انجمن


چگونه یک در خوش آمد گویی (Welcome Gate) در وردپرس بسازیم؟  (۳ نوشته)

  • nasrin1363

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۵
    تشکر شده: ۹ بار
    # نوشته شده: ۷ سال پیش
    ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱

    آیا به دنبال این هستید که در سایت وردپرستتان یک در خوش آمد گویی (Welcome Gate) اضافه کنید؟ در های خوش آمد گویی یکی از بالاترین تکنیک های فهرست سازی در بازار است. در این مقاله به شما نشان می دهیم که چگونه یک در خوش آمد گویی بسازید بدون این که بر روی سئو تاثیر بگذارد.
    در خوش آمد گویی چیست؟
    یک در خوش آمد گویی یک فراخوان تمام صفحه برای عملی است که قبل از این مخاطب مطلب شما را ببیند ظاهر می شود. اغلب صاحبان سایت از این کار برای جلب توجه سریع مخاطب استفاده می کنند و یک پیشنهاد هدفمند برای ساخت فهرست ایمیل خود مطرح می کنند.
    تکنیک های سنتی در خوش آمدگویی کاربران را خیلی ساده به یک صفحه جدید منتقل می کردند. به این علت که مخاطب هیچ چیز دیگری به جز فراخوان یک عمل و یا یک تبلیغ نمی بیند، این کار بالاترین میزان درگیری مخاطب را تضمین می کند. بسیار عالی است، این طور نیست؟ اما یک مشکل وجود دارد.
    انتقال مخاطب به یک صفحه جدید که آن ها به دنبال آن نبوده اند برای سئو سایت شما و تجربه مخاطب خوب نیست. گوگل به صورت فعال وب سایت هایی که مخاطبانشان را به جای آن که مطلبی که درخواست کرده اند را نشان دهد، به صفحه دیگری منتقل می کنند را جریمه می کند.

    اما پلاگین های مدرن در خوش آمدگویی وردپرس به شما اجازه می دهد که گفت و گوی خود را با مخاطب بدون اثر گذری بر روی سئو سایت بالا ببرید.

    اضافه کردن یک در خوش آمد گویی در وردپرس

    ما از پلاگین OptinMonster برای ساخت یک در خوش آمدگویی استفاده می کنیم. این بهترین راه حل ساخته شده در بازار است. این پلاگین به شما اجازه می دهد تا فرم های مختلف اضافی برای وب سایت مانند در خوش آمد گویی، popup های هنگام خروج، نوارهای شناور، و اسلایدهای همراه با اسکرول بسازید و این کار همراه با انجام تست A/B، هدف گذاری سطح صفحه و جمع آوری آمار گفتگو انجام می پذیرد. این پلاگین یک پلاگین پولی است. هنگامی که این پلاگین را خریداری کردید، باید این پلاگین را نصب و فعال کنید. بعد از فعال سازی از شما در خواست می شود که کلید فعال سازی API که می توانید در حساب OptinMonster خود آن را پیدا کنید را اضافه کنید.

    بعد از اینکه حساب خود را به سایت خود متصل ساختید، باید بر روی Create new optin کلیک کنید.

    این کار شما را به اپلیکیشن OptinMonster که در آن می توانید در خوش آمدگویی تمام صفحه خود را انتخاب و طراحی کنید.

    ابتدا باید یک عنوان برای optin خود انتخاب کرده و سایت خود را انتخاب کنید. اگر تا کنون سایت خود را اضافه نکرده اید بر روی add a new website کلیک کنید تا آن را اضافه کنید.

    بر روی fullscreen زیر ستون Select your design کلیک کنید. این کار به شما یک قالب در خوش آمدگویی را نشان می دهد. کلیک بر روی قالب برنامه سازنده طراحی OptinMonster را بالا می آورد.

    در این برنامه سازنده شما یک پیش نمایش زنده از در خوش آمدگویی می بینید. شما می توانید رنگ ها و متن را تغییر دهید، دکمه اضافه کنید یا کم کنید و به طور کامل این در خوش آمدگویی را شخصی سازی کنید.

