انجمن


مشکل در مصرف بالای script های اجکسی WP  (۲ نوشته)

  • mohamadi200

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۱
    # نوشته شده: ۷ سال پیش
    ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰

    با سلام خدمت اساتید عزیز
    بنده سایت موزیک دارم قبلا با مشکل پردازش بالای CPU Usage مواجه بودم . که توسط برنامه نویس 24 ساعت سایت مانتیور شد و مشخص شد از قالب و دو پلاگین هستند . که برنامه نویس قالب و پلاگین ها را بهینه کرد و مشکل حل شد .
    الان 6 ماهه که میگذره و مجدد همون مشکل پیش امده . طی گفتگوی طولانی که با هاستینگ داشتم (هاست دی ال) گفتند که مشکل از اسکریپت های ایجکسیتون هست admin-ajax.php
    گفتند که مشکل از داخل wp هست و باید با متخصص wp مشورت کنم .
    از اساتید عزیز خواهشمندم اگر کسی میتونه مشکل را حل کنه بگه . حاظرم هزینش را هم بدم . ضمنا اضافه کنم کارمدانی هاست دی ال دقیقا نفهیمدن مشکل از چیه . پس خواهش میکنم کسانی که تجربه بالایی دارن وارد گفتگو بشن .
    اینم اضافه کنم . حتی پلنم را هم ارتقا دادم ولی بازم مشکل پا برجاست (CPU Usage اکثر وقت ها روی بلادرنگ سبز هست و بیشتر از 37 درصد نمیشه . اما گاها و تو اوج بازدید میره رو 88 درصد قفل میشه و سرعت سایت یه شدت افت میکنه . در صورتی که قبلا بیشتر از این ها بازدید داشتم اما از 37 درصد بیشتر نمیشد )

  • Amir Nasrollahi

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۲
    تشکر شده: ۱ بار
    # نوشته شده: ۶ سال پیش
    ۱۹ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۹

    سلام به شما

    برای حل مشکل admin-ajax.php باید با افزونه Heartbeat Control این اسکریپت را محدود کنید و زمان ارسال درخواست هاش رو دیر به دیر تر کنید.

    توی گوگل چه به فارسی و چه انگلیسی سرچ کنید آموزش ساده اش هست.. هر چند که پلاگینش کاملا ساده است

    کاربران زیر به‌خاطر این نوشته تشکر کرده‌اند:
    wordpress-persian

درباره‌ی این موضوع