انجمن


عوض کردن رنگ زیر پستها  (۳ نوشته)

  • s_ramtin17

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۷
    # نوشته شده: ۱۱ سال پیش
    ۳۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۷

    دوستان عزیز من رنگ قسمت زیر پستهای سایت من مشکیه و زود چشم رو خسته میکنه.لطفا راهنمایی کنید چجوری میتونم رنگ رو به سفید تغییر بدم؟

  • best designer

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۵۵۲
    تشکر شده: ۲۸۵ بار
    # نوشته شده: ۱۱ سال پیش
    ۳۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۹

    دوست عزیز در این چنین مواقعی آدرس سایتتون رو قرار بدین و کاملا بگین کدوم قسمت رو میخواین تا کدی که اون رنگ رو تعیین میکنه براتون تغییر بدیم و بزاریم همینجا تا جایگذین کنید .

    اما به صورت کلی توی style.css خودتون باید اون معرف که مربوط به همون قسمت میشه پیدا کنید و کد رنگش رو به رنگ دلخواه تغییر بدین و ذخیره کنید .

    کاربران زیر به‌خاطر این نوشته تشکر کرده‌اند:
    s_ramtin17
  • s_ramtin17

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۷
    # نوشته شده: ۱۱ سال پیش
    ۳۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۳:۳۶

    دوست گرامی ممنون که همیشه سوالات رو زحمت میکشید و جواب میدین اما با کلیک روی اسم کاربری میتونید به سایت من برید.البته شرمنده که میگم.
    اما آدرس سایت من http://sadafmusic.com هست که من خودم طبق راهنماییهای قبلی در انجمن عکس بک گراند رو برداشتم.ولی عکسهای دیگرو که آپلود میکنم و اسمشون رو به bg تغییر میدم قبول نمکینه و میگه این اسم وجود داره در صورتی که اسم بکگراند قبلی رو تغییر دادم.البته حذفش نکردم فقط به اسمش یه شماره اضافه کردم.شما میتونید بگید مشکل از کجاست؟اون قسمتی رو هم که میخوام رنگشو عوض کنم کل قسمتی که تمام پستها و نوشته ها روی اون نوشته میشه.چون رنگش مشکیه به ناچار نوشتهها باید سفید و رنگهای روشن باشند که کاربرهارو زود خسته و زده میکنه.اگه به سایت نگاه کنید متوجه میشد.ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.

درباره‌ی این موضوع