    چه هنگامی در خوش آمدگویی را نشان می دهیم؟

    زمان بندی بسیار مهم است وقتی که می خواهید یک در خوش آمدگویی تمام صفحه یا بینابینی را نمایش دهید. بر خلاف سایر راه حل های موجود در بازار، پلاگین OptinMonster یک بازه گسترده از کنترل های رفتاری دارد که به شما کمک می کنند تا میزان conversion های خود را افزایش دهید.

    همانطور که ما از OptinMonster به عنوان یک در خوش آمدگویی استفاده می کنیم، شما می توانیم آن را تبدیل به یک در خروجی و یا بینابینی نیز بکنید.

    OptinMonster به شما اجازه می دهد تا تاخیر های زمانی و اسکرولی تنظیم کنید. شما می توانید تنظیم کنید که optin تمام صفحه در ثانیه صفر بالا بیاید که یعنی یک در خوش آمد گویی است. شما همچنین می توانید یک تاخیر n ثانیه ای در آن قرار دهید، که آن را تبدیل به Interstitial می کند. یا می توانید آن را طوری تنظیم کنید که هنگامی که مخاطب خواست از سایت بیرون برود به نمایش در بیاید که آن هنگام این یک در خروجی می باشد.

    تمام این گزینه ها قابل انتخاب و انجام توسط سازنده طراحی OptinMonster است.

    OptinMonster همچنین یک یابنده ارجاع دهنده دار. این یابنده به شما اجازه می دهد تا در خوش آمدگویی را برای کاربرانی که از یک دامین خاص می آیند نمایش دهد. شما همچنین می توانید به صورت جداگانه این در خوش آمدگویی را برای مخاطبانی که از طریق جستجو و شبکه های اجتماعی می آیند نمایش دهید.

    بعد از این که optin خود را تنظیم کردید، بر روی save کلیک کنید و از قسمت شخصی سازی خارج شوید.

    نمایش زنده در خوش آمدگویی تمام صفحه

    بعد از طراحی در خوش آمد گویی، تنها یک قدم دیگر برای اینکه در وب سایت وردپرس شما نمایش داده شود مانده است. بر روی آیکون OptinMonster در محیط ادمین وردپرس کلیک کنید و سپس بر روی Refresh Optins کلیک کنید.

    شما فهرست optin هایی که درست کرده اید را خواهید دید. بر روی لینک edit output setting کلیک کنید.

    این کلیک به شما تنظیمات خروجی برای در خوش آمدگویی را نشان می دهد. گزینه کنار Enable optin on site را تیک بزنید و یکی از تنظیمات نمایش را انتخاب کنید (مانند بارگذاری کلی، بارگذاری بر روی پست های ویژه، بارگذاری بر روی دسته بندی های خاص و غیره).

    هنگامی که کارتان تمام شد بر روی save کلیک کنید.

    در خوش آمد گویی شما اکنون بر روی سایت شما اجرا می شود. شما می توانید با باز کردن پنجره جدید در حالت ناشناس و سر زدن به وب سایت خود آن را امتحان کنید.
    منبع :پایگاه دانش یزد سرور
    لینک

    کاربران زیر به‌خاطر این نوشته تشکر کرده‌اند:
    mojtaba79 - مجله خبری، گردشگری موفقیت
  • sst2560

    آفلاین
    بلوکه شده
    تعداد نوشته‌ها: ۷
    تشکر شده: ۴ بار
    # نوشته شده: ۷ سال پیش
    ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹

    کجای این روی سئو مفیده؟ به نظر من بازدید کننده رو هم فراری میده

    کاربران زیر به‌خاطر این نوشته تشکر کرده‌اند:
    مجله خبری، گردشگری موفقیت
  • مجله خبری، گردشگری موفقیت

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۱۶
    تشکر شده: ۴ بار
    # نوشته شده: ۷ سال پیش
    ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷

    پاپ آپ ها برای سئو مضر هستن، تغییرات جدید الگوریتم گوگل هم اینو نشون داده

درباره‌ی این موضوع



برچسب‌ها

هیچ برچسبی نیست.