انجمن


مشکل  (۵ نوشته)

  • mehdi682007

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۱۷
    # نوشته شده: ۱۰ سال پیش
    ۲۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۴

    با سلام ، دوستان خواهش میکنم کمکم کنید،من سایتم internal erorr داد و بعد من مجبور شدم ورد پرسمو دوباره نصب کنم!!!الان برگه ها و صفحاتمو نیاز دارم حدود 100 تا برگه بوده راهی برای برگشتش هست؟ توی پوشه wp توی هاستم ازش بک آپ گرفتم ولی اونارو که بر میگردونم فقط افزونه هام برمیگرده !!!الانم سرورم یه سری بک آپ بهم داده که نمیدونم باید دنبال چی بگردم؟دنبال چه پوشه ای و یا چهفایلی با چه پسوندی
    ممنون میشم اگه راهنمایی کنید!!!

  • Araz

    آفلاین
    کاربر فعال
    تعداد نوشته‌ها: ۱۵۰۴
    تشکر شده: ۹۱۰ بار
    # نوشته شده: ۱۰ سال پیش
    ۲۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۴

    اگردراین خصوص اطلاعات کافی ندارید، از سرویس دهنده درخواست کنید تا از آخرین فایل های پشتیبان استفاده کنند.

    کاربران زیر به‌خاطر این نوشته تشکر کرده‌اند:
    mehdi682007
  • mehdi682007

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۱۷
    # نوشته شده: ۱۰ سال پیش
    ۲۷ تیر ۱۳۹۲ - ۰۲:۵۹

    araz گفت:
    اگردراین خصوص اطلاعات کافی ندارید، از سرویس دهنده درخواست کنید تا از آخرین فایل های پشتیبان استفاده کنند.

    بیخیالش شدم دارم سایتمو دوباره از اول مینویسم و چشمم کور دندم نرم مثل بچه آدم بک آپ میگیرم و فقط واسه کل این انجمن و... و تمامی سایتهای تقلیدگر ایرانی متاسفم که یه مقاله جامع توشون پیدا نمیکنی.
    و اینکه دوست عزیز لابد من آگاهی ندارم که اومدم تو این انجمن و پست دادم شما هم اگه میتونید کمک کنید اگر هم نه که از این راهنمایی ها نکنید آخه کدوم مدیر هاست این کارو برا من میکنه من ازشون یه بار کمک خواستم گفتن برو تو گوگل سرچ بزن یا به یه آدم متخصص بگو آخرم خودم انجامش دادم!!!ما تو ایرانیم دوست عزیز یعنی چیزی به عنوان فید بک(پاسخ گویی) وجود نداره!!!
    از شما هم ممنون که قابل دونستید و ج دادید.

  • Araz

    آفلاین
    کاربر فعال
    تعداد نوشته‌ها: ۱۵۰۴
    تشکر شده: ۹۱۰ بار
    # نوشته شده: ۱۰ سال پیش
    ۲۷ تیر ۱۳۹۲ - ۰۵:۱۳

    ...فقط واسه کل این انجمن و... و تمامی سایتهای تقلیدگر ایرانی متاسفم که یه مقاله جامع توشون پیدا نمیکنی.

    دوست عزیز،
    سایت های بسیاری وجود دارند که درصورت جستجو موارد درخواستی شما درآن یافت خواهد شد. اما این انجمن مختص پشتیبانی از وردپرس می باشد و به چنین مواردی کمتر رسیدگی می شود.

    آخه کدوم مدیر هاست این کارو برا من میکنه من ازشون یه بار کمک خواستم گفتن برو تو گوگل سرچ بزن یا به یه آدم متخصص بگو

    اگر اندکی انتقاد پذیر باشید، بهتر است قبول داشته باشید که می بایست ابتدا در انتخاب سرویس دهنده دقت لازم را داشته باشید که مثل امروز با فروشندگان بی تجربه ای روبرو نشوید. چنین به اصطلاح! سرویس دهندگانی تنها به فکر درآمد هستند نه سرویس دهی. اگر سرویس دهنده ای دانش و توانایی ریستور یک فایل بک آپ را نداشته باشد بگونه ای با آبروی خود بازی کرده است.

    ما تو ایرانیم دوست عزیز یعنی چیزی به عنوان فید بک(پاسخ گویی) وجود نداره!!!

    متاسفانه این تصور اشتباهی است. سرویس دهندگان بسیاری هستند که هزار و یک کار برای مشتری انجام می دهند اما آنگونه که اشاره کردم، انتخاب نیز مهم است. هرچند متاسفانه چنین فروشندگانی درحال افزایش اند و روزانه چندین مورد در این انجمن مشاهده می شود که به این موضوع مربوط است.

    *تمامی اطلاعات یک سایت (بغیر از فایل ها) در فایل دیتابیس ذخیره می گردد. اگر فایل دیتابیس را در اختیار داشته باشید می توان اطلاعات قبل را بازگرداند. فایلی با چنین پسوندی: example.sql

    موفق باشید

    کاربران زیر به‌خاطر این نوشته تشکر کرده‌اند:
    mehdi682007
  • mehdi682007

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۱۷
    # نوشته شده: ۱۰ سال پیش
    ۲۸ تیر ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۵

    دوست عزیز من منظورم کل انجمنا بود و اتفاقا وقتی نوشتم دیدم که اشتباه نوشتم این انجمن و من منظورم سایتها و انجمن های انبوهی بود که تو ایران هست و هیچکدوم چیز خاصی توش پیدا نمیشه و اونایی هم که پیدا میشه مال چند سال پیشه و اگه چیزی میزارن واسه دانلود دیگه لینکشون خرابه و صاحب نداره که درست کنه البته ربطی به این موضوع من نداره واسه کارای دیگه منظورمه ، این هم که میگید فایل دیتا بیس بله متاسفانه من چند بار بعد از اون مشکل wp رو نصب کردم و فایلای دیتا بیس قبلیم پرید!!!ممنونم که شما پاسخ گو بودید.منم خودم تخصصم توی یه چیز دیگس و بخدا هرچی بلدم رو میکنم تو انجمنا و مشکل خیلیارو حل کردم ولی متاسفانه بعضی ها فقط با پول علمشونو رو میکنن و حتی با پولم خوب به آدم نمیگن مثل اساتید دانشگاه ها،اینجا جاش نیست ولی اینو میگم،استاد دانشگاهم بهم گفت فلان کتابو تو اینترنت گیر بیار من میدونم که گیر نمیاد منم گفتم من گیر میارم هفته بعد گیر آوردم بردم براش بعد که نگاه کرد دید همون کتابه که ایشون 120000تومن پول بابتش داده بود بهم گفت برو بیرون و از کلاس منو بیرون انداخت!!!خوب این به چه معنیه؟

درباره‌ی این موضوع



برچسب‌ها