انجمن


انتقاد از سایت همیار وردپرس  (۳ نوشته)

  • alitehrani

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۲
    تشکر شده: ۱ بار
    # نوشته شده: ۷ سال پیش
    ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶

    سلام
    متاسفانه یا خوشبختانه من خودم از سال 88 تا به الان با سیستم های مدیریت محتوای زیادی کار می کنم و چند مدتی هم اموزشگاه داشتم و تدریس می دادم. در جستجو در اینترنت با یک سایت روبر شدم به نام همیار وردپرس.
    قیمت دور ه های ان جالب بود 72 ساعت حدودا 4 میلیون تومان ان هم آموزش وردپرس
    قیمتی که اصلا منطبق با قوانین اموزشی در کشور نیست و طبق قانون اساسی تنها متولی دوره های اموزشی سازمان فنی و حرفه ای و یا اموزشگاه هایی هستند که تحت نظارت ان اقدام به انجام دوره می کنند و سر فصل و میزان ساعت اموزشی و هزینه دوره هم توسط سازمان فنی و حرفه ای اعلام می شود و نه سازمان دیگری حق دخالت در این امور را ندارد.
    حال سوال این جاست که کسی که یک شرکت دانش بنیان ثبت کرده است که همه می دانند این شرکت ها معاف از مالیات هستند چگونه تبدیل شده به اموزشگاه و داره پول های کلان بابت دوره ای می گیرد که اکثر برنامه نویسان وب حتی با کیفیت بهتری دارند برگزار می کنند ان هم با قیمت کمتر.
    و چگونه شخص موسس ان خود را مبتکر و مخترع می داند در حالی که وردپرس چندین سال پیش توسط یک شخص دیگر در خارج از کشور ساخته شده است و قالب های ان هم توسط برنامه نویسان خارجی نوشته می شود و تنها این اقا این قالب ها را ترجمه می کنه و به اسم اورجینال می فروشه. حتی قبل از ایشان در داخل کشور افراد زیادی هستند که قبل از ایشان بودند بر روی وردپرس کار می کردند و ایشان نفر 10 هزار می بوده که با وردپرس اشنا شده است.

    متاسفانه همین امر باعث شده که ما اموزشگاه هایی که از طریق قانونی داریم اموزش می دهیم دچار تردید شویم و حتی ضرر و زیان دهیم چون قیمت های ما بسیار کمتر از این سایت هست و حتی میزان ساعت اموزشی و کیفیت کار ما هم بیشتر هست و مدرک معتبر می دهیم و در ضمن سال به سال یک مالیات زیادی هم باید بدهیم.

    واقعا اگر ثبت یک شرکت دانش بنیان که باید تولید کننده ملی واقعی باشه اینقدر راحت باشهپس حرفی برای گفتن باقی نمی مونه.
    چون ما اموزشگاه دار ها همیشه باید مالیات بدهیم و اکثر مواقع تعزیرات حکومتی به کار ما و قیمت های ما ایراد می گیرند در حالی که برخی دیگر چندین برابر ما قیمت اعلام می کنند و کسی هم به ان ها کاری ندارد.
    ایا فقط ما باید زیر فشار بازرسی ها و و اتحادیه و و غیره باشیم.

    کاربران زیر به‌خاطر این نوشته تشکر کرده‌اند:
    amir_astin
  • alitehrani

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۲
    تشکر شده: ۱ بار
    # نوشته شده: ۷ سال پیش
    ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۸

    یکی از هنر جوها می گفت اگر ان ها 4 میلیون تومان می گیرند حتما چیز های دیگری و بهتری اموزش می دهند. در حالی که همان شخص بعد از یک سال که ظاهرا خودش در ان دور ه ها شرکت کرده بود احساس پشیمانی داشت. واقعا این طرز فکر اکثر افراد هست که فکر می کنند هر چقدر گران تر باشد کیفیت بهتری هم دارد.
    اگر واقعا کسی سر رشته از کامپیوتر و برنامه نویسی داشته باشد کاملا متوجه می شود که 72 ساعت فقط و فقط می تواند مبحث ساده html را فرا بگیرد و نه صفر تا صد طراحی وب.
    در خیلی از شرکت های داخلی افرادی هستند با مدرک دکترا و فوق دکترا از بهترین دانشگاه های اروپا در زمینه طراحی وب و با رزومه بسیار قوی ولی با این حال ادعای بزرگ طراحی وب ایران را ندارند حالا این اقا یک شب خواب دیده که بزرگ طراح وب ایران شده است و کلی هزینه کرده تا در سایت ها این گونه در رابطه اش حرف بزنند که بزرگ طراحی وب ایران است بماند در حالی که حتی نمی تواند یک فرم ساده با html-php- java بنویسه.
    حتی سایت خودش را هم خودش نتونسته کد نویسی کنه.
    جالبه که تو سایت شخصی خودش هم بسیار از خودش تمجید می کنه و خودش را ستایش می کنه و بسیار خود شیفته است.
    دراین که بسیار هزینه می کنه و در رادیو و غیره تبلیغات می کنه شکی نیست ولی هدفی که دنبال می کنند نادرست است و فقط و فقط هدف این اقا گرفتن پول جوانان و فریب ان هاست و وعده های سر خرمن مثل استخدام و غیره
    به هر حال سخنم را کوتاه می کنم امیدوارم جوانان ما فریب هیچ کسی را نخورند و انقدر علم داشته باشند که بتوانند از حق خودشان دفاع کنند
    کسانی هم که فریب خوردند و در دام شرکت های کلاه بردار افتاده اند می توانند با مراجعه به سایت ( ستاد بازرسی کل کشور) و یا مراجعه حضوری به ستاد خبری وزارت صنعت و معدن در شهر خودشان و یا تعزیرات حکومتی شهر خودشان از حق خودشان دفاع کنند.

  • طراحی بنر

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۴۰
    تشکر شده: ۵ بار
    # نوشته شده: ۶ سال پیش
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

    سلام خدمت دوستان
    دوسان عزیز درسته آموزشگاه ودانشگاه برای یادگیری فراگیر در اولویته ولی تا فراگیر ازخود علاقه وانگیزه ای نشون نده به هیچ عنوان هیچی رو یاد نمی گیره

درباره‌ی این موضوع



برچسب‌ها

هیچ برچسبی نیست.