فرایند تبادل بازخورد یکی از رکن های اصلی در کسب و کار است که اکثر صاحبان و رهبران کسب و کار ها از آن استفاده نمیکنند . درحالیکه همهی تئوریهای کسبوکار «بازخورد» را یک موهبت میدانند، ولی واقعیت این است که اغلب مردم اینطور فکر نمیکنند. در ادامه همراه با اخبار تکنولوژی و اخبار فناوری باشید . بیشتر مردم از بازخورد گرفتن اجتناب میکنند و حتی علاقهای ندارند که نظر دیگران را در مورد کیفیت کارشان جویا شوند.به همین دلیل رهبران کسبوکار باید با کارمندانشان تعاملات سازنده و مثبتی داشته باشند. بازخورد دادن بخش مهمی از شغل یک رهبر است که میتواند حتی دردسرآفرین باشد.
ادامه را در ای تی زیرون بخوانید