انجمن


مشکلات وردپرس باعث شده که کم کم به جوملا مهاجرت کنم . . .  (۲ نوشته)

  • Mahdi7

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۱۱
    # نوشته شده: ۱۱ سال پیش
    ۱۴ دی ۱۳۹۱ - ۰۲:۰۷

    سلام
    من حدود 6 ماه هست که با وردپرس کار میکنم.
    انصافا در زمینه سئو و سرعت بارگذاری و مدیریت حرف اول رو میزنه.
    ولی در بعضی موارد خیلی اذیت میکنه.
    مثلا بعضی از پلاگین های مهم (مثل: wordpress seo‏ ‏) رو که نصب میکنم ، ویرایشگر دیداری برای نویسنده های سایت از بین میره. برای حل این مشکل ویرایشگر ckeditor‏ هم نصب کردم اما مشکل حل نشد. در نهایت وردپرسم رو از ورژن 3.4.2 به 3.3.1 پایین آوردم و مشکل ویرایشگر حل شد اما یه مشکل جدید پیش اومد. گالری عکس ‏nextgen‏ بخاطر پایین بودن ورژن وردپرس ازکار افتاد. چند ورژن قدیمی تر nextgen‏ رو نصب کردم و باز هم ویرایشگر دیداری نویسنده ها مشکل پیدا کرد. برای حل این مشکل به خیلی از سایت ها رفتم اما تنها راه حل این مشکل ، غیر فعال کردن این پلاگینه. اما این پلاگین ‎ ‎‎(‎nextgen gallery‎‎‎‎)‎خیلی برام مهمه و پلاگین شبیه به اون هم نتونستم پیدا کنم و خلاصه هر کدومشون یه مشکلی داشته.
    غیر از این یه پلاگین دیگه هم به نام category post‏ نصب کرده بودم و کارش این بود که با ایجاد ابزارک ، مطالب یه دسته خاص رو نشون بده ، که بعدا متوجه شدم که این ابزارک در صفحه اصلی سایت خوب کار میکنه اما دربعضی از صفحات ، مثلا در صفحات مطالب (تک نوشته) ، بعضی از لینک های این ابزاک از بین میره ، بعضی اوقات اصلا اون ابزارک رو نشون نمیده و بعضی اوقات هم قسمت فوتر سایت لود نمیشه.
    با خیلی از پلاگین ها مشکل دارم. هر کاری کردم نتونستم این مشکلات رو حل کنم. دیگه کلافه شدم. به همین خاطر تصمیم گرفتم جوملا رو نصب کنم.
    اگه راه حلی برای این مشکلات دارید خواهش میکنم منو راهنمایی کنید . . .

  • Omid Sh

    آفلاین
    عضو فعال
    تعداد نوشته‌ها: ۷۸۲
    تشکر شده: ۹۱۷ بار
    # نوشته شده: ۱۱ سال پیش
    ۱۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۵

    سلام
    برای مورد آخر (ابزارک دسته خاص) می‌تونم افزونه advanced category excluder رو پیشنهاد بدم.

    کاربران زیر به‌خاطر این نوشته تشکر کرده‌اند:
    Mojtaba in96

درباره‌ی این موضوع