انجمن


کسب درآمد از تلگرام  (۲ نوشته)

  • membersaz

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۱
    # نوشته شده: ۵ سال پیش
    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰

    کسب درآمد از تلگرام این روزا کار سختی نیست . امروزه تلگرام تنها یک پیام رسان نیست بلکه منبع نون درآوردن بسیاری از جوان هاییه که اگه تلگرام نبود شاید خیلیاشون الان بیکار بودن. تاحالا فکر کردی چطور میشه از تلگرام کسب درآمد کنی؟ پولِ راحت و بی دردسری که در خونه و در آسایش بدون هیچ گونه سختیه کار بدست میاد! زمان کارت دست خودته میتونی صبح بیدار شی کار کنی یا عصر ، حتی شب و مهم تر از همه اینه که به هیچ کس وابسته نیست کارت ، خودتی و خودت !

    ممکنه قبلا کسب درآمد از تلگرام جا نیفتاده بود ولی این روزا یه چیز نرمال و عادیه ، شاید باورت نشه ولی درآمد بعضی از ادمین کانال ها به ماهی 50 میلیون و حتی بیشتر میرسه . بنظرت هیجان انگیز نیست؟ میخوی بدونی چطور میتونی به درآمد برسی؟

    پس بیا قدم هارو یکی یکی با هم بررسی کنیم :
    قدم اول چیه؟

    قدم اول برای شروع کسب درآمد از تلگرام در ذهن خودت به وقوع می پیونده . یعنی باید بشینی فکر کنی ببینی به چه موضوعی علاقه داری یا توی چه کاری مهارت داری؟ کانالت راجب چه موضوعی باشه که حتی اگه تا ماه های اول یه هزار تومنی هم کسب نکردی ، سرد نشی و با عشق و علاقه ادامش بدی ؟!

    جبران خلیل جبران: اگر نتوانی با عشق کار کنی و عاشق کارت نباشی، بهتر است کارت را رها کنی، در کوچه بنشینی و از کسانی که کارشان را دوست دارند صدقه بگیری

    حالا که به جواب رسیدی و ایده ی خودتو پیدا کردی . باید اون طرف قضیه رو هم در نظر بگیری یعنی باید مطمئن شی که مخاطبانت هم با تو هم نظرن. یکی از راه هایی که مطمئن شی ایده ای که قصد عملی کردن اونو داری مناسبه یا نه اینه که از خود مردم بپرسی. برای این کار بهتره از یک نظر سنجی استفاده کنی. به راحتی توسط ربات Vote@ می تونی نظر سنجی مورد نظر خودتو ایجاد کنی. بعد از اینکه نظر سنجی خودتو ایجاد کردی باید اونو برای دوست و آشنا بفرستی.با فوروارد کردن نظر سنجی ، ازشون بخواه نظرشونو درباره ایده ی شما بدن.
    کسب درآمد از تلگرام
    قدم دوم؟

    بعد از اتمام قدم اول و به نتیجه رسیدن راجب حیطه فعالیتت در تلگرام حالا نوبت به قدم دوم میرسه ! قدم دوم یعنی شروع فعالیتت و برداشتن یه قدم به سوی کسب درآمد از تلگرام که آرزوشو داشتی 🙂

    منوی تلگرام رو باز کن و گزینه New chat رو بزن و بعدش New channel و بعد از پر کردن فیلدهای خواسته شده و البته انتخاب موضوع جذاب ،کانال درست میشه.
    برای کسب درآمد از تلگرام موضوع کانال باید جذاب باشه یعنی اینکه هر کس این اسم به چشمش بخوره مشتاق بشه و وارد کانال بشه ! یکی از ایده های خوبی که همیشه جواب میده تحریک کردن قوه کنجکاویه آدماس (نه جای دیگشون : ))) ) یعنی اینکه موضوع گنگ باشه ، کانالی مثل گیز میز که چند میلیون ممبر داره اسم کانالش طوریه که تا واردش نشی نمیفهمی چی در انتظارته و البته اینو هم بگم وقتی بازدید کننده وارد تلگرام شد تو باید مثل ماهیگیری به دامش بندازی و اجازه بیرون رفتن بهش ندی و اونو تبدیل به ممبره خودت کنی . چطوری ؟ تو قدم چهارم میگم…
    قدم سوم ؟

    خب برای شروع فعالیتت تو کانالت باید ابتدا چند تا پست خوب آماده کنی و بذاری که کانال خالی نباشه !

