انجمن


گوگل به محتوای تازه چقدر توجه می کند ؟  (۳ نوشته)

  • sarinweb

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۷۲
    تشکر شده: ۳۳ بار
    # نوشته شده: ۶ سال پیش
    ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

    گوگل که یکی از مهم ترین نقش ها را در زندگی دیجیتال انسان ها بازی می کند ، اهمیت ویژه ای به محتوا و کاربرپسند بودن طراحی سایت می کند . در این مقاله میخواهیم بررسی کنیم که تا چه حد بعد از طراحی سایت ، در سئو و بهینه سازی محتوای تازه تاثیر مثبت دارد ؟ در ادامه همراه با طراحی سایت باشید.

    با سایت های بزرگ و قدیمی فراهم شده است. توجه گوگل به محتوای تازه در سایت شرایط مناسبی را برای وبمستران ایجاد کرده تا بدون ترس از جریمه گوگل نهایت استفاده را از آن ببرند.
    بطور حتم شما نیز هنگام جستجو در گوگل و به ویژه برای کلمات کلیدی سایت خود با سایت هایی مواجه میشوید که در گذشته اثری از آنها برای کلمه کلیدی مورد نظر در صفحه اول گوگل نبوده ولی به یک باره و در زمانی کوتاه در رتبه سوم تا دهم قرار گرفته است. در نظر داشته باشید که استفاده از این فرصت نه تنها برخلاف قوانین گوگل نبوده و سایت شما اسپم نمیشود، بلکه مورد تشویق و تایید گوگل نیز می باشد. به همین دلیل برخلاف تکنیک های رایجی مانند خرید بک لینک دیگر ترسی از جریمه سایت در آینده نخواهید داشت.

    برای استفاده از این فرصت سه روش اصلی به شما معرفی خواهیم کرد ولی قبل از شروع به کار بدنبال کلمات یا عبارتی باشید که نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول دچار تغییرات زیادی میشود. معمولا این اتفاق در عبارات طولانی تر بیشتر مشاهده میشود که در میان آنها میتوان کلمات پر جستجو و ارزشمند زیادی نیز یافت.

    تولید محتوای هدفمند برای سئو و بهینه سازی بعد از طراحی سایت

    کلمات و عباراتی که با زمینه کاری شما مرتبط هستند ولی رقابت کمی در صفحه اول گوگل برای آنها وجود دارد و یا نتایج صفحه اول بطور مرتب تغییر میکنند را شناسایی کرده و یک محتوای تازه و مفید متناسب با آن تهیه کنید. اگر در تلاش اول و با گذشت دو تا سه روز از ایندکس صفحه توسط گوگل خود را در نتایج صفحه اول مشاهده نکردید همین کار را با عبارتی طولانی تر و ساده تر امتحان کنید. با آزمون و خطا بخوبی با نحوه استفاده از این روش آشنا خواهید شد.

    گاهی اوقات عبارتی که گوگل بعنوان کلمه کلیدی محتوای تازه سایت انتخاب مبکند با چیزی که در نظر شماست متفاوت است و فکر میکنید که جایگاه مناسبی بدست نیاورده اید. قبل از نتیجه گیری ترکیبات مختلف و عبارات پرکاربرد متن خود را موردبررسی قرار دهید زیرا ممکن است با لینک همان صفحه در عبارت دیگری به صفحه اول گوگل رسیده باشید.

    محتوای تازه مکمل محتوای قدیمی هستند
    همه ما تجربه این موضوع را داشته ایم که صفحه مشخصی از سایت در یک یا دو کلمه کلیدی رتبه بسیار مناسبی مانند نتیجه اول یا دوم گوگل را داشته و بعد از گذشت مدتی جایگاه خود را از دست داده است. در این موارد استفاده از محتوای تازه و بروزرسانی آن صفحه میتواند تاثیر بسزایی در بهبود رتبه و برگشت به مکان قبلی را داشته باشد.

    برای اینکار کافی است تا در حد یک پاراگراف توضیحات تکمیلی به متن خود اضافه کنید. البته در نظر داشته باشید که محتوای تازه شما مربوط به موضوع صفحه بوده و شامل کلمه کلیدی مورد نظر نیز باشد. در برخی موارد مشاهده شده است که قرار گرفتن نظرات جدید در پایین یک صفحه میتواند از نظر گوگل به معنی محتوای تازه یا بروزرسانی مطلب شناخته شود ولی استفاده ابزاری از آن و ارسال نظرات هرز توسط خود صاحب سایت ممکن است موجب کاهش رتبه آن نیز گردد.
    پس از مدتی ممکن است امکان بروزرسانی یا افزودن محتوای جدید به یک صفحه وجود نداشته باشد، در این شرایط میتوانید مطلب جدیدی در همین موضوع نوشته و صفحه قبلی رابا کد 301 به آن ریدایرکت کنید. در نظر داشته باشید که این کار معمولا برای سایت هایی که در زمینه دانلود فعال هستند و نسخه های جدیدی از نرم افزارهای قبلی را معرفی میکنند بسیار مناسب است.

    محتوای تازه و مستمر در طراحی سایت
    اگر شما عبارتی را میشناسید که به محتوای تازه رفتار مناسبی نشان میدهد و برای زمینه کاری شما با اهمیت است، میتوانید یک صفحه مشخص برای آن در سایت خود ایجاد کرده و بصورت مستمر اخبار و اطلاعات مربوط به آن را بروزرسانی کنید.

    بعنوان مثال برای یک سایت آموزش زبان انگلیسی ایجاد یک صفحه با نام “اصطلاحات انگلیسی” و افزودن مطالب مستمر به آن میتواند بسیار موثر باشد. در واقع این روش تنها دلیل موفقیت بسیاری از وبلاگ ها می باشد. اگر دقت کرده باشید در چند ماه اخیر آدرس یک وبلاگ در صفحه اول گوگل بندرت به چشم میخورد مگر آنکه بطور مشخص و تخصصی در یک زمینه خاص فعال باشد.

    کاربران زیر به‌خاطر این نوشته تشکر کرده‌اند:
    آموزش کسب و کار و بازاریابی اینترنتی - Great wor - همدوره - funnyjokes
  • همدوره

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۷
    تشکر شده: ۳ بار
    # نوشته شده: ۶ سال پیش
    ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۸

    محتوای تازه همیشه عالی عمل می کنه
    محتوا پادشاست

    کاربران زیر به‌خاطر این نوشته تشکر کرده‌اند:
    آموزش کسب و کار و بازاریابی اینترنتی - Great wor
  • اندروید

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۵۹
    تشکر شده: ۱۹ بار
    # نوشته شده: ۵ سال پیش
    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۱

    خیلی به محتواهای جدید توجه میکنه
    دانلود همراه بانک ملت
    همراه بانک ملی
    دانلود gbwhatsapp
    دانلود ایمو
    دانلود از یوتیوب
    ساخت شماره مجازی
    دانلود موبوگرام

درباره‌ی این موضوع