انجمن


چگونگی رفع خطاهای داخل گوگل وبمستر  (۲ نوشته)

  • Mohamad26

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۸۵
    تشکر شده: ۶ بار
    # نوشته شده: ۱۲ سال پیش
    ۱۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۴:۳۱

    سلام و خسته نباشید
    توی گوگل وبمستر بخش خطاها
    کلی خطای html suggestions وجود داره نزدیک 700 تا که واسه کلمات کلیدی تکراری و کلمات کلیدی تکراری ( دقیقا عنوان پست ) توش هست. خواستم دستی حذف کنم دیدم زیادی طول میکشه. باید چیکار کرد اینارو که درست بشه ؟ ( خیلی از خطاها رو زده ارور 400 چطوری میشه این ارور 400 رو به صورت کامل برطرف کرد ؟ )
    خب ما مثلا تگ ( اس ام اس عاشقانه جدید ) رو برای همه پستهای اس ام اس عاشقانه جدیدمون میزنیم از اول شروع سایت تا الان. باید چیکار کرد که به اینا گیر نده ؟؟؟

    مورد بعدی توی گوگل وبمستر نزدیک 9700 تا not Found بود که یه صفحه 404.php ساختم و ریدایرکت کردم به صفحه اصلی سایت. و توی 2 روز نزدیک 20-30 تا ارورها رفع شد. کار درستیه ؟؟؟

    توی همین گوگل وبمستر یه سری نزدیک 40 تا هم ارور توی Unreachable هستش.
    واردش که میشم 40 تا لینک هست. روشون که کلیک میکنم وارد سایت میشه و یا یه پست باز میشه یا یه صفحه از سایت باز میشه و یا یکی از دسته ها. پس اشکالش چی بوده که این ارور شده ؟ یعنی واسه هک و عوض شدن لینک ها به مدت محدود این اتفاق براشون افتاده و الان به مرور زمان درست میشه یا الانم اشکالش باقی مونده ؟

    با تشکر
    یا علی

  • بهروز ازند

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۱۱۲
    تشکر شده: ۷۶ بار
    # نوشته شده: ۱۲ سال پیش
    ۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۸

    بهتون پیشنهاد میکنم صفحه زیر رو از اول به دقت مطالعه کنید و راهنمایی های دوستان رو اجرا بفرمایید مطمئن باشید که کمک بسیاری برای رفع مشکلاتتان خواهد کرد
    http://forum.wp-persian.com/topic/9213

    کاربران زیر به‌خاطر این نوشته تشکر کرده‌اند:
    NESTED - Morteza

درباره‌ی این موضوع



برچسب‌ها

هیچ برچسبی نیست.