انجمن


کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور 99  (۱ نوشته)

  • irantahsil

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۱۰
    # نوشته شده: ۳ سال پیش
    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱

    ایران تحصیل > بدون کنکور ارشد > کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور 99

    پیرو آخرین اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در مورد پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور ، پذیرش بدون آزمون دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از ابتدای سال 99 آغاز شد لذا کلیه متقاضیان ورود به مرحله تحصیلات تکمیلی می توانند پس از اطلاع از رشته محل ها و شرایط پذیرش دانشجو در سال تحصیلی 99-1400 اقدام به ثبت نام نمایند شایان ذکر است کلیه امور پشتیبانی – ثبت نام – پرسش و پاسخ در مورد شهریه و رشته محل ها با پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب از طریق شماره های زیر در اختیار متقاضیان خواهد بود.

    جزئیات پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور 99
    کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور طی سال‌های اخیر با توجه به سختی آزمون ارشد، طرفداران بسیاری را در رشته‌های مختلف به دست آورده است. محاسن بدون کنکور ارشد که به موجب آن ، داوطلبان بدون نیاز به خواندن منابع مختلف آزمون کارشناسی ارشد و تحمل استرس نتیجه و… می‌توانند در مقطع کارشناسی ارشد به صورت بدون آزمون شرکت نمایند، ترجیح بسیاری از متقاضیان برای ورود به مقطع ارشد، پذیرش بدون کنکور در این مقطع می‌باشد.

    کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور یا همان دوره‌های فراگیر، این امکان را برای علاقه‌مندان به وجود می‌آورد که اولویت اول را علاقه خود قرار دهند. سپس به انتخاب در زمینه انتخاب رشته بپردازند. البته نمی‌توان شرایط پذیرش بدون کنکور پیام نور را فراموش نمود. و لازم است با توجه به این شرایط، نسبت به انتخاب و یا عدم انتخاب، تصمیم گیری شود.
    شایان ذکر است که ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور تنها یک‌بار در سال صورت می‌پذیرد . همانند سنوات گذشته، ثبت نام به صورت الکترونیک امکان پذیر می‌باشد و داوطلبان با توجه به واجد شرایط بودن در این زمینه ، می‌توانند نسبت به انتخاب رشته از بین لیست رشته‌های مورد نظر، دست به انتخاب بزنند.

    نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400
    ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 توسط سازمان سنجش صورت گرفته و داوطلبان بدین منظور می بایست در مهلت مقرر به سایت این سازمان به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و پس از دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و آشنایی با شرایط ، ضوابط ، نحوه ثبت نام و لیست رشته های امتحانی نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند .
    متقاضیان در صورت داشتن شرایط لازم می توانند یکی از رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور را انتخاب کرده و حداکثر در 20 کد رشته محل دوره های کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور متقاضی ادامه تحصیل شوند . شرکت در این مرحله مستلزم پرداخت هزینه ای تحت عنوان هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400 می باشد که متقاضیان پس از پرداخت این هزینه به وسیله یکی از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب مجاز به ثبت نام می باشند .

    نحوه برگزاری کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400
    کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در نحوه برگزاری آزمون با سایر آزمون های مربوط به کارشناسی ارشد متفاوت می باشد . هر داوطلب پس از ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور به عنوان دانش پذیر تلقی شده و می بایست برای حضور در جلسه آزمون ، منابع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور مندرج در دفترچه ثبت نام را مطالعه نماید . این منابع در واقع دروس مربوط به ترم 1 داوطلبان در مقطع کارشناسی ارشد رشته امتحانی مورد نظر می باشد .
    به عبارت دیگر متقاضیان پس از دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در آزمونی شرکت می کنند که سوالات آن از دروسی تهیه شده که داوطلب باید در ترم 1 پاس کند . قبولی داوطلب در مرحله اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور به منزله پشت سر گذاشتن ترم 1 و ورود به دوره دانشجویی و ترم 2 می باشد . از مزایای این آزمون معرفی دقیق منابع کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور توسط سازمان سنجش می باشد .

    مشاوره ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400
    به متقاضیان توصیه می کنیم کلیه اخبار مربوط به کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99-1400 را فقط از طریق سایت سازمان سنجش پیگیری کرده و برای موفقیت در این آزمون منابع مندرج در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 را مطالعه کرده و به نکات ذکر شده در این دفترچه توجه نمایند .
    این داوطلبان در صورت داشتن شرایط لازم برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 می توانند علاقه مندی خود را برای شرکت در این آزمون نیز اعلام کرده و با تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام شانس خود را برای ورود به مقطع تحصیلات تکمیلی افزایش دهند ."

درباره‌ی این موضوع



برچسب‌ها

هیچ برچسبی نیست.