انجمن


مشکل در نمایش تصویر محصول در صفحه معرفی محصول  (۲ نوشته)

  • ali1358

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۶۵
    تشکر شده: ۴ بار
    # نوشته شده: ۴ سال پیش
    ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۴

    با سلام و احترام خدمات دوستان عزیز
    من در سایتم 3 محصول برای فروش دارم . مشکلی که برای سایت من به وجود اومده این هست که تصویر اصلی محصول آموزش وردپرس وقتی به صفحه معرفی محصول میریم نشان داده نمیشه ولی دو محصول دیگه مشکلی ندارند . امتحان کردم اگر محصول چهارم هم اضافه بشه اون محصول هم نشان داده نمیشه. حتی محصول آموزش وردپرس رو حذف کردم و مجدد بارگذاری کردم ولی باز هم تصویر نشان داده نمیشه . حتی منوی اصلی سایت که در بالای سایت قرار داره وقتی وارد محصول آموزش وردپرس میشیم هم نشان داده نمیشه در صورتی که در محصولات دیگر هست .

    حتی قالب رو عوض کردم و از قالب گودنیوز استفاده کردم باز مشکل حل نشد . ورژن ووکامرس رو به عقب برگرداندم باز مشکل حل نشد .حتی اگر در حالت عادی و با قالب های خود وردپرس مثلا 2017 هم امتحان کنیم باز همون محصول آموزش وردپرس نشان داده نمیشه. البته الان قالبی که روی سایت هست هلو المنتور هست.

    ضمنا وقتی با موبایل به قسمت محصول آموزش وردپرس میریم فضای باز زیادی وجود داره و در اینجا هم محصول نشان داده نمیشه . در صورتی که در دو محصول دیگه اینطوری نیست .

    ممنون میشم اگر دوستان اطلاعاتی دارند راهنمایی کنند.

    آدرس سایت : Sodavar.com

  • ali1358

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۶۵
    تشکر شده: ۴ بار
    # نوشته شده: ۴ سال پیش
    ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۵

    دوستان عزیز بررسی کردم مشکل حل شد . اگر شما هم به این مشکل برخورد کردید کل افزونه ها رو غیر فعال کنید و تک تک فعال کنید و سایت را بررسی کنید تا ببینید کدام افزونه این مشکل را به وجود آورده . موفق باشید

درباره‌ی این موضوع