انجمن


نیاز به افزونه صدور فاکتور با امکان پرداخت آنلاین  (۶ نوشته)

  • javad2000

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۲۷
    تشکر شده: ۸ بار
    # نوشته شده: ۸ سال پیش
    ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰

    دوستان خوبم
    من نیاز شدید به یک افزونه ی صدور فاکتور با امکان پرداخت آنلاین دارم لیکن هر چی می گردم چنین قابلیت ساده ای رو در افزونه های فارسی وردپرس پیدا نمی کنم. افزونه های خارجی هم فقط امکان پرداخت با پی پال دارند. ای کاش در ایران پی پال وجود داشت. کسب و کار من یک جور دارالترجمه هست که بیشتر کارهاش مربوط به ترجمه و تایپ متن فایل های صوتی میشه. کارفرما یک فایل صوتی برای ما می فرسته و ما متن تایپ شده و ویرایش شده ی اون رو به فارسی یا به انگلیسی تحویلش می دهیم. حداقل امکاناتی که لازم دارم شامل اینهاست:
    1- امکان صدور فاکتور برای مشتریان یعنی نوشتن نوع کار یا کارهای انجام شده، مبلغ واحد و مجموع مبلغ به اضافه ی توضیحات احتمالی که لازم میشه روی فاکتور بگذارم.
    2- امکان پرداخت آنلاین فاکتورها از طریق درگاه بانکی
    3- امکان اطلاع رسانی به مدیر و به مشتریان هنگامی که یک فاکتور صادر/پرداخت می شود.

    به عنوان مثال یک فاکتور به این شکل می نویسم:
    صورتحساب خدمات
    1- پیاده سازی و ویرایش فایل جلسه ی مدیران سازمان نوسازی، 90 دقیقه،هر دقیقه 800 تومان، مجموع 72000 تومان
    2- ترجمه انگلیسی به فارسی فایل سخنرانی پرفسور میکائوف، 60 دقیقه، هر دقیقه 2000 تومان، مجموع 120 هزار تومان
    مجموع کل 192000 تومان
    تخفیف: 9000 تومان
    مبلغ قابل پرداخت: 183000 تومان
    هم اکنون پرداخت کنید
    اگر واریز به شماره حساب بانکی کرده اید، شماره ی قبض را در زیر وارد نمایید.

    توضیحات بالا، حداقل هایی هست که لازم دارم ولی اگه موارد زیر هم به قابلیت های افزونه اضافه بشه خیلی عالی هست:
    1- امکان ارسال پیامک به مدیر یا مشتری هنگام صدور یا پرداخت فاکتور.
    2- امکان گذاشتن لوگو و طراحی ظاهر دلخواه برای فاکتور
    3- امکان مشاهده ی نسخه ی قابل چاپ فاکتور
    4- امکان ضمیمه کردن فایل ترجمه شده یعنی فایل متنی Word یا هر گونه فایل دیگر به فاکتور.
    5- تعیین این که آیا مشتری تا قبل از پرداخت فاکتور اجازه ی دانلود فایل را داشته باشد یا نداشته باشد؟!
    6- تعیین این که تا کنون مجموع کارهایی که برای این مشتری انجام شده چقدر بوده و چه مقدار بدهکار یا بستانکار است.
    7- تعیین این که اگر بدهی او از حد معینی مثلاً از 500 هزار تومان کمتر باشد می تواند فایل ها را بدون پرداخت هم دانلود کند ولی اگر بیشتر از 500 هزار تومان بدهکار شد تا وقتی که پرداخت انجام ندهد نمی تواند دانلود کند.
    8- دادن این امکان به مشتری که تمام فایل هایی که تا کنون برایش فرستاده ایم را در یک جا ببیند و هر کدام که اجازه ی دانلود دارد را به دفعات دلخواه دانلود نماید.
    9- امکان درج لینک دانلود فایل در ایمیلی که برای مشتری فرستاده می شود، به صورتی که اگر اجازه ی دانلود داده ایم مشتری بتواند با کلیک روی لینک دانلود، آن فایل را دریافت نماید ولی اگر اجازه نداده ایم، با کلیک روی لینک دانلود امکان دانلود نداشته باشد تا وقتی که فاکتور را پرداخت کند و آن وقت لینک دانلود قابل استفاده و فعال گردد.
    10- دادن این امکان به منشی شرکت که نوع کار و تعداد دقیقه ی آن را یادداشت و فاکتور را صادر کند و فایل را برای کارفرما بفرستد ولی مبلغ فاکتور را نداند یعنی مبلغ به طور خودکار بر حسب تعداد دقیقه و بنا به تنظیماتی که مدیر سایت تعیین کرده محاسبه شود اما منشی، مبلغ را نداند.
    11- امکان ارائه ی توضیحات تکمیلی درباره ی آن فایل یا پروژه، مثلاً درج نام مترجم و نام ویراستار، تاریخ شروع کار و تاریخ پایان پروژه!
    12- امکان ساخت فرم های چندمرحله ای جهت ارسال سفارش
    13- امکان آپلود فایل های صوتی/تصویری حجیم در فرم ارسال سفارش و نمایش درصد، میزان آپلود، سرعت آپلود و اینطور چیزها در حین ارسال فایل و بعد هم امکان پاک کردن فایل های مذکور از فرم یا از پنل مدیریت و همچنین امکان پر کردن خودکار نام و شماره تماس مشتری در فرم ارسال سفارش

