انجمن


طراحی سایت خبری و اطلاع رسانی  (۲ نوشته)

  • sarinweb

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۷۲
    تشکر شده: ۳۳ بار
    # نوشته شده: ۶ سال پیش
    ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴

    اینترنت تبدیل به بستری مناسب برای اطلاع رسانی لحظه ای اخبار تبدیل شده است و وبسایت های خبری نقش اول را در اطلاع رسانی اخبار دسته اول به مخاطب بازی میکنند . در ادامه به بررسی طراحی سایت خبری و اطلاع رسانی خواهیم پرداخت .

    حتما خود شما هم که در حال خواندن این مقاله هستید جزء افرادی میباشید که هر روزه به دنبال یافتن و پیگیری اخبار جدید هستید و یکی از جاهایی که روزانه به آن سر میزنید شبکه های اجتماعی یا وب سایت های خبری میباشد. در هر کشوری حتی در کشور خودمان وب سایتهای خبری بسیار عالی وجود دارند که اخبار را به صورت دقیقه بروز رسانی نموده و کاربران میتوانند به صورت آنلاین آن خبر را مطالعه نمایند.
    یکی از مزیت چنین وب سایت هایی با طراحی سایت مناسب خود ، بازدیدکنندگان بسیار زیاد آنها میباشد چراکه معمولا در آنها متن زیاد وجود دارد و این همان چیزی میباشد که موتورهای جستجویی مانند گوگل به دنبال آنها هستند. بنابراین اگر شما هم صاحب وب سایتهای خبری باشید مطمئنا شرکت های دیگر در داخل وب سایت شما آگهی و تبلیغات خواهند داد و میتواند منبع مالی خیلی خوبی برای شما به حساب بیاید.

    یکی از قابلتهای بسیاری خوبی که در چنین وب سایتهایی میتوان پیاده سازی نمود نمایش آنها برای نسخه های موبایل و تبلت میباشد که به نام طراحی سایت ریسپانسیو و یا واکنش گرا شناخته میشود تا کاربران راحت تر بتوانند خبرهای سایت شما را دنبال نمایند. در زمان سفارش دقیقا میتوانید نوع خبری که میخواهید در وب سایت داشته باشید را مشخص نمایید مانند : اخبار سیاسی ، اخبار اجتماعی ، اخبار حوادث ، اخبار ورزشی ، اخبار فرهنگی و هنری و ده ها موضوع خبری دیگر که میتوانید برای طراحی سایت آن و پباده سازی آن برنامه ریزی نمایید.

    در این مقاله ما میتوانیم قابلیت ها و مزایای بسیار زیادی را برای وب سایت های خبری برای شما خواننده عزیز بشمریم. به عنوان مثال قابلیت بسیار منحصر به فردی که تمامی مشتریان ما دوست دارند تا در وب سایت خبری خود داشته باشند قابلیت وجود RSS در وب سایت میباشد. این قابلیت به کاربران شما این امکان را میدهد تا اخبار روزانه و حتی دقیقه ای را بدون اینکه وارد سایت شما بشوند, به راحتی به این اطلاعات دسترسی داشته باشند.

    البته قابلیت های بسیار زیاد دیگری که لیست کامل آنها را از همین صفحه میتوانید مشاهده نمایید ، وجود کنترل پنل بسیار حرفه ای و زیبا با سطوح دسترسی مختلف میتواند نوید بخش وب سایت بسیار موفق را به شما بدهد. به عنوان مثال شاید شما دوست داشته باشید که افراد مختلف را برای مدیریت بخش های و سرویس ها مختلف خبری استخدام نمایید تا هر کدام از آنها به صورت مستقل بتوانند بخش مربوطه را بروز رسانی نمایند.

    موضوعاتی که در طراحی سایت خبری میتوانید داشته باشید عبارتند از:

    اخبار سیاسی که شامل
    اخبار رهبری
    اخبار دولت
    اخبار مجلس
    اخبار سیاست خارجی و هسته ای
    اخبار احزاب و تشکل ها

    اخبار سایر حوزه ها
    اخبار اقتصادی که شامل
    اخبار اقتصاد کلان
    اخبار انرژی
    اخبار بانک ، بیمه ، بورس
    اخبار امور زیر بنایی
    اخبار صنعت و معدن
    اخبار کشاورزی
    اخبار تجارت
    اخبار اشتغال و تعاون

    اخبار علمی
    اخبار محیط زیست
    اخبار فناوری
    اخبار علوم
    اخبار جامعه اطلاعاتی
    اخبار پزشکی

    اخبار ورزشی که شامل
    اخبار فوتبال و فوتسال
    اخبار توپ و تور
    اخبار کشتی و وزنه برداری
    اخبار ورزش های پایه
    اخبار ورزشهای رزمی
    اخبار ورزشهای راکتی
    اخبار مرزش بانوان
    اخبار نهادها

    اخبار بین المللی که شامل
    اخبار آمریکا
    اخبار آفریقا
    اخبار اروپا
    اخبار آسیا و اقیانوسه
    اخبار خاورمیانه
    اخبار روابط خارجی
    0

  • avazhe

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۴
    تشکر شده: ۱ بار
    # نوشته شده: ۶ سال پیش
    ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳

    ممنون و سپاسگزارم
    _____________________--
    دانلود مقاله

درباره‌ی این موضوع