانی عمل کنیم. امکانات اجاره و چارترینگ شرکت مروارید بندرپل با دارا بودن ناوگان بارج هاي دو ، پنج و دوازده هزار تني و تهیه بهینه و نرخ مناسب برای کشتی های ده تا هشتاد هزار تنی و همچنین شناورهای کوچک، لندینگ کرافت، بارج های خن دار با امکانات وسیع نمایندگی در بنادر مختلف و همچنین ارائه کلیه سرویس های جانبی در بهره برداری و پشتیبانی شناورها با استفاده از نیروهای مجرب و کارآزموده همواره تمامي محصولات خود را در حوزه خليج فارس و کلیه بنادر مختلف جهان در درب كارخانه خريدار، حمل مي نمايد تا مشتري مطمئن باشد كه مي تواند كليه نيازهاي خود را بموقع و بدون هيچگونه تاخيري در هر نقطه از جهان به منظور توسعه تجارت بین المللی و تامین نیازهای گوناگون و همچنین انجام تجارت موفق بین المللی دريافت نماید.

  • sdnfviknigr

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۱
    # نوشته شده: ۶ سال پیش
    ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲

    حمل و نقل تو تهران خودش یه داستانی شده! قیمت ها که خیلی رفته بالا برای اسباب کشی و از طرف دیگه برای اجاره خودرو برای مراسم عروسی علاوه بر اینکه باید هفت خوان ستم رو رد کنید، باید یه مبلغ هنگفتی هم پرداخت کنین!

    شاید باور نکنید اما برای یک روز فقط یک روز کرایه بنز کلاس C باید 800 هزار تومن پرداخت کنید!!!!

  • Sanazrasooli

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۱
    تشکر شده: ۱ بار
    # نوشته شده: ۶ سال پیش
    ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴

    متاسفانه همینطوریه!!!

    ما تو کیش هم رفته بودیم برا نوروز خواستیم یه ماشین اجاره کنیم که دیگه راحت باشیم و هی پول کرایه تاکسی ندیم! برای سه روز اجاره اسپورتیج یه قیمتی بهمون گفتن که اصلا نگم بهتره!

    هیچی دیگه همون کرایه ماشین دادیم!

  • باربری

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۶
    # نوشته شده: ۶ سال پیش
    ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷

    قیمت های باربری و اسباب کشی خدایش بالا رفته و اگه کسی بخواد اسباب کشی کنه باید هزینه باربری و حمل بار رو باید زیاد پرداخت کنه ، واقعا باید هفت خان رستم طی بشه

  • mjbababei97

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۱
    # نوشته شده: ۵ سال پیش
    ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴

    به نظر من بهتره که از حمل و نقل های داخل شهری شهرهای بزرگی مثل مشهد هم به کارهاتون اضافه کنید مثل وانت تلفنی در مشهد , حمل اثاثیه منزل و بار در مشهد , حمل اثاثیه و بار در مشهد شما می تونید کارتون رو گسترش بدید به باربری های هوایی که فریت بار هم جزوشون هستش

  • banirahtoos

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۱
    # نوشته شده: ۳ سال پیش
    ۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱

    سلام دوستان یک مطلب مفیدی خوندم درباره انواع حمل و نقل ها و دوست داشتم لینکش رو بذارم تا شما هم استفاده کنید.
    این هم بخشی از مقدمش هستش

    حمل و نقل به طور کلی نقش بسیار مهمی در شکل گیری و به وجود آمدن تمدن ها داشته است . تجارتی که به این واسطه بین کشور های مختلف انجام میگیرد، تاثیر زیادی در رونق و شکوفایی و رشد کشورها دارد و از این حیث بسیار با اهمیت به شمار میرود.

    در این مقاله سعی کرده ایم انواع حمل و نقل ها را بررسی کرده و تمامی سوالات احتمالی شما را پوشش دهیم . امیدواریم از خواندن این مقاله که نسبتا طولانی است خسته نشوید و برایتان مفید واقع شود. هر سوالی داشتید در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید. ( برای استفاده راحت تر میتوانید این مقاله را در مرورگر خود ذخیره و بوکمارک کرده و در زمان های بعدی از آن استفاده کنید )

    به صورت کلی به انتقال کالا یا شی یا هرچیز دیگر حمل و نقل میگویند. حال این حمل و نقل میتواند به صورت داخلی و داخل مرز های یک کشور باشد، یا به صورت بین المللی و با کشور های خارجی دیگر باشد.و میتوان کالا یا شی را به صوت ریلی یا جاده ای یا هوایی و یا دریایی انتقال داد.

    ناگفته نماند که حمل و نقل به صورت بین المللی لازمه رعایت قوانین بین المللی است؛ به همین منظور برای حمل نقل لازم است از شرکت های حمل و نقل بین المللی واسطه استفاده کرد.حمل نقل کریری ، فورواردی و تواما از جمله وظایف شرکت های واسطه میباشد.
    https://brt.co.ir/everythings-about-transportation

درباره‌ی این موضوع