انجمن


مفاهیم بازاریابی اینترنتی  (۲ نوشته)

  • neshanteam شرکت طراحی سایت

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۷
    تشکر شده: ۱ بار
    # نوشته شده: ۳ سال پیش
    ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۹

    مفاهیم بازاریابی اینترنتی

    بازاریابی چیست

    نظرات بسیار متعددی در این رابطه بیان شده است ولی بهترین و ساده ترین این تعاریف را این طور میتوان بیان کرد . ارائه درست از یک محصول یا یک خدمت به مشتری در جهت فروش یا اعتبار آن محصول را بازاریابی میتوان گفت . باز هم تکرار میکنم بازاریابی تعاریف زیادی ذارد ولی با توجه به رسالت این سایت و بازار هدف ما که صنعتگران میباشند سعی میکنیم از اصطلاحات نا مفهوم دوری نماییم . دوستان عزیز مفهوم ارائه در ساختار های مختلفی صورت میگیرد .

    1:دیداری و بصری (تبلیغات تلوزیونی)

    2:قالب های ایستا و متنی (کاتالوگ ها)

    3: حضور فیزیکی و برقراری روابط فردی (حضور افراد در محل )

    تبلیغات چیست

    تبلیغات به فعلی که در جهت بازاریابی صورت میگیرد گفته میشود . یعنی تبلیغ هدف یک شرکت نیست . معرفی تنها نیز هدف نیست . بلکه معرفی در هر نوعی در جهت جذب مشتری و بازار یابی هدف میباشد .

    بازاریابی اینترنتی چیست

    بازار همان جایی است که مشتری هست . البته نه هر مشتری , بلکه مشتری هدف , طبیعی است با افزایش استفاده از اینترنت , مشتریان زیادی در این فضا حضور دارند .

    به شکلی میتوان گفت بازاریابی اینترنتی به کلیه فعالیت هایی که در فضای مجازی در جهت جذب افراد صورت میگیرد , بازاریابی اینترنتی گفته میشود .

    تبلیغات هدفمند

    و شایدهم بتوان گفت حرکت از بازاریابی های قدیمی به شکل نوین آن . ببخشید که این ضرب المثل را میزنم .

    خر همون خره پالونش عوض شده .

    یعنی در بازاریابی اینترنتی اصل و ریشه بازاریابی تغییری نکرده فقط مردم به سمت نت حرکت کردند بازارهم دنبال آنها راه افتاده و مفهومی به نام بازاریابی اینترنتی شکل گرفته . همییییییییییییییییین
    انواع بازاریابی اینترنتی

    1: تبلیغات در دایرکتوری های مشاغل

    2: وبلاگ نویسی

    3: طراحی سایت و بهینه سازی آن

    4 : ارسال ایمیل های گروهی

    5: حرکت در شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک توییتر گوگل پلاس …….

    6:تبلیغات کلیکی (فعلا در ایران تحریمه ولی اگر هم درست بشه قالبا هزینه هاش سرسام آوره . راه درآمد گوگل !!!!)

    7: بازاریابی ویدئویی

    Internet-usage-in-Pakistan

    و…………..
    مزایای بازاریابی اینترنتی

    1- مشتری که به دنبال شما میگردد شما را می یابد . یعنی اگر شما در نت سرچ میکنید “درمان بیماری قارچ پوستی ” , شما به چه جهت این کار را انجام میدهی . البته پر واضح است که شما یا میخواهید اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید یا به دنبال فرد یا گروهی هستید که این خدمات را ارائه دهند .

    2- شما خواهید توانست اطلاعات مشتری خود را در این نوع بازاریابی در دست داشته باشید . این یک مزیت عالی به شمار میرود . اگر شما بدانید مشتریان شما چه کسانی هستند و یا په گروه سنی دارند یا علایق آنها چیست میتوانید با طبقه بندی های مناسب محصولا جدید خود را به آنها معرفی کنید .

    3: آنلاین بودن در هر ساعت و زمان

    timthumb

    4: مناسب بودن هزینه ها

    5: توضیع فراوان

    معایب بازاریابی اینترنتی

    1:خطر لو رفتن اطلاعات شخصی و امنیتی سازمان ها و شرکت ها (“فراوان به گوش میخورد این سایت و اون سایت هک شد”)

    2: وضوح زیاد در تعیین قیمت

    3:رقابت زیادبا گروه های همکار

    طراحی سایت در اصفهان

  • iran music

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۲۳
    تشکر شده: ۱ بار
    # نوشته شده: ۱ ماه پیش
    ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲

    مرسی خیلی مفید بود

درباره‌ی این موضوع



برچسب‌ها

هیچ برچسبی نیست.