انجمن


بازاریابی آنلاین را از کجا شروع کنیم؟  (۲ نوشته)

  • dooman

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۳
    تشکر شده: ۱ بار
    # نوشته شده: ۶ سال پیش
    ۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸

    معمولا این اولین سوالی است که بنیانگذاران استارتاپ ها از خودشان می پرسند. قبل از اینکه درباره بازاریابی آنلاین و مشخصه هایش حرف بزنیم، بهتر است این موضوع را مشخص کنیم که بازاریابی آنلاین با دیجیتال مار کتینگ متفاوت است. کمپین های دیجیتال مارکتینگ می توانند هم آنلاین و هم آفلاین باشند.
    برای شروع بهتر است ابتدا با کانال های مختلف بازاریابی آنلاین آشنا شوید: سئو، بازاریابی موتورهای جستجو، بازاریابی محتوایی، بازاریابی شبکه های اجتماعی، تبلیغات PPC، ایمیل مارکتینگ و برنامه های بازاریابی وابسته یا affiliate marketing.
    سئو قدرتمندترین ابزار بازرایابی آنلاین است. 85 درصد از افراد به راحتی به نتایجی که گوگل به آنها نشان می دهد باور دارند و 3 نتیجه اول حدود 70 درصد از کلیک ها را به خود جذب می کنند.
    در بازاریابی موتورهای جستجو به جای تولید محتوا و بهینه سازی وبسایت، با خرید جایگاه ها نخست نتایج جستجوی گوگل تبلیغاتمان را در دید مخاطبان قرار می دهیم. البته این روش به این سادگی ها هم نیست و ساز و کارهای خودش را داد. و صولا تعداد کلیک کمتری نسبت به نتایج ارگانیک جذب می کنند.
    در بازاریابی محتوایی محتوای ارزشمند را تولید و بین مخاطبان منتشر می کنیم تا اعتماد آنها را به خود جلب کنیم و سهم آوای خود را افزایش دهیم. دقت کنیم که بازاریابی محتوایی با کپی رایتیگ تفاوت دارد. در اولی سعی می کنیم قانع کننده باشیم در حالی که کپی رایتینگ بیشتر به بست بندی های قشنگ شبیه است و در آن سعی می کنیم احساس و اراده مخاطب را به انجام عملی خاص سوق دهیم.
    یکی از بخش های بازاریابی آنلاین شبکه های اجتماعی است. دقت کنید که باز نشر مطالب در پروفایل شبکه اجتماعی به تنهایی کافی نیست. محتوای خود را می بایست با فضای شبکه اجتماعی مد نطرتان هماهنگ کنید. برای مثال شوخی کردن در توییتر ممکن است جالب باشد اما در لینکدن اصلا اینطور نیست.
    هنگام انجام تبیلغات PPC یا کلیکی اندازه گیری را فراموش نکنید و مشخص کنید که کدام تبلیغات بنری بهترین نتایج را برای شما داشته اند.

    در هر حال به یاد داشته باشید که شناخت و تسلط بر ابزارهای اندازه گیری لازمه ی فعالیت و موفقیت در فضای آنلاین است.

    کاربران زیر به‌خاطر این نوشته تشکر کرده‌اند:
    captan24
  • dooman

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۳
    تشکر شده: ۱ بار
    # نوشته شده: ۵ سال پیش
    ۲۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶

    بعنوان توضیح بیشتر در نظر داشته باشید که دیجیتال مارکتینگ برقراری ارتباط با مشتریان و تلاش برای جذب مخاطب با استفاده از ابزارهای دیجیتال است. علاوه بر لایه های عمومی بازاریابی آنلاین، بازاریابی تلویزیونی، بازاریابی تلویزیونی، بازاریابی رادیویی و استفاده از بیلبوردهای الکترونیکی دیگر ابزارهای دیجیتال مارکتینگ محسوب می شوند.

    http://doomansoltani.com/what-is-digital-marketing

درباره‌ی این موضوع



برچسب‌ها

هیچ برچسبی نیست.