انجمن


آموزش حذف بد افزار Malware وردپرس  (۲ نوشته)

  • طراحی قالب وردپرس

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۱۸۸
    تشکر شده: ۶۶ بار
    # نوشته شده: ۱۰ سال پیش
    ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۷

    اگر در وبمستر گوگل با خطای بد افزار روبرو شده اید ، این بدان معناست که گوگل بد افزاری را در سایت تان شناسایی کرده است یکی از معایب این باگ امنیتی این است که متنی کوتاه با عنوان ( این سایت ممکن است به اطلاعات شما آسیب برساند ) کنار لینک سایت شما در نتایج جستجو گوگل نمایش داده خواهد شد و باعث کاهش ورود بازدیدکنندگان از گوگل به سایت تان خواهد شد با دنبال کردن آموزش حذف بد افزار Malware وردپرس می توانید بد افزارها را از وردپرس تان حذف کنید .

    بد افزارها ، کدها و ابزارهایی هستند که ممکن است از طریق باگ موجود در نسخه وردپرس مورد استفاده تان و یا ضعف امنیتی در پلاگین ها و یا آپولود فایل آلوده به بد افزار در هاست تان وارد سایت تان شوند این نوع Malware ها عموما با هدف بدست آوردن رمز عبور و نام کاربری و در نهایت هک شدن سایت مورد نظر ایجاد می شوند پس اگر وردپرس تان دارای بد افزار Malware شناسایی شده است مراحل زیر را به صورت گام به گام دنبال کنید تا بتوانید آنرا حذف کنید .

    مشاهده متن کامل آموزش : آموزش حذف بد افزار Malware وردپرس

  • Araz

    آفلاین
    کاربر فعال
    تعداد نوشته‌ها: ۱۵۰۴
    تشکر شده: ۹۱۰ بار
    # نوشته شده: ۱۰ سال پیش
    ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۹

    آموزشی که ارایه کرده اید، بیشتر به نصب و راه اندازی مجدد شبیه است و نه حذف بدافزار. که این کار زمانبر بوده و برای کاربران عادی نیز کمی دشوار است.

درباره‌ی این موضوع



برچسب‌ها

هیچ برچسبی نیست.