انجمن


دریافت بک آپ کامل از فایل ها و دیتابیس وردپرس  (۲ نوشته)

  • ehsan_1370

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۱
    # نوشته شده: ۹ سال پیش
    ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷

    سلام به همه دوستان وردپرسی.

    یکی از دوستام یه وردپرس واسه من نصب کرده و پولش رو هم گرفته ولی دسترسی هاست به من نمیده.
    فقط دسترسی مدیریت دارم.

    چطوری می تونم یک بک آپ کامل از سایت بگیرم از طریق کنترل پنل مدیریت که بتونم با اون بک آپ دقیقا همین سایت رو روی یه هاست دیگه بسازم؟

    طوری که هم اطلاعات دیتابیس رو داشته باشم و هم کل فایل های وردپرس و فایل های آپلود شده و همه و همه

    اگه راهی هست که بدون افزونه بشه که چه بهتر اگر نه افزونه ای هست هم لطف کنید راهنمایی کنید.

    لازم به ذکر است که من در وردپرس خیلی ابتدایی هستم.

  • آموزش وردپرس

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۲۸۳۹
    تشکر شده: ۱۷۶۷ بار
    # نوشته شده: ۹ سال پیش
    ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷

    به نام خدا

    عرض سلامو خست نباشید دوست خوب من امکان نصب افزونه رو دارید ؟ در ضمن آدرس وب سایتتون رو جهت بررسی قرار بدین و اینکه بار ها در این رابطه داخل انجمن بحث شده ممنون میشم یه سرچ کنید و بعد اگر به نتیجه نرسیدین تاپیک جدید ایجاد کنید چون با احترام شما به قوانین انجمن از مصرف منابع بیش از حد سرور کاسته میشه و این طوری ما میتونیم خدمات بهتری هم ارائه کنیم.

    در پایان هم بگید آیا امکان نصب افزونه رو دارید و صد البته با در نظر گرفتن اینکه شما چون به هاست دسترسی ندارید هر چیزی که داخل هاست باشه رو امکان برداشتن نیست ! اون چیزایی که مربوط به وردپرس میشه رو ممکنه با نصب افزونه بتونید بردارید ولی ما بقی فایل هایی که هیچ ارتباطی به وردپرس ندارن رو امکان برداشتنش رو نمیشه قطعی نظر داد منتهی یه راهی هست که تخصصیه و در انجمن توضیحش یه مقداری مشکل ساز میشه از نظر ف ت ا برای همین نمی تونم توضیح بدم چون ما اینجا آموزش غیر منطقی و یا راهنمایی غیر منطقی و غیر قانونی نداریم ! ولو اگر به ماهیت کار مطمن هستین و والله و بین و بین الله میدونید حق با شماست من تو ایمیل بهتون توضیح میدم در این رابطه چی کار کنید که مشکلتون حل بشه info[at]amoozesh98[dot]com و در جریان باشید منظورم از بقیه فایل ها اینه که شاید اسکریپت دیگه ای نصب باشه مثلا انجمن ساز که در مورد انجمن ساز باز بستگی به اسکریپت شما داره که چی باشه و آیا امکان نصب افزونه روی اون رو دارید یا خیر ... و همین طور الا آخر...

    کاربران زیر به‌خاطر این نوشته تشکر کرده‌اند:
    Masoud

درباره‌ی این موضوع



برچسب‌ها

هیچ برچسبی نیست.