انجمن

  • sarinweb

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۴۰
    تشکر شده: ۱۴ بار
    # نوشته شده: ۲ ماه پیش
    ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴

    با ورود شبکه های اجتماعی به زندگی دیجیتالی کاربران اینترنت ، همه چیز فرق کرد ! به طوریکه میتوان گفت ، نبود چنین شبکه ها میتواند برای کسب و کار های دیجیتالی نابودی را به دنبال داشته باشد . در این مقاله قصد داریم تا شما را با 6 نکته جادویی برای دراختیار گرفتن شبکه های اجتماعی و تسلط برآن ها به نفع کسب و کارتان صحبت کنیم .

    بنابراین حوزه کسب و کار در شبکه های اجتماعی کاملا بستگی به چشم انداز خود آن شبکه ها دارد. پیاده سازی یک کسب و کار آنلاین موفق تنها بستگی به پیاده سازی ایده ها ندارد ، بلکه برگ برنده در تطابق پذیری آن با جامعه و محیط افراد و استفاده کنندگان از آن میباشد .

    پیاده سازی یک کسب و کار آنلاین موفق تنها بستگی به پیاده سازی ایده ها ندارد بلکه برگ برنده در تطابق پذیری آن با جامعه و محیط افراد و استفاده کنندگان از آن میباشد.
    سوشیال کامرس یا تجارت بر بستر شبکه های اجتماعی فروشگاه های اینترنتی و شبکه های اجتماعی دو مقوله ای هستند که میتوانند با ترکیب بایکدیگر میزان مشارکت و همراهی مشتری با فروشگاه را بسیار افزایش دهند .
    SCommerce ( سوشیال کامرس یا تجارت بر بستر شبکه های اجتماعی ) و قوانین مربوط به آن هرگز حوزه های مختلف و ارائه نمودن آن در این شبکه های اجتماعی را محدود نمیکند. همیشه هم نمیتوانیم محصولات خود را در Facebook یا Twitter به فروش برسانیم چرا که زیر ساختهای آن وجود ندارد. میتوانیم با داشتن یک وب سایت خوب زیر ساختهای آن را پیاده سازی نماییم.
    اگر شما در حال حاضر محصول فیزیکی و قابل دسترسی را برای فروش ندارید اصلا مشکلی وجود ندارد. میتوانید تبلیغات آن را در شبکه های اجتماعی آغاز نمایید تا در نهایت با پیدا شدن مشتری کالا را هم برای آن تهیه نمایید.

    شروع ، آغاز همه چیز است ! روزی که برای معرفی محصول و فعالیت در این شبکه های اجتماعی به دنبال آن بودید فرا رسیده است. سرعت در شبکه های اجتماعی به این معنا میباشد که فروشندگان باید برای فعالیت های سریع قدرت زیادی داشته باشند و خودشان را برای درخواست کالا به تعداد بالا آماده سازند تا با موفقیت آنها را به مشتریانشان تحویل دهند.

    همه چیز شما محتوای شماست ! تولید محتوای جذاب ، مفید و کاربردی میتواند بسیار در ارتباطات شما با کاربران و مشتریان شما کمک کند . در اینکه محتوا پادشاه است شکی نداریم ! پس سعی کنید تا میتوانید محتوای جذاب و مناسب با کاربر تولید و تنظیم کنید . افراد به تنهایی خرید نمیکنند این واقعیتی است که باید قبول کنیم .کاربری که مشتری شما میشود ، کاربرانی هستند که پول برای محصول پرداخت نمیکنند ، بلکه برای تجربه خوب استفاده از آن محصول ، جذابیت و میزان کاربردی بودن آن محصول برایشان هزینه پرداخت میکنند .

    حس خوب پیام خصوصی به کاربران را فراموش نکنید ارتباطات فردی خودتان را با مشتریان تان حفظ کنید . برای مشتریان حس خوبی ایجاد میشود که به آنها

    امکانات خرید را توسط موبایل برای کاربران فراهم نمایید شرایط را طوری فراهم نمایید تا کاربران برای اولین بار که با کسب و کار شما آشنا میشوند به واسطه دستگاه های موبایل چنین اتفاقی بیافتد. به عنوان مثال ارائه نرم افزارهای موبایل یا ریسپانسیو نمودن وب سایت. ارائه امکانات خرید کالا توسط موبایل میتواند بزرگترین شانس برای کسب و کار و مشتریان شما باشد.

    منبع:طراحی سایت

درباره‌ی این موضوع