انجمن


زمان بارگذاری فایل روی هاست؟!  (۲ نوشته)

  • imahdio

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۲
    تشکر شده: ۱ بار
    # نوشته شده: ۱۲ سال پیش
    ۵ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۵

    سلام

    من در سرورهای رایگان سایت xzn.ir قصد نصب وردپرس داشتم.با اینکه اینترنت ای دی اس اله و پرسرعته اما الان یه 2-3 ساعتی هست که هنوز این 15 مگابایت فایل اکسترکت شده ی وردپرس توسط نرم افزار اف تی پی filezilla داره روی هاست بارگذاری می شه!!(سرعت اینتنرتم یه جوریه که مثلا دانلود 15 مگابایت زیر 1 دقیقه دانلود می شه)
    بعد جالبه این نرم افزاره (فایل زیللا)دم به دقیقه دیس کانکت می شه(یعنی هر 10 دقیقه!!!)
    ضمنا الان بارگذاری به اتمام رسید و من به صفحه ی نصب رفتم و مشکلی وجود نداره اما می خواستم از دوستان بپرسم آیا این زمان 2-3 ساعته طبیعیه؟!!
    ضمنا در پایین پنجره ی نرم افزار فایل زیللا تعداد فایل های در صف به عدد 2918 رسیده اما با این حساب پیغام موفقیت امیز بودن بارگذاری پوشه رو نمایش داده و از سویی صفحه ی اول ورد پرسم هم، اجرا می شه!!!(تعداد فایل های انتقال داده شده عدد 479 رو نشون می ده)

    سوال2)بنظر می آید برای هاست های رایگان امکان اکسترکت فعال نباشه؟چون من 3 تا هاست رایگان زیر را بررسی نمودم هیچ کدام امکان اکسترکت نمی دادند؟
    xzn.ir
    youhosting.ir
    irangig.ir
    لطفا راهنمایی ام کنید.

    سوال3)در اغلب هاست های رایگان امکانات و پهنای باند و تعداد دیتا بیس ها و اکانت اف تی پی ها و... بسیار چشم گیر است و حتی بعضا بدون تبلیغات (برای بازدیدکنندگان) ارائه می شن.
    اما ارزان ترین هاست های پــــــــــولـــیشان بسیار بی امکانات و بسیار کم فضا و با پهنای باند بسیار کم و دیتابیس 1 عدد و... ارائه می شوند!!!
    با این حساب چه توجیهی وجود دارد که یک کاربر از اون همه امکانات رایگان چشم بپوشه و ضمن پرداخت پول(هرچند کم) از 1 هزارم اون امکانت هم بهره مند نشه؟
    تورو خدا این سوال آخرمو جدی جدی جواب بدین خیلی برام جای سوال داره.مخلصیم

  • محمدرضا

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۱۳۸
    تشکر شده: ۴۶ بار
    # نوشته شده: ۱۲ سال پیش
    ۱۰ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۸

    با سلام دوست خوبم
    از قدیم گفتن هر ارزانی بی دلیل نیست...
    سرور اختصاصی که برای هاستینگ دار حدود 250 تومان آب میخوره میاد تقسیمش میکنه به نامحدود اکانت و نه سرعتی و نه پایداری فقط و فقط به نظر بنده به درد تست کردن کدهای سایت میخوره همین و بست...
    اگر شما قصد راه اندازی سایت حرفه ای هستید به نظر بنده همون هزینه را بکنید حتی با امکانات پایین برای اینکه از سایتتون نتیجه بگیرید...
    موفق باشید...

    کاربران زیر به‌خاطر این نوشته تشکر کرده‌اند:
    imahdio

درباره‌ی این موضوع