ashena
آفلاین
عضو
تعداد نوشتهها: ۱۲
تشکر شده: ۲ بار
#
نوشته شده: ۱۳ سال پیش
۶ فروردین ۱۳۹۰ - ۰۰:۲۵
سلام دوستان
میخواستم بدانم این امکان وجود دارد که برگه های متفاوتی ایجاد نمایم و مطالبی را به دلخواه در هر کدام قرار دهم؟ مثلا برگه ای با نام ورد پرس ایجاد کنم و مطالب مربوط به ورد پرس را فقط در آن قرار دهم.
اگر نیاز به افزونه می باشد لطفا اسم افزونه را بفرمایید یا اگر با قالب خاصی این امکان وجود دارد اسم قالب را بفرمایید.
من از ورد پرس نسخه 3.1 استفاده می کنم.
کوزه
آفلاین
عضو
تعداد نوشتهها: ۴۲
تشکر شده: ۲۹ بار
#
نوشته شده: ۱۳ سال پیش
۶ فروردین ۱۳۹۰ - ۰۳:۳۴
اولن که میشه از فهرست بندی استفاده کنی و مطالب مربوط و یجا جمع کنی به شرط اینکه قالبت فهرست خور باشه وگرنه از ابزارکش استفاده کن احتمالن جواب میده/ در مورد برگه ها هم میشه برگه رو ایجاد کنی و هر بار دستی اپدیتش کنی..
من راه خاصی واسه اینکه پست های جدید به برگه ها منتقل شه تو ذهنم نیس!
ashena
آفلاین
عضو
تعداد نوشتهها: ۱۲
تشکر شده: ۲ بار
#
نوشته شده: ۱۳ سال پیش
۷ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۸
ll
kooze گفت:
اولن که میشه از فهرست بندی استفاده کنی و مطالب مربوط و یجا جمع کنی به شرط اینکه قالبت فهرست خور باشه وگرنه از ابزارکش استفاده کن احتمالن جواب میده/ در مورد برگه ها هم میشه برگه رو ایجاد کنی و هر بار دستی اپدیتش کنی..
من راه خاصی واسه اینکه پست های جدید به برگه ها منتقل شه تو ذهنم نیس!
ممنون که پیشنهاد خودتون رو دارید. من بعد اینکه پست رو دادم باز هم در انجمن جستجو کردم و راه حل رو پیدا کردم و به همین دلیل موضوع رو بصورت حل شده در آوردم.
این هم راه حل انجمن
البته یک مشکل در مورد نمایش مطالب قدیمی داره که در پست جداگانه مطرح کردم
موفق باشید
کاربران زیر بهخاطر این نوشته تشکر کردهاند:
کوزه