    ازونجایی که کسی تو کانالِ خالی نمیاد(برعکس خونه خالی :)) ) نکته ای که برای شروع ممبر گیری خیلی مهمه اینه که خوشبخانه تلگرام این امکانو به تو میده تا دویست نفر از مخاطبینتو اد کنی و این خیلی مفید و خوبه برای شروع کار !

    دویست نفر اد کن ، سه چهار تا از دوستات رو ادمین کن و فقط اختیار اد کردن ممبر رو بهشون بده تا اونا هم هر کدوم 200 نفر اد کنن ، با همین روال راحت به 1K میرسی و این عالیه!

    پول دراورد از تلگرام
    قدم چهارم؟

    قدم چهارم مهم ترین قسمت برای کسب درآمد از تلگرام‌ هستش یعنی تولید محتوای خوب! باور کن محتوای خوب کانالو از فرش به عرش میبره! مطلبی که خوب باشه ممبرات فوروارد میکنن برای دوستاشون و با عضو شدن اون ها اصلا نیازی به تبلیغ نخواهی داشت.

    محتوای خوب یعنی مطالب و پست هایی که تو تلگرام میذاری یه سری استاندارد های خاص خودشو داشته باشه که مختصر شرح میدم :

    کپی نباشد : دیگه خیلی کار چیپیه بخوای پستاتو اسکی بری از روی دست کانالای دیگه، چیزی که متاسفانه کم نمیبینیم در تلگرام ولی تو اگه میخوای موفق باشی باید همیشه بتونی مطالب جدید از خودت دَر وَکُنی 🙂

    مطالب مفید و صحیحی داشته باشن : این مسئله ارتباط تنگاتنگی داره با جلب اعتماد ممبر هات ، ممبری که اعتماد داشته باشه به کانالت ، براحتی لفت نمیده

    جذاب باشن : یعنی اینکه خواننده رو مشتاق کنه به خوندن ادامه ی مطلب ، نه اینکه بعد از خوندن دو سه کلمه از پستات به چیز خوردن بیفته 🙂

    دارای عکس باشن : عکس خیلی مهمه ، عکس هم نباید کپی باشه یا آیدی کانال دیگه ای روش باشه ، عکسِ خوب و با کیفیت و مرتبط باعث میشه انتقال مطلب و محتوا راحت تر صورت بگیره و چشم از دیدن یه صفحه ی پر از نوشته خسته نشه!

    مطالب مستمر گذاشته بشن : پست هایی که تو کانال میزاری باید یه زمان بندی خاص خودشو داشته باشه ، اکثر کانال هایی که با ریزش شدید ممبر مواجه میشن به این دلیله که یه روز ده تا پست میزارن یه روز هیچی.

    قدم پنجم؟

    قدم پنجم رو به ما بسپار …

    بزار با یه سوال شروع کنم ، فکر کن راجب موضوع x ، y تا کانال وجود داره و هر کدوم n تا ممبر دارن . تو باشی کدوم رو انتخاب میکنی؟

    قطعا اونی که ممبر بیشتر داره . چون هر چی ممبر بیشتر باشه اعتبار کانال بیشتره و افراد بیشتری سمتش میان و یجورایی ‌ممبر مهر تایید بر خوب بودنه کاناله.
    میتوانید برای خرید ممبر تلگرام نیز اقدم کنید

  • یو پی اس ups

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۲۹
    تشکر شده: ۱۱ بار
    # نوشته شده: ۵ سال پیش
    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸

    چه فایده فیلتر کردن که

درباره‌ی این موضوع



برچسب‌ها

هیچ برچسبی نیست.