سلام دوستان
من یک قالب طراحی کردم با کلی فایل اسکریپت و پوسته حالا مشکلم اینه وقتی افزونه ایی نصب می کنم روی وردپرس افزونه درست بالا نمیاد .اینطور هم که جستجو کردم باید مشکل از کانفیلیکت (conflict) اسکریپت های افزونه با اسکریپت های تم باشه!
راستش خیلی هم سرچ کردم و دستورالعمل های این سایت هم انجام دادم :
http://wpcandy.com/teaches/how-to-load-scripts-in-wordpress-themes/
ولی به نتیجه ایی نرسیدم(درست نفهمیدم!!) .
این کد قسمت لود فایل هام داخل هدر پوستست:
<link rel="stylesheet" href="<?php bloginfo('template_directory'); ?>/css/bootstrap.css" type="text/css"/>
<link rel="stylesheet" href="<?php bloginfo('template_directory'); ?>/css/default.css" type="text/css"/>
<link rel="stylesheet" href="<?php bloginfo('template_directory'); ?>/style.css" type="text/css"/>
<link rel="stylesheet" href="<?php bloginfo('template_directory'); ?>/css/responsive.css" type="text/css"/>
<link rel="stylesheet" href="<?php bloginfo('template_directory'); ?>/css/camera.css" type="text/css"/>
<link rel="stylesheet" href="<?php bloginfo('template_directory'); ?>/css/superfish.css" type="text/css"/>
<link rel="stylesheet" href="<?php bloginfo('template_directory'); ?>/css/superfish-navbar.css" type="text/css"/>
<link rel="stylesheet" href="<?php bloginfo('template_directory'); ?>/css/superfish-vertical.css" type="text/css"/>
<script src="<?php bloginfo('template_url'); ?>/js/jquery.min.js" type="text/javascript"></script>
<script src="<?php bloginfo('template_url'); ?>/js/jquery.mobile.customized.min.js" type="text/javascript"></script>
<script src="<?php bloginfo('template_url'); ?>/js/jquery.easing.1.3.js" type="text/javascript"></script>
<script src="<?php bloginfo('template_url'); ?>/js/bootstrap.js" type="text/javascript"></script>
<script src="<?php bloginfo('template_url'); ?>/js/jquery.isotope.min.js" type="text/javascript"></script>
<script src="<?php bloginfo('template_url'); ?>/js/jquery.magnific-popup.min.js" type="text/javascript"></script>
<script src="<?php bloginfo('template_url'); ?>/js/scripts.js" type="text/javascript"></script>
<script src="<?php bloginfo('template_url'); ?>/js/jquery-noconflict.js" type="text/javascript"></script>
<script src="<?php bloginfo('template_url'); ?>/js/bootstrap.min.js" type="text/javascript"></script>
<script src="<?php bloginfo('template_url'); ?>/js/camera.min.js" type="text/javascript"></script>
<script src="<?php bloginfo('template_url'); ?>/js/superfish.js" type="text/javascript"></script>
<script src="<?php bloginfo('template_url'); ?>/js/jquery.mobilemenu.js" type="text/javascript"></script>
<script src="<?php bloginfo('template_url'); ?>/js/jquery.hoverIntent.js" type="text/javascript"></script>
<script src="<?php bloginfo('template_url'); ?>/js/supersubs.js" type="text/javascript"></script>
<script src="<?php bloginfo('template_url'); ?>/js/sftouchscreen.js" type="text/javascript"></script>
می دونم خیلی کیلویی ریختم ولی خب روش درست لودش رو بلد نبودم .
ممنون میشم دوستان حرفه ایی وقت بزارند و روش درست لود فایل ها که هم سایت سبکتر بیاد بالا هم مشکل با افزونه ها نداشته باشه را با مثال یادم بدهند.
ممنون