با سومین قسمت از نکات و تکنیک های سئو در سال 2017 از زبان آدام کلارک ، متخصص تایید شده گوگل هستیم .
در دو مطلب قبلی سایت ، به این نکته اشاره کردیم که وجود تکنیک هایی که در سایت های غیر رسمی منتشر میشود قدیمی هستند و یا ازبین رفته اند و به اپدیت های الگوریتم جستجو گوگل پرداختیم . در این مقاله به معرفی سیگنال و اهمیت آن در سئو بعد از طراحی سایت میپردازیم .
سال های پیش ، هنگامیکه از سئو صحبت میکردیم ، بیشتر صحبت از وجود کلمات کلیدی ، توضیحات مندرج در تگ های HTML و لینک بیلدینگ ( لینک سازی ONpage و Offpage ) بود . اما با پیشرفت شبکه های اجتماعی و همه گیر شدن این شبکه ها ، استراتژی های موجود نیز تغییر کرده و تمرکز برروی شبکه ها اجتماعی رفته است . با وجود اینکه ، هنوز کلمات کلیدی و لینک سازی قدیمی نشده اند ، با اصطلاح جدیدی به نام سیگنال از شبکه های اجتماعی روبه رو هستیم . این اصطلاح جدید را آدام کلارک اینگونه تعریف میکند : سیگنال یعنی میزان بازخورد کاربر از مطالب شما در شبکه های اجتماعی ! اگر صفحه شبکه اجتماعی سایت شما 1000 فالور و بک لینک داشته باشد و صفحه رقیب شما 4000 فالور و بک لینک داشته باشد و مطالبش توسط کاربران دست به دست شود ( به اشتراک گذاشته شود ) ، قطعا رقیب شما بهتر از شما در نتایج ظاهر میشود چرا که میزان دنبال کننده بیشتری نسبت به شما دارد ! تااینجا با سیگنال و تعریف آن از زبان کلارک آشنا شدیم ! اما باید به چند نکته مهم توجه کنید : - منظور از بک لینک ، بک از صفحه رسمی شما در شبکه های اجتماعی است - میزان دنبال کننده شما هرچه قدر بیشتر وطبیعی باشد شانس شما برای دیده شدن بیشتر است . - به یک تکنیک راضی نشوید ! درکنار درج کلمات کلیدی و توضیحات ، حتما از لینک بیلدینگ استفاده کنید . برای طراحی سایت ، سئووبهینه سازی سایت با تیم سارین وب درتماس باشید .
منبع:طراحی سایت