انجمن


قالب و ابزارک و تنظیمات قالب ثابت برای همه وبلاگها  (۳ نوشته)

  • Ahmad

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۳۰
    تشکر شده: ۸ بار
    # نوشته شده: ۱۰ سال پیش
    ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۷

    سلام
    میخاستم بدونم چطوری میتونم قالب و ابزارک و تنظیمات قالب ثابت برای همه وبلاگها داشته باشم که دیگه نخام یکی یکی برم از توی خود وبلاگها دستکاری کنم و تغییرشون بدم و صاحب وبلاگها هم دسترسی به این موارد نداشه باشن.
    ممنون

  • Ahmad

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۳۰
    تشکر شده: ۸ بار
    # نوشته شده: ۱۰ سال پیش
    ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۹

    از اساتید وردپرسی خواهشمندیم به تایپیک ها پاسخ دهند!

  • کاربر

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۷۸
    تشکر شده: ۱۲ بار
    # نوشته شده: ۱۰ سال پیش
    ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۶

    اگرچه دو هفته گذشته.. و اساتید هم جواب ندادند. (البته این طبیعی است که اساتید جواب ندهند، چرا که هر کاربری که کارش در رفت دیگه کاری به مشکلات دیگران نداشت، و کاربران حرفه ای این وبسایت چقدر و تا چند سال می تونند به سولات تکراری کاربران نو پا جواب بدن؟ واقعا خسته کننده است. البته سوال شما جزو سوالات پیش پا افتاده نبود، اما بقدری جواب بعضی سوالات ساده است که برای پاسخ دادن - حتی برای من که یه کاربر معمولی هستم - سخت و مشکله. چرا که متوجه میشیم که طرف حتی کوچکترین نگاهی به مستندات نکرده یا جستجو برای مشکل مشابه در سایت ها نکرده. طبیعتا وقتی از این سوالات زیاد دیده میشه، رغبت برای بازدید انجمن و پاسخ به سوالات کاربران کم میشه.)
    برای داشتن قالب ثابت برای تمام وبلاگ ها کد زیر رو در فایل wp-config.php قرار بدید - بجای NewTheme نام قالب مورد نظر رو قرار بدید:
    ('WP_DEFAULT_THEME', 'NewTheme')

    در مورد پلاگین ها، از صفحه پلاگین، در بخش مدیریت شبکه، میتونید ابزارک های مورد نظر رو برای بعضی وبلاگ ها، یا کل وبلاگ ها فعال یا غیرفعال کنید.

درباره‌ی این موضوع



برچسب‌ها

هیچ برچسبی نیست.