انجمن


پاسخ دهي بر اساس معلومات كاربران  (۲ نوشته)

  • ثاني عشر

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۱۴۲
    تشکر شده: ۷۱ بار
    # نوشته شده: ۱۲ سال پیش
    ۲۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۰:۲۲

    سلام
    پيرو تاپيكي (+) كه آقا مرتضي نوشته بودن، يك پيشنهاد و در واقع يك درخواست از مديران داشتم.
    در بسياري از مواقع، پست‌هاي زيادي در يك تاپيك زده ميشه و علتش قلمبه سلمبه بودن جواب هست.
    مثلا من ميام يه سؤال مي‌پرسم، يك بزرگواري خيلي علمي جواب منو ميده؛ دوباره من مي‌پرسم: اينيكه فرموديد يعني چي؟ ايشون دوباره حوصله مي‌كنه و توضيح ميده... دفعه سوم يا من ديگه خجالت مي‌كشم كه بپرسم و از خواستم منصرف ميشم؛ مثل بسيار بسيار تاپيكهايي كه هنوز چراغ قرمزشون سبز نشده و صاحبانش شايد اسير خاك باشن :-)، يا اگه بپرسم شايد كسي ديگه جوابمو نده!! و اين چقدر مشكل‌ساز ميشه براي بعدي‌ها كه با ده‌ها نتيجه در سرچ مواجه ميشن و پس از خوندن پستهاي متعدد به خواسته‌شون نمي‌رسن.
    اون آقا هم تقصيري نداره؛ چون سطح معلومات منو نمي‌دونه و نيازي به توضيح بيشتر نمي‌بينه
    پيشنهاد
    اگه ممكنه با توجه به مراحل برنامه‌نويسي در پروفايل كاربران سؤالاتي رو قرار بديد و بر اساس اون سؤال‌ها به كاربران رتبه بديد تا وقتي يك‌نفر مياد جواب بده، بدونه كه اطلاعات اين كاربر در چه حديه و با چه عبارتي بايد به او توضيح بده.
    همين جا جا داره كه از پارساي عزيز تشكر كنم كه توضيحاتش براي ما مبتدي‌ها خيلي كامل و تا جايي كه ممكنه وقتي مي‌خواد بگه جستجو كنين، لينك ميده؛ چون بعضي وقتا كاربر نمي‌دونه كه اين نيازش رو توي وردپرس تحت چه عنواني بايد جستجو كنه.
    با تشكر و قدرداني از تمام متخصصين و عزيزاني كه با حوصله به خرج دادن، مشكلات كاربران رو حل مي‌كنن

    کاربران زیر به‌خاطر این نوشته تشکر کرده‌اند:
    Parsa - omid0098 - تناسب اندام
  • مرتضی نظری

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۵۱۳
    تشکر شده: ۳۴۵ بار
    # نوشته شده: ۱۲ سال پیش
    ۲۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۹

    منم موافقم.به نظر من بايد اين گزينه(سطح معلومات در وردپرس) بايد هنگام نوشتن پست هم بياد.البته كاربر بايد هنگام ثبت نام اين رو بنويسه.

درباره‌ی این موضوع



برچسب‌ها