انجمن


اشتباهات سئو کارها  (۳ نوشته)

  • atriiin

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۲
    تشکر شده: ۲ بار
    # نوشته شده: ۶ سال پیش
    ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰

    طراحی سایت در اصفهان

    چند اشتباه خطرناک در سئو سایت
    برای صاحبان سایت هیچ چیز شیرین تر از این نیست که سایت خود را در صفحه اول گوگل ببینند. برای اینکه این امر محقق شود علاوه بر طراحی خوب و استاندارد باید بر روی سئو سایت خود نیز کار کنند.در حقیقت سئو یک پروسه مدت دار است و نیاز به صبر و حوصله فراوان.

    5 اشتباه در سئو
    همانطور که بعضی افراد برای اینکه رتبه سایت خود را افزایش دهند دست به کارهایی میزنند که مثلا گوگل را فریب دهند ، گوگل هم به خوبی این سایت ها را شناسایی میکند و اعتبار و رتبه این گونه سایت ها را به بدترین شکل ممکن تبدیل میکند.در مورد سئو و بهینه سازی سایت مطالب و اظهار نظر های بسیاری وجود دارد. کاری نکنید که با دستانتان سایت خود را دفن کنید

    در اینجا به چند مورد اشاره میکنم که میتواند صدمات جبران ناپذیری به سایت و سئو شما وارد کند.
    ۱-از سایتهایی لینک بگیرید که مرتبط با فعالیت شما هستند. مثلا فرض کنید سایت شما در زمینه دکوراسیون داخلی فعالیت دارد و شما از سایتی لینک بگیرید که در زمینه فروش صفحه کلاج فعالیت دارد.
    ۲-استفاده نا به جا و تکراری از کلمات کلیدی در سایت و تگ توضیحات. مثل (لپ تاپ-لپ تاپ آبی-لپ تاپ -لپ تاپ مفید-لپ تاپ آبی-) همانطور که می بینید از کلمه لپ تاپ بیش از حد استفاده شده و این در دراز مدت سایت شما را دچار مشکل میکند.
    ۳-از مطالب کپی به هیچ وجه استفاده نکنید.همیشه سعی کنید در مورد مطلبی که میخواهید در سایت قرار دهید کمی مطالعه و اطلاعات عمومی داشته باشید.مطالب کپی سایت شما را نابود می کند و گوگل به خوبی میتواند مطالب کپی را تشخیص دهد. این کار دقیقا مثل این است که با دست خودتان سایتتان را دفن کنید.
    ۴-مطالب تکراری بیش از حد در سایت قرار ندهید.همیشه دنبال مطالب جدید و به روز باشید
    ۵-بک لینک نخرید! شاید در سایت های مختلف دیده باشید که برای اینکه رتبه سایت خود را بخواهید افزایش دهید از شما دعوت میکنند تا بک لینکبک لینک بخرید و برای خرید باید هزینه زیادی پرداخت کنید.اولا با خرید بک لینک تا زمانی که هزینه میکنید در رتبه خوبی قرار دارید و به محض اینکه نتوانید آن مبلغ را پرداخت کنید رتبه خود را از دست میدهید.ثانیا وقتی شما بک لینک میخرید در حقیقت شما از یک سرور و چند IP استفاده میکنید در صورتی که باید از سرور های متفاوت با آی پی های متفاوت لینک بگیرید

    SEOdead
    ۶- اگر از وبلاگها برای سئو سایت خود استفاده میکنید سعی کنید از چند وبلاگ برای این کار استفاده کنید تا تاثیر بیشتری بر سایت شما داشته باشد.
    در این مقاله سعی شد تا چند مورد مخرب که بر روی سئو سایت شما تاثیر میگذارد را باز گو کنم. خوشحال میشویم تا از تجربیات خود نیز برای ما بگویید و با دیگران به اشتراک بگذاریم
    http://www.atriiin.ir

    کاربران زیر به‌خاطر این نوشته تشکر کرده‌اند:
    sepahan.mm
  • sepahan.mm

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۷
    تشکر شده: ۴ بار
    # نوشته شده: ۶ سال پیش
    ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳

    سلام
    تمام مواردی که فرمودین درست بودن

    من در زمینه قطره چکان آبیاری داشتم کار می کردم و مدتی در سایت از کلمه قطره چکان خیلی زیاد استفاده می کردم و نتیجه ای که بهم داد جالب توجه نبود. الان کلمات کلیدی رو هدف دار تر انتخاب کردم و روی هم خانواده ها مثل یورودریپ و دریپر کرونا دارم کار می کنم و تا الان نتیجه خوبی رو شاهد بودم.

    بازم تشکر

  • دانلود واتساپ

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۵۰
    تشکر شده: ۵ بار
    # نوشته شده: ۶ سال پیش
    ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۶

    هرگونه فعالیت تجاری/تبلیغاتی در انجمن ممنوع می‌باشد.
    فارسی بنویسید و از نوشتن به‌صورت فینگیلیش خودداری کنید. درصورت نداشتن تخته‌کلید فارسی می‌توانید از بهنویس استفاده کنید.
    برای دریافت پاسخ مناسب صبر داشته باشید٬ از فرستادن نوشته‌هایی چون «کسی جواب نمی‌ده؟»٬ «پس پاسخ من چی شد؟» و... خودداری کنید.
    برای تشکر کردن از دکمه‌ی تشکر استفاده کنید.
    دانلود موبوگرام

درباره‌ی این موضوع