انجمن


بهترین راه های بهبود رتبه سئو در گوگل  (۲ نوشته)

  • itzeroone

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۳
    تشکر شده: ۱ بار
    # نوشته شده: ۶ سال پیش
    ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶

    با اجرای نکات زیر میتوانید رتبه خوبی را درموتور های جستجو خصوصا گوگل دریافت کنید :

    1- بعد از طراحی سایت ، محتوای مرتبط با موضوع وبسایت خود را تولید و منتشر کنید :
    وجود محتوای یکتا و یونیک بعد از طراحی سایت ، از مهم ترین کارهاست ! به طوریکه اگر شما بخواهید در بهترین نتایج گوگل ظاهر شوید ، اول باید محتوای بهینه و البته یکتا داشته باشید سپس به سئو در موتور های جستجو بپردازید .
    زیرا موتورهای جستجو در اولین بررسی ، محتوای شما را بررسی میکنند !

    2 - محتوای وبسایت خود را منظم و مرتب بروز کنید : درطراحی سایت ، محتوا وبسایت باید به صورت منظم و مرتب بروز شود ، شاید بپرسید چرا ؟ دلیل آن بسیار واضح است : این امر به موتورهای جستجو نشان میدهد که وبسایت شما بروز بوده و یکی از متد های قابل اطمینان برای نمایش در نتایج گوگل است .

    3 - استفاده از متا دیتا در هرصفحه همزمان با طراحی سایت
    در هر سیستم مدیریت محتوا یا هر سایت استاتیک ، در قسمت Head آن ، یکسری متادیتا وجود دارد که به موتورهای جستجو در پیدا کردن بهتر موضوع آن صفحه یا سایت کمک میکنند که در ادامه به معرفی آن ها میپردازیم : متادیتای عنوان

    متا دیتای عنوان که حدود 70 کاراکتر را دربر میگیرد ، عنوان مقاله یا صفحه سایت شما را شامل میشود که میتوانید تا 70 کاراکتر حداکثر آن را پر کنید .
    متادیتای توصیفی

    متادیتای توصیفی یک توصیف از محتوای صفحه است که روی صفحه نتایج موتور جستجو نمایش داده میشود . بنابراین سعی کنید این توصیف جذاب و دقیق باشد و به درستی محتوای صفحه رو توضیح بدهد. موقع نوشتن متادیتای توصیفی، هدفتان را ترغیب مردم برای ورود به سایت باشد .
    متادیتای کلیدواژه

    متادیتای کلیدواژه در واقع عبارتهایی هستند که مردم سرچ میکنند و صفحه شما رو با آن کلمات میتوانند پیدا کنند. باید عبارتهای مختلفی را پوشش بدید تا بتوانید در سرچهای بیشتری ظاهر بشوید اما حریص نباشید !

    4 - سایت شما باید ارزش لینک گرفتن را داشته باشد : سعی کنید تا جایی که میتوانید بک لینک دریافت کنید ، این را بدانیدکه اگر محتوای ارزشمند در وبسایت خود داشته باشید ، خواه یا ناخواه وبسایت شما از طریق وبلاگ ها و سایت های معتبر دیگر لینک دریافت میکند !

    کاربران زیر به‌خاطر این نوشته تشکر کرده‌اند:
    آموزش کسب و کار و بازاریابی اینترنتی
  • Mostafa

    آفلاین
    ناظم
    تعداد نوشته‌ها: ۵۲۷۶
    تشکر شده: ۵۷۷۷ بار
    # نوشته شده: ۶ سال پیش
    ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲

    هرگونه فعالیت تجاری/تبلیغاتی در انجمن ممنوع می‌باشد.

درباره‌ی این موضوع



برچسب‌ها

هیچ برچسبی نیست.