انجمن


انگلیسی و چپ چین کردن قالب فارسی  (۵ نوشته)

  • omg77

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۶
    # نوشته شده: ۱۱ سال پیش
    ۱۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۷

    عرض سلام و ارادت خدمت همه دوستان عزیز
    من می خوام یک قالب فارسی رو انگلیسی و چپ چین کنم . توی style.css دایرکشن body رو از rtl به ltr تغییر دادم . تمام direction های دیگه رو هم تغییر دادم . دوتا فایل به نام fa_ir.po و یکی دیگه که پسوندش یادم نیست رو هم که توی پوشه قالب بود حذفشون کردم . اما بازم قالبم چپ چین نشده . لطفا ً کمکم کنید . خیلی ممنونم .

    دوستان گلم من تازه وردپرسی شدم و این اولین سوالم در اینجاست . ان شاالله که کمکم کنید .

  • omg77

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۶
    # نوشته شده: ۱۱ سال پیش
    ۱۴ مهر ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۳

    شش ساعت گذشته هنوز خبری از جواب نیست . پس این سوالم مطرح کنم : دوستان گلم بهم بفرمایید چجوری tooltip های فارسی قالبم رو انگلیسی کنم ؟ وقتی که موس رو می بری روی لینک ، یه توضیحاتی میده اما به زبان فارسیه . از کدوم فایل قالب می تونم به اونا دسترسی پیدا کنم ؟

  • omg77

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۶
    # نوشته شده: ۱۱ سال پیش
    ۱۴ مهر ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۶

    راستی اینم خدمتتون عرض کنم که من طبق قوانین اینجا ، تا حالا کلی از مشکلاتم رو با جستجو در انجکن حل کردم . این دفعه هم که مجبور به سوال کردن شدم دلیلش اینه که با جستجوی انجمن و گوگل به جایی نرسیدم . ببینم این تنها سوالم اینجا پاسخ داده میشه یا خیر ؟

  • omg77

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۶
    # نوشته شده: ۱۱ سال پیش
    ۱۶ مهر ۱۳۹۱ - ۰۲:۱۳

    omg77 گفت:
    راستی اینم خدمتتون عرض کنم که من طبق قوانین اینجا ، تا حالا کلی از مشکلاتم رو با جستجو در انجمن حل کردم . این دفعه هم که مجبور به سوال کردن شدم دلیلش اینه که با جستجوی انجمن و گوگل به جایی نرسیدم . ببینم این تنها سوالم اینجا پاسخ داده میشه یا خیر ؟

    من فقط از شما می خوام کمک کنید قالب رو چپ چین کنم همین . نه انگلیسی نه هیچی . فقط چپ چین . یعنی کسی نیست بعد از 2 شب که این پیغام رو گذاشتم یه کمک به من کنه عجیبه ؟

  • omg77

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۶
    # نوشته شده: ۱۱ سال پیش
    ۱۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۱

    حداقل اگه یه نفر میومد می گفت : آقا ما بلد نیستیم ... یا می گفت بلدیم ولی نمیگیم ... ناراحت نمی شدم . ولی وقتی اینجوری آدم رو بی جواب میذارید ناراحت کنندست . کسانی که اینجا اینجوری جواب مردم رو نمیدن همون کسانی هستن که توی اجتماع وقتی برای کسی حادثه ای پیش میاد با موبایلشون فیلم می گیرن و هیچ کمکی به اون شخص حادثه دیده نمی کنن . متاسفم .

    دیگه جواب نمی خوام ازتون ... این یکی هم خودم با توکل به خدا درستش می کنم . خداحافظ ...

درباره‌ی این موضوع



برچسب‌ها

هیچ برچسبی نیست.