    ببخشید که طولانی شد. خواستم نیازهای خودم رو بگم که اگر کسی روزی تصمیم به نوشتن افزونه ای برای دارالترجمه ها گرفت نیاز دقیق اونها رو بدونه. عجالتاً مهم ترین نیاز من همون سه مورد اول هست که توضیح دادم. آیا کسی می تونه راهنمایی کنه که افزونه ی آماده برای این کار رو از کجا گیر بیارم؟ اگر موجود نیست لطفاً یک نفر به من بگه هزینه ی ساخت افزونه ای که سه قابلیت ضروری مورد نظر رو داشته باشه تقریباً چقدر میشه.

    ممنون
    این هم سایت ما:
    سایت نوپندار
    http://www.irannopendar.com

    کاربران زیر به‌خاطر این نوشته تشکر کرده‌اند:
    آموزش وردپرس - تناسب اندام
  • fintech

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۳
    تشکر شده: ۲ بار
    # نوشته شده: ۷ سال پیش
    ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴

    درود
    چرا از سرویس فاکتور حسابیت استفاده نمی کنید ؟

    کاربران زیر به‌خاطر این نوشته تشکر کرده‌اند:
    آموزش وردپرس
  • javad2000

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۲۷
    تشکر شده: ۸ بار
    # نوشته شده: ۷ سال پیش
    ۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۷

    با تشکر از شما، رفتم حسابیت را امتحان کردم.
    به نظرم حسابیت خیلی ایده ی خوبی هست و جا داره که توسعه اش دهند ولی هنوز یه مقدار بهینه سازی میخواد تا بشه مثل Freshbook برای انواع کسب و کارها ازش استفاده کرد و پلاگین نویس های CMSهای مختلف براش پلاگین بنویسند. در حال حاضر به کار من نمیاد به چند دلیل:
    1- مشکل accessibility یا دسترس پذیری داره. یعنی در قسمت افزودن فاکتور جدید، گزینه ای که باید رویش کلیک کنیم تا آیتم جدید به فاکتور اضافه کنه به صورت گرافیکی هست و من که نابینا هستم و از برنامه صفحه خوان JAWS استفاده می کنم اون گرافیک برایم خونده نمیشه. باید یه جور Alternative Text یا یک جور لینک در کنار اون گرافیک اضافه کنند تا بتونم متن رو بخونم و رویش اینتر بزنم.
    2- اگر یک کارفرما فاکتوری را با روشی غیر از درگاه پرداخت آنلاین پرداخت کنه و یا بخشی از فاکتور را پرداخت کنه و بخش دیگر را نپردازه، گزینه ای برای علامت گذاشتن فاکتور به عنوان «پرداخت شده با سایر روش ها» یا «پرداخت شده با واریز نقدی» یا «پرداخت قسمتی از فاکتور» نداریم. نداشتن این قابلیت یعنی کلاً سیستم صدور فاکتور کارایی خودش رو از دست میده چون نمی تونیم کارفرما را مجبور کنیم که فقط با یک روش معین پول بپردازه.
    3- تمام پرداخت ها باید از درگاه بانکی حسابیت انجام بشه و راهی برای استفاده از درگاه بانکی خودمان نداریم. البته روی سایت گفته شده که راه داریم ولی من که تیکت پشتیبانی زدم و روش آن را پرسیدم تیکت مذکور بدون پاسخ باقی ماند.

