انجمن


تبدیل و مرتب سازی برچسبها  (۲ نوشته)

  • sun_sunset

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۲۴
    تشکر شده: ۵۲ بار
    # نوشته شده: ۱۳ سال پیش
    ۱۳ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۹

    سلام به همگی دوستان، پس از جستجو در بخش پلاگینهای وردپرس و مطالب مربوط به برچسب در انجمن چون مطلب نزدیک به سوالم ندیدم، پست جدیدی ایجاد میکنم و اما سوال:
    من از ابتدا که سایت رو ایجاد کردم تا حالا، برچسبها رو مرتب نکردم و الان میخوام این کار رو انجام بدم، میخوام چند تا برچسب رو یکی کنم، مثلا تمام مطالبی که برچسب "طراحی ساختمان مسکونی" و "ساختمان مسکونی" و "ساختمانهای مسکونی" دارند همه بیان زیر یک برچسب ولی نمیخوام این کار رو دونه دونه انجام بدم. توی خود وردپرس انگار فقط تغییر نام و حذف برچسب هست. آیا راهی برای انجام کاری که گفتم هست؟ یا پلاگین برای این قضیه وجود داره؟ ممنون میشم از دوستان اگر راهنمایی کنند...

  • sun_sunset

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۲۴
    تشکر شده: ۵۲ بار
    # نوشته شده: ۱۳ سال پیش
    ۱۳ فروردین ۱۳۹۰ - ۲۲:۲۷

    سلام مجدد به دوستان. تو این فاصله با جستجو روی نت به جواب خوبی رسیدم و مشکل حل شد. دلیل اینکه خودم پرسیدم و خودم جواب میدم اینه که اگر دوستی همین مشکل رو داشت و جستجو کرد به این مطلب میرسه و مشکلش حل میشه ، و اما پاسخ:
    افزونه Term Management Tools کارش اینه که دکمه merge اضافه میکنه به کارهای دسته جمعی دسته ها و برچسبها، یعنی میشه چنتا رو به راحتی یکی کرد.
    دوم افزونه Simple Tags هستش که کارهای خیلی خیلی مفیدی در مدیریت برچسبها داره و تنها مشکلش اینه که روی محیط مدیریت وردپرس اثر میزاره، میتونید کاری رو که میخواید باهاش انجام بدید و بعد غیر فعالش کنید.
    ممنون از توجه همه شما.

    کاربران زیر به‌خاطر این نوشته تشکر کرده‌اند:
    بهروز ازند - Omid Sh - mohammad_1365 - kooolak

درباره‌ی این موضوع