انجمن


نمایش تعداد دانلود فایل ها در وردپرس  (۲ نوشته)

  • 8theme

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۹۵
    تشکر شده: ۳۷ بار
    # نوشته شده: ۹ سال پیش
    ۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱

    برای بسیاری از وب سایت ها با موضوعات مختلف پیش می آید که یک فایل را برای دانلود در اختیار کاربران خود قرار دهند . این کار به سادگی آپلود فایل و قرار دادن لینک فایل در مکان دلخواه امکان پذیر است ! اما اگر شما قصد داشته باشید تعداد دانلود فایل یا فایل ها را رصد کرده و یا تعداد دانلود را به بازدید کنندگان نمایش دهید باید از افزونه های ویژه این کار استفاده کنید . افزونه های زیادی برای رصد تعداد دانلود فایل ها نوشته شده و در مخزن وردپرس در دسترس قرار گرفته است اما هر کدام از آن ها دارای خصوصیات مثبت و بعضا منفی هستند . بعضی از آن ها فقط آمار را به مدیر نمایش می دهند و بعضی برای هر فایل یک کد کوتاه ایجاد می کنند و بعضی با نسخه های جدید وردپرس سازگاری ندارند و …

    افزونه Electric Studio Download Counter افزونه ایست که به صورت اختصاصی برای این کار ساخته شده و نیاز اکثر کاربران را برطرف خواهد نمود . این افزونه آمار دانلود فایل ها را به صورت دقیق در بخش مدیریت نمایش داده و مدیران قادر هستند با استفاده از کد کوتاه و یا قرار دادن یک تگ در قالب آمار دانلود را به کاربران نیز نمایش دهند .

    در این مطلب همراه ما باشید تا نحوه استفاده از این افزونه قدرتمند و در عین حال ساده برای مدیریت دانلود های سایت را به شما آموزش دهیم .

    ادامه مطلب : نمایش تعداد دانلود فایل ها در وردپرس

  • Masoud

    آفلاین
    کلیددار
    تعداد نوشته‌ها: ۸۱۵
    تشکر شده: ۶۳۲ بار
    # نوشته شده: ۹ سال پیش
    ۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۲

    وقتی افزونه‌ای رو معرفی می‌کنید باید لینک مستقیم به صفحه افزونه در وردپرس رو هم قرار بدید. در غیر اینصورت نوشته شما حذف خواهد شد!

    صفحه افزونه در مخزن افزونه‌های وردپرس:
    http://wordpress.org/plugins/electric-studio-download-counter/

درباره‌ی این موضوع