    به اعتقاد من اگر حسابیت بتونه خودش رو بنا به بازخوردهایی که از مشتریان می گیره به روز کنه و امکانات سیستمی مثل Freshbook را داشته باشه خیلی پرکاربرد خواهد بود.
    همچنان دارم دنبال پلاگین خوب برای صدور فاکتور می گردم. در بین همه ی پلاگین های موجود، Sprout Invoices را بیشتر پسندیدم ولی برای این که کاربران فارسی زبان بتوانند از آن استفاده کنند نیاز داره که اولاً قالب هایش فارسی بشه، ثانیاً درگاه پرداخت ایرانی برایش طراحی بشه یا این که به نحوی اون رو به درگاه های پرداخت ووکامرس مجهز کنند، و ثالثاً افزونه ی ارسال پیامک برایش بسازند. من این کارها رو بلد نیستم ولی به نظرم می رسه مورد اول و سوم باید برای پلاگین نویس های وردپرس راحت باشه. در مورد راحت بودن یا نبودن مورد دوم اطلاعی ندارم. اگه یک نفر اون رو بهینه سازی کنه من فوراً می خرم. ضمناً من بیشتر قسمت هایش را به فارسی ترجمه کردم. اگر کسی نیاز به فایل های ترجمه اش داشت از طریق سایتم با من تماس بگیره:
    http://www.irannopendar.com

    البته ترجمه هاش رو روی سایت رسمی وردپرس هم در قسمت ترجمه ی افزونه گذاشتم ولی مطمئن نیستم که شما بتونید دانلود کنید چون از طرز کار اون قسمت اطلاع کامل ندارم.

    موفق باشید.

    کاربران زیر به‌خاطر این نوشته تشکر کرده‌اند:
    آموزش وردپرس
  • آموزش وردپرس

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۲۸۳۹
    تشکر شده: ۱۷۶۷ بار
    # نوشته شده: ۷ سال پیش
    ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵

    به نام خدا
    عرض سلام و خسته نباشید
    دوستان عزیز با توجه به قوانین انجمن محبت بفرمایید جهت درخواست های تجاری یک ایمیل قرار بدید اگر کسی از دوستان تمایل داشته باشند با شما در ارتباط خواهند بود باتشکر
    ارادتمند : مسلم فلاح نیت

  • javad2000

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۲۷
    تشکر شده: ۸ بار
    # نوشته شده: ۷ سال پیش
    ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵

    سلام
    ببخشید، نفهمیدم کدام قانون انجمن را نقض کرده ام و کدام قسمت مطالبم درخواست تجاری محسوب می شد ولی عذرخواهی می کنم. این هم آدرس ایمیل:
    javad2000[@]gmail[dot]com

  • آموزش وردپرس

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۲۸۳۹
    تشکر شده: ۱۷۶۷ بار
    # نوشته شده: ۷ سال پیش
    ۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵

    به نام خدا
    عرض سلام و خسته نباشید

    انجمن بیشتر برای رفع مشکلات عمومی هست در رابطه با درخواست های این طوری که خیلی طولانی هست و بیشتر جنبه درخواست تجاری داره بهتره فقط یک ایمیل قرار بدید تا مکابته توسط افرادی که وقت کافی برا انجام درخواستتون دارند با شما صورت بگیره واقعا به نظر نمیرسه هیچ کدام از دوستان بتونن تا آخرین سطر به صورت کامل درخواست شما رو بخونن و بعد بگن فولان افزونه وجود داره که نیاز شما رو رفع می کنه درخواست اگر خلاصه باشه بهتره باتشکر
    ارادتمند : مسلم فلاح نیت

درباره‌ی این موضوع



برچسب‌ها

هیچ برچسبی نیست.