انجمن


چگونگی تبلیغ در جای تبلیغات پوسته؟  (۳ نوشته)

  • Omid Sh

    آفلاین
    عضو فعال
    تعداد نوشته‌ها: ۷۸۲
    تشکر شده: ۹۱۷ بار
    # نوشته شده: ۱۳ سال پیش
    ۵ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۴

    سلام دوستان
    در پوسته cherrytruffle دو قسمت برای تبلیغ داره که یکی در هدر پوسته و دیگری در ستون سمت راسته. من اگر بخوام بجای این جای تبلیغات یا همون عکسها که اندازه تبلیغات رو نوشته بنر بذارم.کد بنر رو در کجای پوسته باید قرار بدم که بعد از اون بهجای نوشتن جای تبلیغ شما بنر تبلیغاتی به نمایش در بیاد؟ در ضمن سرچ هم کردم ولی چیزی که کار من رو راه بندازه پیدا نکردم.
    با سپاس

  • عبدالماجد شه بخش ( ایجباری )

    آفلاین
    عضو فعال
    تعداد نوشته‌ها: ۱۰۳۱
    تشکر شده: ۱۴۳۲ بار
    # نوشته شده: ۱۳ سال پیش
    ۱۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۱

    شما باید فایل header.php را باز کنید و بگردید دنبال جایی که آدرس یک عکس موجوده و اونو تغییر بدین به عکس موردنظرتون یا در پوشه ی پوسته تون ببینید اون عکس رو پیدایش کنید و با تبلیغاتتون عوضش کنید و باید در پوسته تون کد رو ویرایش و آدرس تبلیغات رو بزارید . واسه ستون سمت راست فایل sidebar.php رو به همین صورت . در ضمن قبل از هر کاری از فایل های پوسته تون یه نسخه پشتیبان داشته باشید تا اگه مشکلی پیش اومد بتونید از اونا استفاده کنید .

    کاربران زیر به‌خاطر این نوشته تشکر کرده‌اند:
    Omid Sh - Mostafa
  • Omid Sh

    آفلاین
    عضو فعال
    تعداد نوشته‌ها: ۷۸۲
    تشکر شده: ۹۱۷ بار
    # نوشته شده: ۱۳ سال پیش
    ۱۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۳

    مرسی دوست عزیز ولی در این فایلها چیزی وجود نداره که ویرایش کرد. به جاش فایلی به نام ad.php داره که تنظیمات رو باید در اون اعمال کرد و این چیزایی که گفتید خودم بلدم. من از سایت های کلیکی که کد بگیرم که با اون کد کلیکها حساب میشه، گفتم اون کد رو باید چه جوری در همین فایلad بریزم.

درباره‌ی این موضوع